Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
He, gebruken we geen 'leuke' namen meer?
quote:- De Rode Schoentjes.
- De Rode Draad.
- Vandaag is Rood.
- Roderick.
- De Rode Rozen.
- RoodKapje.
- Het Rood Borstje.
- De Rode Loper.
- De Rode Zalm.
- De Rode Prinses.
- The Red Sho Diaries.
- Red Light District.
- Red Nose Rein(d)ier.
- Rhododendron.
Volgende keer sneller zijn dan maar hequote:
Had mn hoop gevestigd op Fir3.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende keer sneller zijn dan maar he.
Gebeurt me steeds vaker inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had mn hoop gevestigd op Fir3.
Die er blijkbaar wél een sport van maakt om SC's te sluiten...
Hoe laat?quote:
hoe verzinnen ze hetquote:
Wat gaat u doen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik om half 9 weg moet. Maar daar hebben we gelukkig een video voor![]()
Altijd goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst ff naar een verjaardag van een vriend en daarna de kroeg in ofzo.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Altijd goedIs daar bij jou Carnaval?
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Bij jou ook niet toch?
Dat is beter inderdaad. Dan hoef je je niet zo achterlijk te verkledenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaan![]()
Het hoeft geen Carnaval te zijn om je achterlijk te verkledenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is beter inderdaad. Dan hoef je je niet zo achterlijk te verkleden
Anywayquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap het even niet meer hehe.
Uiteraard. Vroeg het supportershome in, zodat ik niet veel mee krijg van ongetwijfeld weer een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Anyway![]()
Morgen Ajax, ga je erheen?![]()
Als ze maar winnen en PSV verliezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard. Vroeg het supportershome in, zodat ik niet veel mee krijg van ongetwijfeld weer een kutwedstrijd
IK ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaan![]()
Ik heb liever dat we donderdag nog met 4-0 van Bremen winnen. De Europese reisjes zijn het leukste. Dat kampioenschap halen we toch niet met dit kutteamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ze maar winnen en PSV verliezen![]()
Ja, zodat Ajax het volgende week weer kan verklotenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een leuke gedachte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Laat FC Groningen maar kampioen worden dan![]()
Buurt van Enschede..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Niet waar jij naar toe gaat![]()
Waar kom jij vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |