Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
He, gebruken we geen 'leuke' namen meer?
quote:- De Rode Schoentjes.
- De Rode Draad.
- Vandaag is Rood.
- Roderick.
- De Rode Rozen.
- RoodKapje.
- Het Rood Borstje.
- De Rode Loper.
- De Rode Zalm.
- De Rode Prinses.
- The Red Sho Diaries.
- Red Light District.
- Red Nose Rein(d)ier.
- Rhododendron.
Volgende keer sneller zijn dan maar hequote:
Had mn hoop gevestigd op Fir3.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende keer sneller zijn dan maar he.
Gebeurt me steeds vaker inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had mn hoop gevestigd op Fir3.
Die er blijkbaar wél een sport van maakt om SC's te sluiten...
Hoe laat?quote:
hoe verzinnen ze hetquote:
Wat gaat u doen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik om half 9 weg moet. Maar daar hebben we gelukkig een video voor![]()
Altijd goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst ff naar een verjaardag van een vriend en daarna de kroeg in ofzo.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Altijd goedIs daar bij jou Carnaval?
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Bij jou ook niet toch?
Dat is beter inderdaad. Dan hoef je je niet zo achterlijk te verkledenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaan![]()
Het hoeft geen Carnaval te zijn om je achterlijk te verkledenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is beter inderdaad. Dan hoef je je niet zo achterlijk te verkleden
Anywayquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap het even niet meer hehe.
Uiteraard. Vroeg het supportershome in, zodat ik niet veel mee krijg van ongetwijfeld weer een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Anyway![]()
Morgen Ajax, ga je erheen?![]()
Als ze maar winnen en PSV verliezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard. Vroeg het supportershome in, zodat ik niet veel mee krijg van ongetwijfeld weer een kutwedstrijd
IK ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, straks lekker naar de disco, lekker uit mn dak gaan![]()
Ik heb liever dat we donderdag nog met 4-0 van Bremen winnen. De Europese reisjes zijn het leukste. Dat kampioenschap halen we toch niet met dit kutteamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ze maar winnen en PSV verliezen![]()
Ja, zodat Ajax het volgende week weer kan verklotenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een leuke gedachte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Laat FC Groningen maar kampioen worden dan![]()
Buurt van Enschede..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Niet waar jij naar toe gaat![]()
Waar kom jij vandaan?
was het afgelopen zondag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey Miran!
Life and Cooking was leuk.. Ron was er ook
ow ik dacht dat L&C live wasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, schat. Ik had vandaag de opnames. Het word volgende week zondag 25 februari uitgezonden om 16.45, kzit in t eerste blok al
quote:
Je maakt een grapje!quote:
Ik doe er niks mee?quote:
Vanwaar de traantjes?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:38 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgen.
Ach, verloren met voetbal. Nog wel van iemand die onder ons stondquote:
Met hoeveel verloren dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, verloren met voetbal. Nog wel van iemand die onder ons stond.
1-4, waarvan twee eigen doelpuntenquote:
Je hebt de eer iig geredquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
1-4, waarvan twee eigen doelpunten. Het enige positieve is dat ik onze andere goal heb gemaakt
![]()
.
Intikkertjequote:Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ging jouw goal erin dan?
Ik heb nog wel een leuke mop over Ajaxquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we donderdag nog met 4-0 van Bremen winnen. De Europese reisjes zijn het leukste. Dat kampioenschap halen we toch niet met dit kutteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hockeylotje op 18-02-2007 14:56:15 ]
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen titel gewonnen?
En niet vergeten een spatie ervoor te doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hockeylotje, als je dewilt maken, gebruik dan eens de hoofdletter P i.p.v. de p. :p leest echt irritant, vooral in de hoeveelheden waarin jij hem gebruikt.
Of gewoon helemaal niet posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En niet vergeten een spatie ervoor te doen.
Die ga ik nu even luisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
sorry, maar op msn doet ie het altijd met een kleine p..quote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hockeylotje, als je dewilt maken, gebruik dan eens de hoofdletter P i.p.v. de p. :p leest echt irritant, vooral in de hoeveelheden waarin jij hem gebruikt.
Slowchat-topic.quote:
Toch wel de spannendste avond tot nu toe! Hoewel Christian vs X6 ook heel spannend wasquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Goedenavond.Het wordt spannend vanavond.
![]()
Tof, wanneer is het, ikke wil ookquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef BVO het volgende:
Expeditie Robinson! Jaaa! Ik geef me op.
Hopen dat ze dit jaar voor Nederlandse mannen en Vlaamse vrouwen gaan selecterenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tentquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Tof juist. Maar dan wel a la Survivor, USG-achtige achterbakse praktijken.
Het is een spel, en dat moetje spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij zorgt wel voor wat vuur in de tent![]()
iik heb me ook ooit een keer opgegeven. Ik mocht op gesprek komen, maar ben niet meer gegaan. Ik had toen even andere dingen aan me hoofd... Maar misschien kan ik het wel weer een keer proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Zie het inschrijfformulier nog niet staan, maar zag al wel de reclame. Ik wil meedon. Vorig jaar ook ingeschreven, maar toen waren het enkel NL vrouwen en Vlaamse mannen. Dus ja, dat maakte mijn kansen iets kleiner.
jah hier hetzelfde... seizoen 1 + 2 gevolgd op tv... de rest half... maar nooit seizoen 6 gezien.... Vond het trouwens erg leuk toen Audrey erin kwam... vond haar wel lachen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar in een maand tijd alle 6 de boxen gekocht en in een paar weken weggewerkt (wel grappig, seizoen 1 tm 2 heb ik gevolgd, en 6 had ik al eens gedownload, maar 3, 4 en 5 waren nog een verrassing)
Nu sinds een paar maanden de hele serie weer aan t kijken met n vriend (ik kan dit soort dingen 100 keer zien zonder dat t gaat vervelen) en ben momenteel ook bij schijfje 4 van seizoen 6![]()
Leg de tissues maar vast klaar voor de slotaflevering![]()
Doet ze mee aan een talentenshow?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
Een vriendin van me is zwanger..... over 2 maanden 21 en straks al een baby... je moet er toch niet aan denken
.
Ze is wel een beetje een blanke Raffa.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet ze mee aan een talentenshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |