Dat is aardig wat ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Nee, dan is de netto opbrengst te weinig. Er gaat 25% naar Malmo![]()
Anders wilde Malmo niet verkopen. Heerenveen is niet de enige die keihard kan onderhandelen. Het heeft een half jaar geduurd voordat we Alves binnen hadden.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zulke clausules moet je ook niet doen bij een club als Heerenveen..
Zeker weten van niet. Voor 10 miljoen gaat ie niet weg, voor 20 ook niet. Maar er zijn wel gekken die 25 miljoen gaan bieden.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als SCH hem deze zomer niet verkoopt en zijn tweede seizoen minder is dan dit seizoen, dan gaat hij er nog spijt van krijgen. Als je 20 miljoen euro kunt vangen voor een 26-jarige spits uit de Eredivisie (al zou hij een nieuwe Romario zijn) dan moet je dat meteen doen. Het lijkt me echter sterk dat er 20 miljoen betaald gaat worden voor Alves: Voor de helft laten ze hem ook wel gaan denk ik.
Van mij hoeft het niet hoor. Ik heb niks met dat geld en financieel gaat het al goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou er maar niet te hard op rekenen SCH.
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Nywuob het volgende:
Ik denk dat niemand 20 miljoen of meer voor een spits van Heerenveen gaat betalen. 15 miljoen is het maximale denk ik.
bedoel je Kezman ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
die lelijke nageboorte
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk ook wel dat Alves, als een Chelsea zich meldt, voor meer dan 20M weg kan.
20 en 9,5 is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.
Nou ja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgen.
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Nywuob het volgende:
En spelers als Ibrahimovic en Robben brachten ook geen 20 miljoen op.
Komt hij Engeland wel in dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |