quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:32 schreef Tesss het volgende:
Britney Spears goes bald, shocking!
After her brief stint (we’re talkin’ less than 24 hours) at a Caribbean rehab facility, walking train wreck Britney Spears showed up at a tattoo parlor in Sherman Oaks, California last night sporting a shocking new ‘do.
After getting yet another new tattoo (this time a pair of red lips on her wrist) a local news station caught up with Brit-Brit en route to a waiting SUV. That’s right, folks, she’s bald!
I think it’s safe to say that we’ve seen it all now.
Al een tijdjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Ik vind het ook wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef Isegrim het volgende:
Het staat haar niet eens zo slecht vind ik.
Dat is dan weer helemaaal niet grappigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef veldmuis het volgende:
Zou dit als voorbereiding op de chemo zijn?
Hoezo niet? Dat kan tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat is dan weer helemaaal niet grappig
'Verminkt'?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef PumpingsoaB het volgende:
Lijkt me dat hier een rede voor moet zijn dat ze zich zo verminkt.
Dat was ze al. Nu ook haar stratenboek èn haar tomtom denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Welkom in SHOquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is toch gewoon geen nieuwswaardig feit, wat een gelul over niets![]()
Ze heeft wel weer alle aandacht op zich gevestigd op deze manier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef petitlapin2 het volgende:
ik moet toch wel lachen,
ze is "verminkt, verneukt, kaal, de weg kwijt" alsof het over een definitieve toestaand gaat
for godsake, haar groeit terug hoor, dit is toch gewoon geen nieuwswaardig feit, wat een gelul over niets![]()
Dat denk (hoop) ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat ik me kan voorstellen: extensions zijn echt HEEL slecht voor je haar, ze is ook nog eens zwanger geweest (x 2) en dan kan je haar ook uitvallen. Het is dus wel heel gezond om het er eens helemaal af te halen.
omdat bepaalde mensen die gewoon nog dommer zijn dan haarzelf er zo buiten proportie op reagerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
ze heeft wel weer alle aandacht op zich gevestigd op deze manier.
En de rehab?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef koemleit het volgende:
lol al die reacties, "hulp nodig" "de weg kwijt". Ze probeert gewoon een keer een ander kapsel, stelletje conservatievelingen.
hebben ze in amerika niet ook gewoon carnaval nu?
Zeg slimmerd, wat moet jij in dit topic dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat bepaalde mensen die gewoon nog dommer zijn dan haarzelf er zo buiten proportie op reageren![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat kan toch![]()
Lijkt me dat hier een rede voor moet zijn dat ze zich zo verminkt.
Ik kan me zo voorstellen dat je jezelf voor een chemo kaalscheert zodat je niet de volgende dag wakker wordt op een kussen vol losliggende haren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Je wordt van een chemo kaal. Je moet je niet van te voren ter voorbereiding kaal scheren voor een chemo.
Chemokuur is chemische rommel dat bijv. dmv. een infuus in je lichaam komt en een hoop schade aanricht. Waaronder de kans bestaat dat je kaal wordt inderdaad.
Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Ik vind Britney maar een vaag wijf worden. Idd, een soort van nieuwe Jackson ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |