quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:32 schreef Tesss het volgende:
Britney Spears goes bald, shocking!
After her brief stint (we’re talkin’ less than 24 hours) at a Caribbean rehab facility, walking train wreck Britney Spears showed up at a tattoo parlor in Sherman Oaks, California last night sporting a shocking new ‘do.
After getting yet another new tattoo (this time a pair of red lips on her wrist) a local news station caught up with Brit-Brit en route to a waiting SUV. That’s right, folks, she’s bald!
I think it’s safe to say that we’ve seen it all now.
Al een tijdjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Ik vind het ook wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef Isegrim het volgende:
Het staat haar niet eens zo slecht vind ik.
Dat is dan weer helemaaal niet grappigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef veldmuis het volgende:
Zou dit als voorbereiding op de chemo zijn?
Hoezo niet? Dat kan tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat is dan weer helemaaal niet grappig
'Verminkt'?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef PumpingsoaB het volgende:
Lijkt me dat hier een rede voor moet zijn dat ze zich zo verminkt.
Dat was ze al. Nu ook haar stratenboek èn haar tomtom denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Is ze de weg kwijt?
Welkom in SHOquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is toch gewoon geen nieuwswaardig feit, wat een gelul over niets![]()
Ze heeft wel weer alle aandacht op zich gevestigd op deze manier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef petitlapin2 het volgende:
ik moet toch wel lachen,
ze is "verminkt, verneukt, kaal, de weg kwijt" alsof het over een definitieve toestaand gaat
for godsake, haar groeit terug hoor, dit is toch gewoon geen nieuwswaardig feit, wat een gelul over niets![]()
Dat denk (hoop) ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat ik me kan voorstellen: extensions zijn echt HEEL slecht voor je haar, ze is ook nog eens zwanger geweest (x 2) en dan kan je haar ook uitvallen. Het is dus wel heel gezond om het er eens helemaal af te halen.
omdat bepaalde mensen die gewoon nog dommer zijn dan haarzelf er zo buiten proportie op reagerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
ze heeft wel weer alle aandacht op zich gevestigd op deze manier.
En de rehab?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef koemleit het volgende:
lol al die reacties, "hulp nodig" "de weg kwijt". Ze probeert gewoon een keer een ander kapsel, stelletje conservatievelingen.
hebben ze in amerika niet ook gewoon carnaval nu?
Zeg slimmerd, wat moet jij in dit topic dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat bepaalde mensen die gewoon nog dommer zijn dan haarzelf er zo buiten proportie op reageren![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat kan toch![]()
Lijkt me dat hier een rede voor moet zijn dat ze zich zo verminkt.
Ik kan me zo voorstellen dat je jezelf voor een chemo kaalscheert zodat je niet de volgende dag wakker wordt op een kussen vol losliggende haren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
.
Je wordt van een chemo kaal. Je moet je niet van te voren ter voorbereiding kaal scheren voor een chemo.
Chemokuur is chemische rommel dat bijv. dmv. een infuus in je lichaam komt en een hoop schade aanricht. Waaronder de kans bestaat dat je kaal wordt inderdaad.
Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Ik vind Britney maar een vaag wijf worden. Idd, een soort van nieuwe Jackson ofzo.
Dat zou heeeel knap zijn, haar groeit maar een cm per maand dus het duurt wel ff voordat je daar extensions in kan knopen... Wel jammer van Britney hoor, maar volgens mij zit ze in een periode dat ze gewoon schijt aan alles en iedereen heeft. Als je ook zo lang in the picture bent geweest en er maar constant goed uit moet zien... Kan me t wel enigszins indenken. Leuke aanleiding om over een tijdje weer een knallende comeback te maken. Is eigenlijk best relaxed. Tijdje doen wat je wil en schijt aan alles en vervolgens een comeback. Daar houden Amerikanen wel van, dus kassaa....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haar groeit trouwens aan, en wedden dat ze binnen een paar maanden weer met hairexstensions rondloopt.
OMG het denkvermogen van sommigequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:06 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Je wordt van een chemo kaal. Je moet je niet van te voren ter voorbereiding kaal scheren voor een chemo.
Chemokuur is chemische rommel dat bijv. dmv. een infuus in je lichaam komt en een hoop schade aanricht. Waaronder de kans bestaat dat je kaal wordt inderdaad.
Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Ik vind Britney maar een vaag wijf worden. Idd, een soort van nieuwe Jackson ofzo.
Je hoeft niet per se kaal te worden van een Chemokuur. Mijn pa is maandag aan de beurt voor deel 5 van zijn kuur en heeft al het haar nog dattie had voordat ie er mee begon. Dus... Ik wist echter niet dat er mensen gewoon automagisch maar gelijk begonnen te scheren als ze met een kuur beginnen. Ik vind dat een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:18 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
OMG het denkvermogen van sommige![]()
![]()
Veel mensen scheren zich kaal als ze aan chemo beginnen, omdat ze toch kaal worden.. Ze doen het dan liever zelf
Weet je dat ook weer voor de volgende keer![]()
Ik zeg toch ook een paar MAANDEN.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zou heeeel knap zijn, haar groeit maar een cm per maand dus het duurt wel ff voordat je daar extensions in kan knopen...
Je begrijpt het echt niet he, je kan extensions niet in haar knopen dat maar een paar cm lang is, lees hieronder, 12cm, dus maak van jouw paar maanden maar ongeveer een jaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een paar MAANDEN.![]()
En haar groeit wel 1,5 en in de zomer tot 2 cm per maand dus het zal vlotter kunnen dan je denkt.
Maar Demi deed het voor een filmrolquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:35 schreef KreKkeR het volgende:
Demi Moore had het ook helemaal kaal trouwens. Ik ook maar ik ben dan ook geen vrouw.
Minimale lengte eigen haar moet 10 cm zijn (heb het net nog even opgezocht). Moet in 5 maanden te halen zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Je begrijpt het echt niet he, je kan extensions niet in haar knopen dat maar een paar cm lang is, lees hieronder, 12cm, dus maak van jouw paar maanden maar ongeveer een jaar![]()
totale verlenging zorgt ervoor dat u kort haar van minimaal 15 cm kunt verlengen, volume behandeling maakt het mogelijk zowel plaatselijk als over het gehele hoofd het haar dikker te maken (minimale haarlengte is 12 cm)
OK, jij hebt natuurlijk gelijk, wat jij wil, t is jouw dagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Minimale lengte eigen haar moet 10 cm zijn (heb het net nog even opgezocht). Moet in 5 maanden te halen zijn.
1 Jaar, pffff.![]()
We hebben gewoon een discussie, hoef je niet meteen persoonlijk te worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:39 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, jij hebt natuurlijk gelijk, wat jij wil, t is jouw dag![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We hebben gewoon een discussie, hoef je niet meteen persoonlijk te worden.![]()
Precies !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik vind het wel gaaf.. Ze moet nog even bruin worden op d'r hoofd, maar daarna staat het wel![]()
Het staat nu anders ook op nu.nlquote:
bronquote:Britney Spears scheert haar hoofd kaal
Uitgegeven: 17 februari 2007 11:31
Laatst gewijzigd: 17 februari 2007 12:28
AMSTERDAM - Britney Spears heeft haar hoofd kaalgeschoren. Op de website van KABC-TV, een televisiestation uit Los Angeles, is een video te zien van de 25-jarige zangeres met een gladgeschoren schedel.
Britney werd gefilmd terwijl ze een tatoeage van roze en rode lippen op haar pols liet zetten. De video is te zien op YouTube.
Het voormalige kindersterretje is de laatste tijd behoorlijk wild. Van haar imago van braaf blond zangeresje is niets meer over. Vooral sinds haar breuk met rapper Kevin Federline in november stapelen de verhalen over haar extreme gedrag zich op. Ze wordt bijna elke dag feestend gespot in hippe clubs, meerdere malen zelfs zonder ondergoed, terwijl ze thuis twee kleine kinderen heeft.
Lees eens een roddelbladquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:52 schreef Moja het volgende:
Wat zitten mensen nou te blaten met "Oooh, ze vergooit haar leven!" Jezus, ze scheert alleen dr haar af hoor![]()
Wat een raar alien-hoofd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:28 schreef Isegrim het volgende:
Om de een of andere reden schijnen veel mensen het een doodzonde te vinden als een vrouw haar haar afscheert. Terwijl ik het bij sommige vrouwen echt móói vind:
[afbeelding]
zowizoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:06 schreef Aoristus het volgende:
Ze is openlijk pro-Bush, dus op zich is ze al minder toerekeningsvatbaar
Omdat ze d'r hoofd scheert ? Een van de weinige zinnige dingen die ze heeft gedaan...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:42 schreef borisz het volgende:
Dat mens moet worden opgenomen
Woeps, het staat d'r wel echt heel erg afgrijselijk dat wil ik wel toe geven ('t is ook meer een mannencoupe hee) maar ja moet ze toch lekker zelf weten, iig vind ik het wel stoer van d'r !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |