quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
het is me wel wat dit jaar
the police bij elkaar
the who gaat weer optreden (ik heb kaartjes)
RATM bij elkaar
The smashing pumpkins maken nieuwe muziek
twarres weer bij elkaar
chinese democracy komt uit dit jaar![]()
het is toch een reunie jaar
zijn er nog aanvullingen en zijn er mensen die één van de genoemde bands gaan zien ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:53 schreef peaceman het volgende:
Je vergeet Crowded House nog...
Audioslavequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
En belangrijker nog, wie zou jij weer bij elkaar willen zien?
alles behalve twarresquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
The smiths, maar dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Ja, als die uitkomt dan sluit ik een reunie van de Beatles, de Mama's & The Papa's en The Beach Boys in hun originele line-up ook niet langer uit.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Genesis weer bij elkaar.
Yikes 'Spice Girls bezig met comeback'quote:Op zondag 18 februari 2007 10:20 schreef bartrid het volgende:
de spice girls...
http://www.drownedinsound.com/articles/1637676
Nee, ik geloof dat die breuk met zijn neus echt definitief is...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef cafca het volgende:
Zou Michael Jackson ook weer bij mekaar komen?
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef cafca het volgende:
quote:On 2nd May 2007 two thirds of the original line-up of The Jam will make history when they reform for their first official UK tour in 25 years. Bruce Foxton and Rick Buckler's 20-date UK tour will be the first live shows since the original Jam disbanded after they performed what was to be their final concert (Brighton, England, December 1982).
The Jam zonder Paul Weller...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
M.b.t OP: The Who is weer regelmatig op tour sinds 1999, dus die zijn niet in 2007 weer bij elkaar gekomen.
The Jam komt ook weer bij elkaar, alleen zonder Paul Weller. Persbericht
[..]
Zanger: 3 nummers, schrijver 5 nummers???quote:...says original Jam bass guitarist, vocalist and writer Bruce Foxton.
Lijkt me geweldig...quote:"Paul is always welcome to join us for the reunion, but until then, we've got a tour and a new album to do!"
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef cafca het volgende:
Dat is net zoiets als Simply Red zonder Mick Hucknall, Simple Minds zonder Jim Kerr of The New Radicals zonder Greg Alexander. Of van Alice Cooper (als band, zoals begin jaren '70) zonder Vincent Furnier.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
M.b.t OP: The Who is weer regelmatig op tour sinds 1999, dus die zijn niet in 2007 weer bij elkaar gekomen.
The Jam komt ook weer bij elkaar, alleen zonder Paul Weller. Persbericht
[..]
Als Herb weer een nieuwe Peaches heeft gevonden. Hij heeft er meerdere versleten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Zijn Peaches & Herb al Reunited?
Dan is er hoop...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef Baba-O-Riley het volgende:
The Sun meldde blijkbaar dat ook Boyzone weer bij elkaar komt...![]()
![]()
Zie OPquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef denka het volgende:
rage against the machine
Die afkortingen ook weerquote:
Lijkt me niet, die zijn allebei dood.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Snip en Snap.
Precies! En daarom weer zo bij elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die zijn allebei dood.
Ow. Het was een grap.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Verkloot nou niet meteen de grap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |