Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef elsie het volgende:
nou volgens Huuub gisteren zijn de condooms op ...dus er moesten nieuwe besteld worden (Huub was bezig met de bestellijst ) dus zeer ws hebben ze het gedaan zonder condooms .......
Huub!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???
Eric en de tuinmanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, ik vind het muziekje onder de sexvideo (op de tien site) van Brainless en Amoebe wel humoristisch......
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, ik vind het muziekje onder de sexvideo van Brainless en Amoebe wel humoristisch......
Brian heeft zijn eigen stash.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef elsie het volgende:
nou volgens Huuub gisteren zijn de condooms op ...dus er moesten nieuwe besteld worden (Huub was bezig met de bestellijst ) dus zeer ws hebben ze het gedaan zonder condooms .......
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IEquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
ik kan de videotjes niet zien en ben wel lid
Kan kloppen, je moet iets van een DRM-plugin draaien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
ik kan ze ook niet zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |