mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Bollo Bries en bongenoten?
Shit te laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:09 schreef Mark het volgende:
Daarmee vervalt mijn vervolgvraag
Noem (in 1 post) 5 spelers die zowel voor Ajax als voor Feyenoord gespeeld hebben.
En niet Kyle Glass zoals die nieuwe lama gister in de wereld draait door zat te brullen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:27 schreef Mark het volgende:
Jack Black en Kyle Gass
Vroeg jij je ook af wat dat nummer dat ze zongen met Tenacious D te maken had?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En niet Kyle Glass zoals die nieuwe lama gister in de wereld draait door zat te brullen.
Ach, met dat andere programma beweerden ze een soort Monty Python te maken....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vroeg jij je ook af wat dat nummer dat ze zongen met Tenacious D te maken had?
Kan niet missen, verplichte kost voor iedere muziekliefhebber, vooral degenen die in een bandje zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef Neleos het volgende:
Spinal Tap
Ik probeer 'm al een tijdje te kopen, maar ik heb 'm nog nooit ergens zien liggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Kan niet missen, verplichte kost voor iedere muziekliefhebber, vooral degenen die in een bandje zitten
Toen was ik (gelukkig?)alweer door gezapped.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vroeg jij je ook af wat dat nummer dat ze zongen met Tenacious D te maken had?
Je hebt niks gemist nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen was ik (gelukkig?)alweer door gezapped.
Kon niet missen he.quote:
Linksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |