abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 22:06:09 #201
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46441216
Heeft het mdi nu al aangifte gedaan? Omslachtig gedoe allemaal, aangifte op een site doen die dezelfde burgerrechten en plichten heeft als de aangever en dan maar wachten tot ze daar van hun luie reet afkomen. Meki, je bent een lui varken, doe zelf eens aangifte!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:07:05 #202
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46441254
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:00 schreef Meki het volgende:

[..]
dank voor je inzichtgevende antwoorden, deze heb ik verwerkt in de vragen die ik je stelde:
quote:
1. nee vrijheid van meningsuiting; wie wat ook zegt, dit moet worden gerespecteerd door iedereen.
2. ja als een homo naast je wil gaan zitten in de bus, maak je niet alleen plaats maar sta je ook niet op en durf je naast hem te blijven zitten.
3. ja BH reclames op straat op bussen en in bushokjes mogen, ook in Utrecht-Zuilen / Utrecht-Kanaleneiland en bij de bushalte voor de moskee.
4. ja vrouwen hebben een absoluut recht om te werken, carrière te maken en zichzelf te ontplooien, nimmer zijn zij de onderdaad van hun echtgenoot/vriend/broer/vader/neef/etc.

7. ja vrouwen zijn niet verplicht burqa's / hoofddoekjes te dragen en hoeven ook niet tot 'inzicht' te worden gebracht om dit wel te doen.
8. ja jouw kinderen mogen zelf kiezen of zij de islam aan gaan hangen, jij laat ze daarin vrij.
9. ja je zult vrouwen gewoon een hand geven, net als mannen.
10. nee hypotheekrente zul je gewoon betalen zonder te mekkeren dat dit 'niet mag van de islam', zoals iedere andere Nederlander.

('weggevallen ')
5. nee als je zusje d'r rubbertje scheurt tijdens nuecqsex met die leuke buurjongen van d'r, die bij een varkensslachterij werkt en gothic metal luistert, zul jij begripvol zijn en haar steunen en niet samen met vrienden en familie op ze af togen om ze te vermoorden danwel ander leed aan te doen.
6. nee ambtenaren moeten zich onthouden van religieuze danwel culturele attributen, zoals hoofddoekjes, christelijke kruisjes aan kettingen, burqa's, etc.
vier keer nee, een paar vragen zelfs weghalen omdat ze niet in je straatje liggen en vervolgens respect vragen; nee sorry
en gelet op de eerdere posts en je antwoorden bij sommige vragen twijfel ik eerlijk gezegd ook nog aan een paar van jouw ja's, maar dat terzijde

[ Bericht 1% gewijzigd door dr.dunno op 18-02-2007 22:13:42 ]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:10:58 #203
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46441409
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
Als je het zo benadert: waarom zouden moslims jou respect tonen als jij hun geen respect toont?
Moslims en niet-moslims respect tonen
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_46442386
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft het mdi nu al aangifte gedaan? Omslachtig gedoe allemaal, aangifte op een site doen die dezelfde burgerrechten en plichten heeft als de aangever en dan maar wachten tot ze daar van hun luie reet afkomen. Meki, je bent een lui varken, doe zelf eens aangifte!
Als ik de middelen daarvoor had had ik het allang gedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46442726
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik toon een ieder respect zodra ze dat verdienen; dat is in beginsel altijd als ik een nieuwe moslim tegenkom, tenzij de acties uit het verleden van die persoon of het gedrag dat hij/zij proclameert weinig respect verdienen.

moslims verwachten altijd maar respect te krijgen voor zij het moeten geven, maar zo werkt het niet in een niet-islamitisch land waar zij naartoe emigreren.
Feitelijk klopt jouw stelling gewoon niet. Je kan pas respect krijgen als je het zelf geeft, maar in die optiek kan er nooit iemand zijn die er mee begint. Jij verwacht dat zij als eerste respect tonen, zij verwachten dat jij eerst respect toont. Zo kom je er nooit uit. Ik zou zeggen, respecteer elkander, ongeacht wat. Als zij daarbij in gebreke blijven, waarom zou jij daar dan naar handelen, je naar dat niveau verlagen? Is een beetje een gevalletje van 'als zij van de brug springen, doe jij het dan ook?'. Ik geloof dat er ergens ook een uitspraak staat als dat wat jij niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet...
Verder zou ik zeggen dat de mensen die zichzelf beter achten dan moslims dan ook maar moeten laten zien dat ze dat zijn, en beginnen met respect tonen.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:43:42 #206
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46442777
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Moslims en niet-moslims respect tonen
Echte moslims mogen niet-moslims niet eens respect vertonen
Immers het zijn ongelovigen, die mag je bedriegen etc.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_46442914
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

goed, toon dat maar aan door antwoord op het volgende (ja/nee):

1. vrijheid van meningsuiting; wie wat ook zegt, dit moet worden gerespecteerd door iedereen.
Binnen de fatsoensnormen (jij zal dit dus als 'nee' beschouwen)
quote:
2. als een homo naast je wil gaan zitten in de bus, maak je niet alleen plaats maar sta je ook niet op en durf je naast hem te blijven zitten.
Duh
quote:
3. BH reclames op straat op bussen en in bushokjes mogen, ook in Utrecht-Zuilen / Utrecht-Kanaleneiland en bij de bushalte voor de moskee.
Ik hoef niet overal waar ik kom halfnaakte dames tegen te komen
quote:
4. vrouwen hebben een absoluut recht om te werken, carrière te maken en zichzelf te ontplooien, nimmer zijn zij de onderdaad van hun echtgenoot/vriend/broer/vader/neef/etc
Duh
quote:
5. als je zusje d'r rubbertje scheurt tijdens nuecqsex met die leuke buurjongen van d'r, die bij een varkensslachterij werkt en gothic metal luistert, zul jij begripvol zijn en haar steunen en niet samen met vrienden en familie op ze af togen om ze te vermoorden danwel ander leed aan te doen.
tsk tsk tsk, wat een implicaties!
quote:
6. ambtenaren moeten zich onthouden van religieuze danwel culturele attributen, zoals hoofddoekjes, christelijke kruisjes aan kettingen, burqa's, etc.
nee
quote:
7. vrouwen zijn niet verplicht burqa's / hoofddoekjes te dragen en hoeven ook niet tot 'inzicht' te worden gebracht om dit wel te doen.
en ook niet tot 'inzicht' worden gebracht om dit niet te doen.
quote:
8. jouw kinderen mogen zelf kiezen of zij de islam aan gaan hangen, jij laat ze daarin vrij.
liever niet.
quote:
9. je zult vrouwen gewoon een hand geven, net als mannen.
ik geef liever geen handen, maar als het moet...
quote:
10. hypotheekrente zul je gewoon betalen zonder te mekkeren dat dit 'niet mag van de islam', zoals iedere andere Nederlander.
als ik zou kopen ja.
quote:
Graag zie ik de antwoorden tegemoet (ja of nee, geen andere zaken); mogelijk verdien je dan mijn respect.
Shit, ik heb vast wel een paar keer nee. Ben ik nu een moslim?
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 22:47:50 #208
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46442939
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Als ik de middelen daarvoor had had ik het allang gedaan
Iedereen heeft die middelen; de benenwagen, de telefoon.
pi_46444413
Ik heb nog steeds geen concrete vormen van ongeoorloofde discriminatie mogen vernemen. Alle standpunten van Wilders kunnen toegepast worden op iedereen.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) criminelen naar hun eigen land sturen. Kan hij er wat aan doen dat de feiten niet liegen en dat de maatregel voornamelijk moslims treft? Ze doen het toch zelf.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) bedreigingen voor onze cultuur het land uit hebben. Als ik op m'n kamer Spaanse muziek draai, is er niks aan de hand. Maar kan hij er wat aan doen dat er 1 specifiek volk is dat ons land volbouwt met moskeeën en illegale belwinkels? Als zij dat niet deden, dan vielen ze ook niet onder die groep.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) elementen uit ons land verwijderen die het risico op terrorisme vergroten. Het is een feit dat de aanwezigheid van 1 bepaalde groep wereldwijd voor deze dreiging heeft gezorgd. Bijen steken nu eenmaal. Kan Wilders er wat aan doen als hij dat feit gewoon benoemt?

Nee, nee en nog eens nee. Mijn inziens heeft de aanklacht geen enkele kans.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_46444472
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef Neuralnet het volgende:
Ik heb nog steeds geen concrete vormen van ongeoorloofde discriminatie mogen vernemen. Alle standpunten van Wilders kunnen toegepast worden op iedereen.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) criminelen naar hun eigen land sturen. Kan hij er wat aan doen dat de feiten niet liegen en dat de maatregel voornamelijk moslims treft? Ze doen het toch zelf.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) bedreigingen voor onze cultuur het land uit hebben. Als ik op m'n kamer Spaanse muziek draai, is er niks aan de hand. Maar kan hij er wat aan doen dat er 1 specifiek volk is dat ons land volbouwt met moskeeën en illegale belwinkels? Als zij dat niet deden, dan vielen ze ook niet onder die groep.

Wilders wil alle (dus geen discriminatie!) elementen uit ons land verwijderen die het risico op terrorisme vergroten. Het is een feit dat de aanwezigheid van 1 bepaalde groep wereldwijd voor deze dreiging heeft gezorgd. Bijen steken nu eenmaal. Kan Wilders er wat aan doen als hij dat feit gewoon benoemt?

Nee, nee en nog eens nee. Mijn inziens heeft de aanklacht geen enkele kans.
Hitler wilde alle Joden dood, nee geen discriminatie nee. .
I´m back.
pi_46444579
quote:
Hitler wilde alle Joden dood, nee geen discriminatie nee.
Wel discriminatie, want hier wordt enkel geselecteerd op het mens zijn en aangezien de subgroep Joden niet de gehele mensheid vertegenwoordigt, behandelde hij andere mensen dus anders dan de Joden.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_46444634
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Wel discriminatie, want hier wordt enkel geselecteerd op het mens zijn en aangezien de subgroep Joden niet de gehele mensheid vertegenwoordigt, behandelde hij andere mensen dus anders dan de Joden.
Hij discrimineerde toch niet onder de Joden?
I´m back.
pi_46444675
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

godslastering wordt al tientallen jaren niet meer succesvol vervolgd (in de zin van dat er celstraf op volgt), mede omdat de grondwet erg breed is in de omschrijving van wat vrijheid van meningsuiting inhoudt en er ook vele internationale verdragen (die hoger zijn in rangorde nog) zijn, die hier ook absoluut over zijn.
De wet Donner mag dan niet meer tot vervolging leiden, een latere Donner was wel van plan om er weer vaker gebruik van te maken. Je kan van een wet uit de dertiger jaren van de vorige eeuw zeggen wat je wil, maar niet dat deze niet uitdrukking geeft aan ons rechtsstelsel. Dat er niet op vervolgd wordt (o.a. omdat de scheidslijn tussen zinvol publiek debat en zomaar beledigen lastig is) wil niet zeggen dat het geen deel is van onze rechtsstaat.

Verder is juist de EHRM zeer ruimhartig in de bescherming van religieuze overtuigingen en houdt zij zich verre van ingrepen op basis van de vrijheid van meningsuiting als het kwesties betreft op moreel of godsdienstelijk terrein. Zij gaan daarin zo mogelijk nog verder dan de Nederlandse praktijk.

Het beroep dat moslims doen op bescherming tegen belediging van hun godsdienst zie ik daarmee als verankerd in de Nederlandse en Europese rechtsbeginselen. Dat ik dat persoonlijk niet leuk vind omdat ik vrijheid van meningsuiting belangrijker vind verandert daar niets aan. Je kunt eenvoudigweg niet zeggen dat moslims dwalen als ze vinden dat ze beschermd moeten worden tegen beledigingen van hun geloof. Ze hebben daar gewoon gelijk in. Als je het er niet mee eens bent, moet je de wet veranderen en daar is geen meerderheid voor in Nederland.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 23:50:09 #214
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46444889
Onzin, je kunt van iemand niet verwachten dat die op de hoogte is van alle darth vader onzin. Moslims timmeren onderhand alles dicht en dan zou ik van de oude Donner niets meer mogen zeggen? Over my dead body!

Laat Allah mij maar aanklagen in de rechtbank.
pi_46444985
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Over my dead body!
Can do. .
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 23:54:39 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46445027
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Can do. .
Jij slaat niet eens een deuk in een pakje boter, ouwe.
pi_46445070
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij slaat niet eens een deuk in een pakje boter, ouwe.
You beat me to it, dat wilde ik nu net over Wilders en WO3 vermelden hè. .
I´m back.
pi_46445076
Btw ik heb vrinden bij de Mossad. .
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 23:58:08 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46445122
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Btw ik heb vrinden bij de Mossad. .
Daar ben je Jood voor. Nog wat moslimmetjes koudgemaakt lately?
pi_46445136
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar ben je Jood voor. Nog wat moslimmetjes koudgemaakt lately?
Alleen de extremo's. .
I´m back.
pi_46450621
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef Meki het volgende:
Het gaat hier natuurlijk om respect . dat zou moeten. Ik zou nooit Talmoed verschuren ook al weet ik wat er in staat.
Dat siert je, maar het is een feit dat bijbels bij binnenkomst van Saudi Arabie nog steeds versnipperd worden.

Ik heb dan ook niets tegen de gematigde Moslim die deel uitmaakt van de samenleving, ik heb een hekel aan mensen die perse in een burqa willen rondlopen en daarna bij de staat gaan lopen huilen dat ze geen baan krijgen. Ook zou een tegen-geluid wel eens mogen waarbij de normale aanhangers van de Islam nu eens echt laten weten dat ze tegen terrorisme uit naam van hun godsdienst zijn.

Ik vind dat iedereen mag geloven waar hij in wil, maar we moeten in Nederland heel duidelijk maken dat extremistische geloven ongewenst zijn. Verder moeten die veeeeel te lange tenen eens aangepakt worden, het zal me jeuken of jij een spotprent over god maakt... maar zodra er iets over Allah gezegt wordt of er een tekening gemaakt wordt dan komen er gelijk tientallen heetgebakerde mensen in Palestina en Indonesie om tijdens rellen. (terwijle ze notabene allemaal hetzelfde standpunt hebben)
pi_46453499
Ook zonder te reageren een leerzame discussie. Het geeft de achterlijkheid van een hoop Islamieten in Nederland weer is angstaanjagend scherp weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')