Moe. Je bent moe. Niet moe-ig. Slaperig zou het dan hoogstens zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef Cyan het volgende:
Amanda is moewig/moe-ig (hoe schrijf je dat in godsnaam?) want ze heeft zo kort geslapen
Volgens mij niet. Vraag me trouwens af of al die dames aan de pil ofzo zijn? Of massaal aan de spiraal? Heb er namelijk nog nooit 1 de pil horen bestellenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Zijn er geen condooms?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
IK vind totaal rode blaadjes lastig te lezen!
Dat zat ik me ook al af te vragen. Had het toch wel leuk gevonden als Brian live de grond in geboord zou worden met z'n gedichten. Daar heeft hij zo ongeveer z'n hele ego aan verbonden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Heeft die uitgeverij al gereageerd op zijn bundel?
Ja maar Amanda is echt moewig/moe-ig. Vraag me niet waar ze het vandaan haalt maar anyway ...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef Judah het volgende:
[..]
Moe. Je bent moe. Niet moe-ig. Slaperig zou het dan hoogstens zijn.
En dat ben ik ook, dus welterusten allemaal. Als de konijntjes de dekentjes laten schudden vannacht, lees ik dat morgenvroeg wel.![]()
Volgens mij probeert Amoebe Rogier jaloers te maken en Brian Nena. Niet dat het werkt ofzo....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:35 schreef suleika25 het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat ik toch denk dat brian alleen maar 'aanpapt' met amanda om nena te vergeten.....
Volgens mij is amanda wel aan de pil... ze vroeg laatst welke dag het was aan natasja en drukte toen snel een pil uit een strip en nam die in.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vraag me trouwens af of al die dames aan de pil ofzo zijn? Of massaal aan de spiraal? Heb er namelijk nog nooit 1 de pil horen bestellen
Droom verder Scanma.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit zo eens wat te denken en een flink aantal van de namen van de dames eindigt op een A. Amanda, Nena, Tamara, Sylvia, Natasia. Ilona
Leuk toeval... Maar goed, slaat verder nergens op.
Ja of dat was een homeopatische slaappilquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda wel aan de pil... ze vroeg laatst welke dag het was aan natasja en drukte toen snel een pil uit een strip en nam die in.
Brian Nena jalours maken ? Nou nee hoor, Nena walgt van Brian.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Amoebe Rogier jaloers te maken en Brian Nena. Niet dat het werkt ofzo....
Ik zie nog wel een villa baby komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is amanda wel aan de pil... ze vroeg laatst welke dag het was aan natasja en drukte toen snel een pil uit een strip en nam die in.
Zou toch best leuk zijn als een professional daar eens met hem naar zou kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef noa84 het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen. Had het toch wel leuk gevonden als Brian live de grond in geboord zou worden met z'n gedichten. Daar heeft hij zo ongeveer z'n hele ego aan verbonden.![]()
Ik heb vandaag nog geen Nena gehoord uit zijn mond. Of heb ik iets gemist??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen Amanda zo serieus nemen, met haar relatie met Rogier enzo. Het kind is 19, en nog vrij jong in haar hoofd volgens mij. Dat zijn toch geen serieuze relaties, logisch dat die van de ene relatie in de andere rolt. Zegt ze zelf: "ik ben iemand, dat als het uit gaat heb ik altijd vrij snel weer 'n nieuwe relatie", alsof zij zo'n type is. Dat is ze niet, ze weet gewoon nog helemaal niet wat ze moet en wil.
En Eric en Sylvia hebben gelijk: Brian is 'n hufter. Die wil alleen maar seks en vindt haar no way leuk. Ik heb hem sowieso nog geen enkele liefdesverklaring tegenover anderen horen zeggen ofzo, heeft hij wel eens aan de andere bewoners laten weten hoe geweldig hij Amanda vindt, behalve lichamelijk?Over Nena had hij ontzettend veel praatjes, ik snap die Amanda ook niet, ik zou mezelf niet laten gebruiken door iemand die z'n hoofd nog zo vol had van m'n vriendin.
Gaat kennelijk nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Aaaaaaah, mogen we Huub en Bert in beeld![]()
Tuurlijk, maar ergens in Brian's wereldvreemde hoofd gelooft hij nog steeds dat Nena echt wel om hem geeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian Nena jalours maken ? Nou nee hoor, Nena walgt van Brian.
Ja maar denk erom: Unanieme stemming of Amanda mag bevallenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een villa baby komen
Vnadaag was Huub de schuldige van ALLES! ( ook van de Taliban) en uiteraard was Sylvia daar ook debet aan... Dus Brian straft onmiddelijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen Nena gehoord uit zijn mond. Of heb ik iets gemist??![]()
Waarover? Het viel me gewoon op. Sorry hoor.quote:
Tja als er niets meer op de streams gebeurd is het hier ook zó stil natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Goh, wat een rust ineens, zowel hier als op de streams.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar denk erom: Unanieme stemming of Amanda mag bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |