Noh, we hebben een vliegveld hier, ik weet niet hoe groot je prive plane isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welk vliegveld in Nederland moet ik hebben?
Carnaval/schlager,/frans bauer/gordon/gerard joling/rene froger...etc...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
schlager is echt versckrikkelijk ik zie die denny christiaan? alweer staan hahaa Mijn oma was er gek van![]()
Ja dat valt inderdaad mee.. een autorit naar amsterdam is ook anderhalf uur vanaf hier.quote:
ja inderdaad. Hoewel het soms wel gezellige muziek kan zijn*drankmodus*. lekker meebleren met zijn allen omdat iedereen de tekst natuurlijk kent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Carnaval/schlager,/frans bauer/gordon/gerard joling/rene froger...etc...![]()
Wtf, Zeeland?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou zelfs kunnen landen op vliegveld midden Zeeland of hoe het moge heten. Uurtje of 2,5 als ik nu vertrek.
meesterlijk oud jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Sig van Captai Redbeard:
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Meesterlijk![]()
Die had ik een tijd terug ook gelezen. Meesterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Sig van Captai Redbeard:
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Meesterlijk![]()
open er een topic overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb zon tof blauw lampje in mn aansteker merkte ik net
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
open er een topic over
met pics graag
Ja ik ook! haha HIj kan beter nog even doorvliegen. kan ie best even vragen aan de piloot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat dat dan 3 uur rijden wordt
of maak e reen filmpje vanquote:
Ik zeg niet dat ik daar ga landen, ik zei dat dat zelfs zou kunnen. Als je nu ff het dichtsbijzijnde vliegveld bij jou in de buurt vermeld dan land ik daar.quote:
Ik heb een vakantievriendje uit zeeland gehad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |