Noh, we hebben een vliegveld hier, ik weet niet hoe groot je prive plane isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welk vliegveld in Nederland moet ik hebben?
Carnaval/schlager,/frans bauer/gordon/gerard joling/rene froger...etc...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
schlager is echt versckrikkelijk ik zie die denny christiaan? alweer staan hahaa Mijn oma was er gek van![]()
Ja dat valt inderdaad mee.. een autorit naar amsterdam is ook anderhalf uur vanaf hier.quote:
ja inderdaad. Hoewel het soms wel gezellige muziek kan zijn*drankmodus*. lekker meebleren met zijn allen omdat iedereen de tekst natuurlijk kent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Carnaval/schlager,/frans bauer/gordon/gerard joling/rene froger...etc...![]()
Wtf, Zeeland?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou zelfs kunnen landen op vliegveld midden Zeeland of hoe het moge heten. Uurtje of 2,5 als ik nu vertrek.
meesterlijk oud jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Sig van Captai Redbeard:
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Meesterlijk![]()
Die had ik een tijd terug ook gelezen. Meesterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Sig van Captai Redbeard:
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Meesterlijk![]()
open er een topic overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb zon tof blauw lampje in mn aansteker merkte ik net
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
open er een topic over
met pics graag
Ja ik ook! haha HIj kan beter nog even doorvliegen. kan ie best even vragen aan de piloot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat dat dan 3 uur rijden wordt
of maak e reen filmpje vanquote:
Ik zeg niet dat ik daar ga landen, ik zei dat dat zelfs zou kunnen. Als je nu ff het dichtsbijzijnde vliegveld bij jou in de buurt vermeld dan land ik daar.quote:
Ik heb een vakantievriendje uit zeeland gehad!quote:
Ik zei tochhhhhhhhh., we hebben er hier een mits je vliegtuig niet te groot isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik daar ga landen, ik zei dat dat zelfs zou kunnen. Als je nu ff het dichtsbijzijnde vliegveld bij jou in de buurt vermeld dan land ik daar.
past ie niet in de hangar danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei tochhhhhhhhh., we hebben er hier een mits je vliegtuig niet te groot is
Weet je waar Hoogeveen ligt? Dat je niet hier in de tuin beland, ik zou geen raad weten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Desnoods parachutespring ik ff.
Er zijn er zat..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ja dat is ook een rare smiley haha
Dorsturen naar mij, ik weet wel wat te doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Weet je waar Hoogeveen ligt? Dat je niet hier in de tuin beland, ik zou geen raad weten!
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjesquote:
haha ja dat geloof ik meteen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dorsturen naar mij, ik weet wel wat te doen![]()
Je hebt dus echt niet in m'n profiel gekeken..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjes* *zucht* die goeie ouwe tijd
Toen Kayleigh nog een opdonder was van 2 jaar gingen wij altijd naar Zoutelandequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. wat is er mis met zeeland? ik heb er alleen maar goeie herrinneringen aan.. *schoolreisjes* *zucht* die goeie ouwe tijd
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
Hoogeveen, bij Sappermeer toch?
Sterf jij eens hard.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
euh ja maar daar staat weinig info. Of kijk ik verlkeerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt dus echt niet in m'n profiel gekeken..![]()
Nee, dat is Hoogezand..heb ik op de basisschool geleerd..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
ow erg! Ik weet de namen van de plaatsen niet meer..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toen Kayleigh nog een opdonder was van 2 jaar gingen wij altijd naar ZoutelandeTot ik een opdonder van 9 was ofzo
![]()
Zoutelande
Hallo !...Woonplaats Renesse = Zeelandquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
euh ja maar daar staat weinig info. Of kijk ik verlkeerd
Oh, dan moeten we helemaal seksen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoutelande heb ik nog eens een blauwe maandag gewoont..
Das t deel waar MIddelburg en Vlissingen ook zitten, en de rest boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow erg! Ik weet de namen van de plaatsen niet meer..
Dat vertel ik al 3 keerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
In Hoogeveen hebben ze een vliegveld.
Que?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
Maar Q_B hecht aan dingen en wordt dus niet warm van Zeeland..![]()
mannenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo !...Woonplaats Renesse = Zeeland![]()
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Goes is toffer als Middelburg en Vlissingen.
Nou vooruit...ik heb een banaan in m'n oor..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jaaa dat heb ik gelezen! en de B?
![]()
Oké, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2
Heb je een lijst?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goes, daar woont iemand die ik nog eens moet neuken. Maar 't is zeker niet toffer dan die 2
de bijbelquote:
Ja, maar dat bedoelde je toen niet, want je kon niet warm worden van "mijn" Zeeland. Zoutelande is Zeeland weet je nog ?quote:
Kan ik het ooit nog goed maken?quote:
Jouw Zeeland niet nee, t mijne welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoelde je toen niet, want je kon niet warm worden van "mijn" Zeeland. Zoutelande is Zeeland weet je nog ?![]()
Ligt eraan hoe goed je bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik het ooit nog goed maken?
Dat eens mag je weglaten, heb liever dat je haar kostenloos van me overneemt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou je dochtertje wel eens willen neuken, Ludo.
dat mens kan ik echt niet uitstaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou je dochtertje wel eens willen neuken, Ludo.
Vandaar ook dat ze beschikbaar is voor adoptie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dat mens kan ik echt niet uitstaan
je kijkt gtstquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dat mens kan ik echt niet uitstaan
Je weet dat dat niet waar isquote:
Huh?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet waar is
Ludo, wat voor dood kind zie jij ineens
ok okquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet waar is
Ludo, wat voor dood kind zie jij ineens
Ja, ik zapte laatst en kwam langs GTST. En toen zat je zo in de bak met n kind te praten wat jij vermoord had, ofzo.quote:
JIJ hebt hem vermoordquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok![]()
ik dreef over
ik ben wat emotioneel ivm het heengaan van piep
![]()
![]()
Had je wat gedronken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik zapte laatst en kwam langs GTST. En toen zat je zo in de bak met n kind te praten wat jij vermoord had, ofzo.
ja lijkt me ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou zijn moeder verdacht moeten vinden toch?
hij probeerde middels een slinkse truuk mijn nek te brekenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij probeerde middels een slinkse truuk mijn nek te breken
zelfdefense i swear
het was donker en hij liep voor mijn voetjes, heus waarquote:
haha ja dat dacht ik net toen ik buiten stond! Mijn buurman heet ook bert!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou vooruit...ik heb een banaan in m'n oor..
Bert..dus![]()
kofie ananquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
Kayleigh is een mooie naam! Hoe heet de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |