Nee, toen had je nog geen bossman arrest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het perspectief destijds als speler anders was dan nu. De groep die uiteindelijk de champions league won, wilden ook bij elkaar blijven totdat er iets gewonnen werd. Nu was dat ook een groep die het in zich had, bij de huidige spelers zie ik die potentie niet, en dan gaan ze naar het buitenland poen pakken.
Kluivert en Davids zijn destijds gratis en voor niks naar AC Milan gegaan. Was bosman niet ergens in 1993 of 1994 ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, toen had je nog geen bossman arrest.
Gelukkig kwam Davids ook weer gratis terugquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kluivert en Davids zijn destijds gratis en voor niks naar AC Milan gegaan. Was bosman niet ergens in 1993 of 1994 ?
Dat wordt gezegd ja. Het groepje De Boertjes, Blind tegen Davids, Seedorf, Kluivert.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
Er waren destijds toch ook conflicten rondom de salarisschalen?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet zo hard zoals het nu gaat.
Is die soap ook weer ten einde.quote:Transfer Rosales definitief afgeketst
Mauro Rosales blijft defintief de rest van het seizoen bij Ajax. Technisch directeur Martin van Geel meldt vandaag dat de Amsterdammers geen zaken meer zullen doen met River Plate.
De Argentijnse topclub is al ruim een maand bezig om Rosales naar Buenos Aires te halen. Beide clubs geraakten echter steeds niet tot overeenstemming, omdat River Plate moeite had om een solide bankgarantie op tafel te leggen.
Gisteren kwam uit Argentinië het bericht binnen dat River Plate alsnog 1,8 miljoen euro wil overmaken aan Ajax, maar voor de Amsterdammers komt deze ultieme poging te laat. Rosales, die graag terug wilde naar zijn vaderland, zal daardoor gewoon in de Arena blijven.
Helaasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die soap ook weer ten einde.
Denk eerder dat het een cliffhanger is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die soap ook weer ten einde.
Leonardoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit er niet mee hoor. Als De Mul geblesseerd raakt heb je anders helemaal niets op rechts.
Buiten het feit dat je dan nog beter met 10 man kan spelen (quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit er niet mee hoor. Als De Mul geblesseerd raakt heb je anders helemaal niets op rechts.
1995.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kluivert en Davids zijn destijds gratis en voor niks naar AC Milan gegaan. Was bosman niet ergens in 1993 of 1994 ?
Tof dat Rosales blijftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je dan nog beter met 10 man kan spelen () kost hij gewoon erg veel salaris...
Oh nee?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet zo hard zoals het nu gaat.
Volgens mij had-ie zijn officiele affscheid in de rust van een CL-wedstrijd seizoen 94-95 iin het olympischquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Rob Alflen werd afgekeurd wegens een dubbele hernia.
Jep, was tegen AEK Athene.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij had-ie zijn officiele affscheid in de rust van een CL-wedstrijd seizoen 94-95 iin het olympisch
Dat was ook de eerste wedstrijd met de Ajax-vlaggetjes. Die waren kwalitietief echt heel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep, was tegen AEK Athene.
Goede gozer, die Alflen.
En Andre Rieu op de middenstipquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste wedstrijd met de Ajax-vlaggetjes. Die waren kwalitietief echt heel goed
Dat was tegen Bayern Munchen thuis, halve finalequote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En Andre Rieu op de middenstipDestijds live commercial, was best wel een stunt om zijn cd te promoten
Met dat heeeerlijke doelpunt van Finidi..........Waar is die toch in hemelsnaam gebleven ? Kunnen we die niet als rechtsbuiten binnenhalen ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was tegen Bayern Munchen thuis, halve finale
Allang gestopt geloof ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Met dat heeeerlijke doelpunt van Finidi..........Waar is die toch in hemelsnaam gebleven ? Kunnen we die niet als rechtsbuiten binnenhalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |