op net zoveel al dan niet meer manieren als dat jij gelooft dat leven ontstaat door komeetinslagen en daardoor soorten veranderen. Om het ff in jou wereldje te probere verduidelijkequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Nogmaals , op welke manier zouden we van de aap kunnen afstammen ?
Leven ontstaat plots na komeetinslagen en sterft nadien langzaam uit .
Meer is er niet .
http://www.dekoepel.nl/zenit/inslagen.html
Ik vraag het me ook af. Als dit soort mensen tegenwoordig HBO of universiteit kunnen doen, dan is het einde van onze kenniseconomie nabij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:00 schreef Neuroscience het volgende:
Kaffer, ik vraag me echt af, heb jij iets gestudeerd? Dat kan toch haast niet?!![]()
Mocht hij iets gestudeerd hebben, dan is het zeker geen geschiedenis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:00 schreef Neuroscience het volgende:
Kaffer, ik vraag me echt af, heb jij iets gestudeerd? Dat kan toch haast niet?!![]()
Leven ontstaat plots na komeetinslagen en sterft nadien langzaam uit .quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Kaffer het volgende:
Nogmaals, op welke manier zouden we van de aap kunnen afstammen?
[quote]
Allereerst bestaat 'dé aap' niet. Daarnaast hebben de hedendaagse apen met de mens een gemeenschappelijke voorouder, die ongetwijfeld veel van een aap weg had. Soorten veranderen met hel;e kleine stapjes, en in miljoenen jaren ben je dan van harig en 4 poten tot kaal en Fok!kend.
Aangezien zijn ideeën over wetenschap kun je filosofie ook afschrijven. Als je kijkt naar zijn logica dan wiskunde ook ben ik bang. En zijn kennis van pathologische ziektebeelden is nihil, dus psychologie of geneeskunde zal het ook niet zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mocht hij iets gestudeerd hebben, dan is het zeker geen geschiedenis.
Ook Biologie komt niet in aanmerking, ben ik bang.
Scheikunde of natuurkunde evenmin.
En als ik zo zijn bijbel interpertatie volg is hij na de lessen van het OT radicaal gestopt met z'n eventuele theologie studies.
Je link zegt niets over eventueel ontstaan van leven. Hoe kan een komeet met wat virussen of bacteriën zorgen voor een hele nieuwe soort dieren?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Leven ontstaat plots na komeetinslagen en sterft nadien langzaam uit .
Meer is er niet .
http://www.dekoepel.nl/zenit/inslagen.html
Zo'n zelfde verband als dat tussen AIDS en de seksuele perversiteiten van de laatste paar jaren? Oftewel samen voorkomend zonder causale samenhang?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef Kaffer het volgende:
De link vermeldt tal van schemaatjes wanneer kometen zijn ingeslagen .vergelijk deze inslagen met de evolutieschema's en je ziet wel degelijk een verband met nieuwe plots ontstane levensvormen .
Er is op zijn minst een verband .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef Rasing het volgende:
[..]
Zo'n zelfde verband als dat tussen AIDS en de seksuele perversiteiten van de laatste paar jaren? Oftewel samen voorkomend zonder causale samenhang?
Dan mag je mijn vraag van een paar posts geleden beantwoorden: hoe kan ineens een nieuwe diersoort ontstaan uit een komeet met wat aminozuurtjes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef Kaffer het volgende:
Er is op zijn minst een verband .
De evolutietheorie heeft geen enkel verband .
Nieuw leven door komeetinslagen is tot op heden de enig mogelijke optie .
Nee hoor, God heeft Adam uit de grond gemaakt. Staat zelf in de bijbel. "Wajietzer adonai elohiem et had'adam afar min ha'adamah". "En God schiep de mens uit het stof van de grond". Leven kan dus ook prima zomaar uit de grond ontstaan, met behulp van God.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Er is op zijn minst een verband .
De evolutietheorie heeft geen enkel verband .
Nieuw leven door komeetinslagen is tot op heden de enig mogelijke optie .
Hoe ontstaat plots een virus uit meteorietenstof ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dan mag je mijn vraag van een paar posts geleden beantwoorden: hoe kan ineens een nieuwe diersoort ontstaan uit een komeet met wat aminozuurtjes?
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:48 schreef Kaffer het volgende:
Hoe ontstaat plots een virus uit meteorietenstof ?
Dat is de wetenschap , en ik bedoel de echte wetenschap , niet de 99% die de klassieke theorietjes aanhouden om hun overheidssubsidies niet te verliezen , nu aan het onderzoeken .
Schitterend Haushofer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee hoor, God heeft Adam uit de grond gemaakt. Staat zelf in de bijbel. "Wajietzer adonai elohiem et had'adam afar min ha'adamah". "En God schiep de mens uit het stof van de grond". Leven kan dus ook prima zomaar uit de grond ontstaan, met behulp van God.
Wat zou ik niet beantwoorden .quote:
Ja laat maar hoor. Ik wil het al niet meer weten. Daag. En haal die spaties eens weg voor je leestekens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Kaffer het volgende:
Wat zou ik niet beantwoorden .
Er waren 2 opties .
Van evolutie is het zwart op wit bewezen dat het niet kan .
Nu nog controleren of de tweede optie , leven vanuit de ruimte wel kan .
Deze wetenschap start nog maar , zou je willen dat ze op enkele jaren alles kan verklaren terwijl de evolutietheologen vanuit hun luie overgesubsidieerde stoel mekkerend commentaar geven , baggerschijtend dat de tweede optie het wel haalt ?
Volgens mij heb je niet door dat Haus je in de maling neemt met zijn reactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Schitterend Haushofer!
Je leert het nog .
Het scheppingsverhaal vermeld inderdaad dat God leven in Adam en Eva blies .
Volgens de Bijbel woont God boven het rond der aarde .
De ruimte blaast leven naar de aarde in de vorm van metorietenstof en kometen .
Zie je , dat is de redenen waarom de vrijzinnige wetenschappers zo hysterisch tekeer gaan tegen die kometentheorie .
Alleszins meer of Darwin .quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:00 schreef Neuroscience het volgende:
Kijk, Darwin zwart maken. Dat maakt zijn theorie nog niet minder waar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef Kaffer het volgende:
Alleszins meer of Darwin .
Darwin was een gebuisde biologiestudent die op kosten van pappa de wereld rondreisde .
Hij liet zich leiden door de toenmalige koloniale geest die meende dat de blanken intelligenter waren dan andere rassen .
Darwin was derhalve niet origineel maar een kind van zijn tijd die alles neerpende .
Noem hem desnoods een romanschrijver , maar een wetenschapper was hij niet .
Theoriequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Kijk, Darwin zwart maken. Dat maakt zijn theorie nog niet minder waar.
Schrijf er es een over jouw stelling, en nu wel een eenmalige keuze maken en niet meerdere die elkaar tegenhangen. Ik denk dat ie bij de fictie/humor afdeling wordt geplaats als de drukdienst niet al zichzelf de dood in lacht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Theorie![]()
Iedereen kan een roman schrijven .
In die 'roman' (zo lekker leest ie trouwens niet weg) staat een theorie die de evolutie van diersoorten verklaart. Dan mag Darwin nog zo'n uitzuiger zijn geweest, zijn theorie staat nog steeds.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Kaffer het volgende:
Theorie![]()
Iedereen kan een roman schrijven .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |