Hadden ze haar microfoon niet kunnen dempen ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22019
Vlees van Appie, friet van een frietchineesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Rachid van de shoarmatent
Lekkalekkaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vlees van Appie, friet van een frietchinees [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
Pooh pooh, wat is dat lekker
Wordt er morgen iets gepland of ..........
Over 24 uur weten we het
Ik ben morgen rond 14:00 bij jou. Vandaaruit kunnen we nar een Homo ontmoetingsplek rijden. Hetzij in het Noorden hetzij in het Oosten hetzij in het Westen. Het zuiden wil ik niet komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Kreeg de indruk dat je morgen hierheen zou komen of was je geheugen gisterenavond even belabberd als onze gespreksonderwerpen?
Homo ontmoetingsplek? Had Makster gezegd dat ie wilde meeten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben morgen rond 14:00 bij jou. Vandaaruit kunnen we nar een Homo ontmoetingsplek rijden. Hetzij in het Noorden hetzij in het Oosten hetzij in het Westen. Het zuiden wil ik niet komen
Homo ontmoetingsplek ?! waar mag dat wel zijn ?? Selectief lezendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben morgen rond 14:00 bij jou. Vandaaruit kunnen we nar een Homo ontmoetingsplek rijden. Hetzij in het Noorden hetzij in het Oosten hetzij in het Westen. Het zuiden wil ik niet komen
Weet ik niet, BazzieK is de politieagentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Homo ontmoetingsplek ?! waar mag dat wel zijn ?? Selectief lezend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:39 schreef ikookhier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mzzls![]()
Probleem is dat je zelfs daar al tegenwoordig geen respect meer krijgt. Kom je daar aan met je wapenstok en krijgen ze ineens allemaal zo'n domme grijns op hun gezicht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet ik niet, BazzieK is de politieagent [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:39 schreef ikookhier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Bazziek Waarschijnlijk heb jij ook nog geen idee waar je gaat belanden morgen,desnoots bij Rachid. gelieve hier wel even een melding van maken tbv logquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:39 schreef ikookhier het volgende:Dit bericht was puur ter informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Lastig he, quotenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:44 schreef ikookhier het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[/quote
@ Bazziek Waarschijnlijk heb jij ook nog geen idee waar je gaat belanden morgen,desnoots bij Rachid. gelieve hier wel even een melding van maken tbv log![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Of ze vragen hoeveel batterijen erin zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Probleem is dat je zelfs daar al tegenwoordig geen respect meer krijgt. Kom je daar aan met je wapenstok en krijgen ze ineens allemaal zo'n domme grijns op hun gezicht.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of ze vragen hoeveel batterijen erin zitten
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De masage stok van Bazziek waar mee hij ontmoetings plekken beveiligdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of ze vragen hoeveel batterijen erin zitten
[afbeelding]
Morgen rij ik met BazzieK naar IJsselstijn. Tussen 14:45 en 15:00 zullen we daar zijnquote:Restaurant
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
McDrive
Voor Rib-I is het volgens mij ongeveer evenver of verder en voor mij is het ook een minuutje of 40 rijden. Gewoon komen dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef ikookhier het volgende:
Afstand 84,3 km.
Reisduur 00:52
Is te overwegen![]()
Eerst eens kijken hoe ik me morgen voelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor Rib-I is het volgens mij ongeveer evenver of verder en voor mij is het ook een minuutje of 40 rijden. Gewoon komen dus![]()
Gezellig toch, ik ken nog wel eeen leuke route rond de Mc Drivequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef ikookhier het volgende:
Afstand 84,3 km.
Reisduur 00:52
Is te overwegen![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Eerst eens kijken hoe ik me morgen voel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Meet![]()
![]()
Heel hard rondrijden en dan telkens een stukje van je bestelling schreeuwenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gezellig toch, ik ken nog wel eeen leuke route rond de Mc Drive
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel hard rondrijden en dan telkens een stukje van je bestelling schreeuwen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:48 schreef hicham het volgende:
Sjeeeess heej, motorrijden is zo passé
quote:[afbeelding]
Ga morgen de motor wel ff starten na 2 weken stilstan, en indien die het nog doet ff flink oppoetsen - pekel eraf
quote:Rijde met wouteH doe ik sowieso niet [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En stug blijven vol houden dat je een Whopper wil
![]()
quote:
premierequote:Op zondag 18 februari 2007 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een enthousiaste ikookhier. Gaan we ook meetpics zien van de premiere?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |