Olie!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:02 schreef ikookhier het volgende:
WB waar haal jij al je olie vandaan?,ik zie zo veel verschillen in prijzen,en zit dat dan ook in de kwaliteit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar blijven de tips toch..quote:
Jij ook al..........quote:Nu ff naar Hans Anders![]()
Ik ben goed met de handjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef -XX- het volgende:
Olie met smaakje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar lust je motor wel pap van![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie!!!!!!!!!!![]()
Wie had ook alweer de oilbible's gepost 2 topics geleden.![]()
Ik dank u voor de reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat even bij de lidl kijken
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Is het wel voor de ZR-7, en niet voor e.a. koekblik?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:53 schreef ikookhier het volgende:
Ik dank u voor de reactieGaat even bij de lidl kijken
1.5 maand later had ik het wel gehad bij defensie. Lekker naar huis.quote:Weert 1986
Carnaval tijdens opleiding onderofficieren KMS.
Even naar huis bellen...
Overzicht zaaltje linkerkant..
Overzicht zaaltje rechterkant..
Dit zijn de de chicks waarmee je het moet doen bij overheidsinstantie's.[/Bazziek]
Een dienstmaatje had het hoe en waarom van carnaval al eerder begrepen dan ik..![]()
Die hele meid nog nooit eerder gezien, hij legt zijn hand al op haar schouder.
De drill inspectors kregen ook een heel ander gezicht.![]()
Nooit geweten dat die robotten ook een lachfunctie hadden.
Hier de generaal, kolonel, kapitein en een burger. De eerste drie sprak je normaal niet als soldaat.![]()
En ja......... ik stond er ook op.......... in het kader van groeien in de groep moest iedereen meedoen.![]()
Smoesje! [/BVVT]
Hey!![]()
![]()
![]()
helaas niet 1-2-3 demonteerbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef hicham het volgende:
Dan zet je toch de motor thuis ipv in de bergingc.q, de accu
herkenbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef hicham het volgende:
Een beetje het slechte-droom gevoel. Iedereen heeft het wel eens gehadDat je in je droom iets heel simpels moet doen, maar het lukt gewoon niet en op een gegeven moment word je gewoon verrotte wakker
Voorspelbare vraag, edoch ik kan je geen antwoord geven momenteel. Dromen vervagen snel, het gevoel dat je slecht geslapen hebt blijf je de hele dag behoudenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat lukt er dan meestal bij jou niet?![]()
Ja dat zeg ik ook net even in een oogwenk. Ik gebruik het programma zelf nooit, maar ik vind het raar dat als er een keer wat mis gaat, dat dan gelijk alle placemarks weg zijn. Dus niet alleen de placemarks die je hebt toegevoegd in de laatste sessie die is vastgelopen. Beetje stom heHquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar blijven de tips toch..
Misschien om te beginnen maar eens aanleren om regelmatig een backup te maken van MY PLACES.
File -> Save -> My Places.![]()
Niet voor een bril, de lenzen zijn al een tijdje over datum dus djust the regular checkquote:[..]
Jij ook al..........![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En kenkkerrrr heeejkan niet eens ff relax kopje koffie doen bij de Mac zonder aangesproken te worden door andere motorrijders
bijna een uur staan lullen met een of andere vrachtwagenchauffer met een mille
standaard blah-dieh-blah mooi ding-wat is het-dit is gewoon het gaafste, zelf knutselen-blah-dieh-blah
Nee hoor, ik ben gewoon benieuwd naar je diepste angsten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef hicham het volgende:
Uiteraard zou het voorspelbare antwoord wel iets sexueel getints zijn
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Dus dan maar een ZXR400 erbij, en deze gewoon houden.
Volgens mij worden mensen over het algemeen van de foto's afgehaaldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
Het naakstrand volgens Google Earth!
[afbeelding]
Gelukkig was er geen lul te zien.![]()
Gare opplakstickertjes met tekstballonnetjes waren in de jaren '80/'90 ook wel de shit heHquote:En stoere soldatenvolgens korporaal 720307048.
![]()
[..]
1.5 maand later had ik het wel gehad bij defensie. Lekker naar huis.![]()
![]()
Tjah, het is niet alsof je de aandacht niet trekt met zo'n motorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En kenkkerrrr heeejkan niet eens ff relax kopje koffie doen bij de Mac zonder aangesproken te worden door andere motorrijders
bijna een uur staan lullen met een of andere vrachtwagenchauffer met een mille
standaard blah-dieh-blah mooi ding-wat is het-dit is gewoon het gaafste, zelf knutselen-blah-dieh-blah
en verslaafd aan alles wat gemotoriseerd isals op me tandenborstel een uitlaat zat had ik die ook door een dikkere vervangen
mjajah, wel ff lekkerstukje rijden
De -XX- in Winkel is altijd open voor zover ik gisteren kon opmaken uit het msn gesprekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
Ik wou ook nog ff de deur uit, maar is al te laat. Winkel waar ik heen wou is om 16:30 dicht
Jep Voor de ZR-7quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is het wel voor de ZR-7, en niet voor e.a. koekblik?
Alle benzinemotoren van voor 2002 zijn in ieder geval gedekt, en dieselmotoren tot en met 1998.![]()
Ehhhhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:Winkel
Waar de mensen hun zwarte geld steken in klassieke vrachtwagens
Haha ja maar.... ik typte met jou je weet tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De -XX- in Winkel is altijd open voor zover ik gisteren kon opmaken uit het msn gesprek![]()
![]()
Daar zal het aan hebben gelegen jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha ja maar.... ik typte met jou je weet toch![]()
![]()
![]()
Tjah, als uber-poser is daar niks mis meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
Tjah, het is niet alsof je de aandacht niet trekt met zo'n motor
Ohquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
nah..been there, done that
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |