Wegens foutieve informatie mijnerzijds. (Ik dacht dat het een Rus was, maar hij komt oorspronkelijk uit Azerbeidzjan.) gaat het punt naar jou.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Kasparof?
Maar dat is dan ook de juiste man op de juiste plek. Net zoals Jean Nelisse bij het wielrennenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef Homdeck het volgende:
heel vreemd, ik kan zelf helemaal niet schaken, maar ik vind het wel ontzettend leuk om te volgen. Ik vind het heerlijk om naar de verhalen en wedstrijdverslagen van hans böhm te luisteren, ook al gaat de technische inhoud volstrekt langs me heen
Neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef DiviFilius het volgende:
ik zit naar al die icoontjes te kijken maar word er niet veel wijzer van, ziet er uit als een hele oude versie van 'age of empires' of iets dergelijks.. gokje op Settlers 1 ( aangezien ik alleen 2 heb gespeeld)
kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de juiste man op de juiste plek. Net zoals Jean Nelisse bij het wielrennen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:07 schreef Stakky het volgende:
ha die ken ik populus
klopt, was een spelfoutjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:28 schreef Jayhawk het volgende:
Tijger
Os
Varken
Hond
Paard
Slang
Aap
Rat
Os
Dacht toch echt dat er eerst 8 stond
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Jayhawk het volgende:
Draak