abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46379708
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Alleen Sylvia. Maar de hele stemming is opgezet om Sylvia voor het block te zetten. Vandaag is haar laatste kans, als ze niet hard genoeg "vecht" bij deze stemming raakt ze niet alleen dit uitje kwijt (dat doet ze zowiezo wel), maar ook haar rijlessen, Tango, paaldansen etc...
Haat activiteiten is ze toch ook zowiezo kwijt?
pi_46379710
Ik denk dat Brian en Amanda straks in een voorlichtingsfilmpje mogen spelen van Sire. Brian is de loverboy en Amanda het slachtoffertje
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:40:30 #178
111260 Charmian
a little joy
pi_46379721
Gatver ik krijg steeds alleen maar 2 streams te zien en dat net met die 2 gore kwijlerds in beeld, Ik hoop niet dat dat de tendens wordt dat er steeds 2 streams voor hen gereserveerd worden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:40:33 #179
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46379722
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Hidiho, ben je d'r?
De functietoetsen van de streams houden er telkens mee op, en moet ik F5 drukken.
What Nouw??
mmm, vreemd
sinds kort?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46379728
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Alleen Sylvia. Maar de hele stemming is opgezet om Sylvia voor het block te zetten. Vandaag is haar laatste kans, als ze niet hard genoeg "vecht" bij deze stemming raakt ze niet alleen dit uitje kwijt (dat doet ze zowiezo wel), maar ook haar rijlessen, Tango, paaldansen etc...
En dan bart laten motorrijden zeker omdat die de laatste dagen wel zijn mond open doet.
hoopt dat de rijschool dat wel tegen houdt.
Goedemorgen :W
pi_46379749
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef blomst het volgende:

[..]

En dan bart laten motorrijden zeker omdat die de laatste dagen wel zijn mond open doet.
Die rijschool lacht zich dood. Gratis reclame en dik betaald worden voor al die rijlessen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46379754
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik blijf het echt te zot voor woorden vinden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46379764
Nu eerst een verjaardag vieren.
Goedemorgen :W
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:41:45 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46379765
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Vorige week zei Brian wel dat ie nog een oude klus had voor Amoebe, toen ze zei dat ze cp'en nodig had. Ze begreep prima waar Brian op doelde en vroeg hoeveel cp'en het haar dan opleverde. . .
Een oude klus die Nena had laten liggen, zeker?
Vies ventje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:41:52 #185
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46379768
Hej geen groene appels meer maar mooie oranje sinaasappels
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46379780
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:39 schreef crohntje het volgende:

[..]

Haat activiteiten is ze toch ook zowiezo kwijt?
Nog niet, het bleef bij een dreigement tot nu toe. Maar na de gescripte stemming van vandaag weten we meer...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:42:13 #187
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46379781
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Nu eerst een verjaardag vieren.
Veel plezier
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46379794
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Er is totaal geen chemie tussen Brian en Amanda...die gebruiken elkaar gewoon...

Een heel verschil met Bart en Lesley..die zijn echt verliefd..
Liefde en respect en elkaar als mens en individu op waarde schatten, blij met de ander om wie de ander is en niet om wat je aan de ander hebt....
Daar zit een wereld tussen! Daar zit een wereld met lieve kleine boodschapjes en fijne draadjes vol emotie, daar zit geen eis maar hoop, daar is connectie en verbond omwille van de diepste innerlijke emoties.

Wil je beweren dat Brian of Amanda deze eigenschappen in zich hebben? Dat ze snappen of beseffen wat liefde is, wat een verbintenis is? Deze twee snappen pakken of gepakt worden, graaien of genaaid worden, nemen of genomen worden dissen of gedist worden. SEKS NU. dat is het credo. Denken? Nooit!

Of denk je dat er hier iets zit dat verder gaat dan opgevulde opgeblazen ego's?

Ik moet eerlijk zeggen.... Bart begint eindelijk normaal na te denken. En dat zou wel eens tijd worden. Een heel andere Bart inmiddels.
pi_46379801
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef Charmian het volgende:
Gatver ik krijg steeds alleen maar 2 streams te zien en dat net met die 2 gore kwijlerds in beeld, Ik hoop niet dat dat de tendens wordt dat er steeds 2 streams voor hen gereserveerd worden.
Hele dag al zijn de streams voor hun.
pi_46379808
nou ik heb bijna geen commentaar gegeven ik heb het bezoek van amsnda's zus van A tot Z gevolgd, en er moet me toch van het hart, buiten het feit dat het écht verschrikkelijk is wat dat meisje is overkomen, zowel de zus als amanda eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.

van amanda ben ik inmiddels wel zeker, die heeft zo goed als geen opleiding en is gewoon, op zijn zachts gezegd niet de slimste, over haar zus kan ik niet goed oordelen of die zo vaag was vanwege haar hersenbloeding of ook een laag i.q. , maar blijkbaar trekken beiden meisjes de verkeerde (agressieve) mannen /of jongens aan.

de zus heeft dit al met schade en schande helaas moeten ondervinden, en als ik amanda hoor over rogier is hij toch ook een behoorlijk agressief type, je zou denken als je zus zoiets is overkomen, die ga ik uit de weg? maar nee dus........

als de zus hetzelfde losse gedrag vertroonde als amanda wekt dit dus een zodanige woede op bij deze type's dat dit soor vreselijke dingen gebeuren, ik hoop dan ook echt dat amanda wijzer de gouden kooi zal verlaten anders vrees ik dat het met haar ook nog eens verkeerd afloopt.

en ik denk écht dat ze niet gemeen is ofzo, maar helaas gewoon écht dom en eigenlijk is dat best wel zielig.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:42:59 #191
58921 Day
You can fly!
pi_46379813
Natasia geeft aan dat ze met haar hart Sylvia het uitje wel gunt, maar dat haar hoofd en de redactie wil dat ze tegen stemt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46379814
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef KimiK het volgende:

[..]

Jammer dat dat precies degene zijn die de meeste van de kijkers eruit willen hebben. En ik snap het ook niet helemaal omdat Natasia hun handen vol met geld moet kosten, want ze verzorgen haar kinderen ook met uitjes en presentjes.
Dacht je nou echt dat Talpa om een (gesponsord) mobieltje en een tochtje naar de efteling meer of minder geeft? Mede door rebellen als die aap Nathasia wordt DGK aan Amerika verkocht voor miljoenen. Ze wordt min of meer vrijwillig gebruikt. Blijft staan dat ook ik vind dat ze snel mag oprotten omdat ik dat "mens" gewoon niet meer trek...
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 20:43:03 #193
128220 Peter6000
pi_46379816
Huub en Natasia zijn aan het tv maken.
Huub probeert Natasia te overtuigen voor te stemmen, en Natasia beargumenteert.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:43:15 #194
36022 Heathen
Its No Game
pi_46379825
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Day het volgende:
Wat erg dat zo'n jong meisje er door toedoen van een agressieve klootzak er zo aan toe is.
Zo'n figuur moet inderdaad voor het gerecht komen. Je slaat vrouwen nu eenmaal niet. Maar ik heb zo'n idee dat die hele familie een structureel verwerpelijke manier van normen en waarden heeft dat mij het weinig kan schelen hoe de gezondheid is van dat zusje.

Als iemand dom is, geeft dat niet zoveel daar kan je er niets aan doen. Maar als je niks van anderen wilt aannemen, niet tegen kritiek kan, een slecht zelfbeeld hebt en je omhoog wilt néuken dan verdwijnt de sympathie voor zo'n persoon makkelijk.

Dat zusje van amanda durft haar eigen zus niet de waarheid te vertellen tsjah dan ben je ook geen knip voor de neus waard.
Now my death is more than just a sad song.
pi_46379826
Yeah Huub ....
Misschien dat Liegebeest een keer voor rede vatbaar is.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46379829
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo trots op mijn avatar.
Haha! Dat zie ik nu pas
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:43:28 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46379835
Kan niemand een filmpje maken met daarop de stem van Erik gemonteerd onder het lichaam van Amanda?
Lijkt me grappig
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_46379836
Je kunt zeggen wat je wilt van Natasia en ik ben zeker geen fan van haar, maar ze is altijd aan het zorgen en opruimen voor iedereen
pi_46379837
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:29 schreef demins het volgende:

[..]

Mr. and Ms. Braindead
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 20:43:34 #200
128220 Peter6000
pi_46379839
Wie is DOES

De opvolger van Benji ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo