hmm, ik vind haar eigenlijk alleen maar dom en irritant?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is eigenlijk een heel zielig meisje.
TYquote:
Volgens Amanda zou het na een jaar verjaard zijn. Gaat er bij mij ook niet in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:16 schreef _Boo_ het volgende:
VerjaardDat kind is zelf toch nog niet eens 20?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is eigenlijk een heel zielig meisje.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Die zus is een schatje!
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft door dat Bart haar eruit wil hebben.
Als je de hele dag de streams kijkt is het niet verwonderlijk dat haar zus beter weet wat er speelt in huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
Ook vele malen knapper dan Amanda.
En zelfs met de gevolgen van een hersenbloeding heeft ze veel beter door wat er allemaal in het huis gebeurt. En als je tussen de regels goed luisterd hoor je dat ze het voor Rogier opneemt. ook scherpe opmerkingen zoals "iedereen is voor Rogier" etc...
nee, dit wil de redactie graag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:20 schreef Darklight het volgende:
Gaap
Natasia zit weer te schreeuwen, tijd dat ze vertrekt
Jawel, alleen moord verjaart niet. Alleen, het verjaart niet na een jaar (voor geweld van dit kaliber staat geloof ik 6 jaar, maar kan het mishebben, het is iig iets in die strekking). Punt is, dat als de gedaagde ontkent, juist de tegenpartij moet gaan bewijzen dat het werkelijk zo is gebeurd. Dat is lastig, als je geheugen je in de steek laat en er geen ooggetuigen waren. Op dat moment, adviseert de politie vaak om van aangfte af te zien, omdat de kans op veroordeling dan erg klein is en de procedure zelf erg zwaar is voor het slachtoffer. Het klinkt debiel en bijna ongelooflijk, toch is dit helaas een normale gang van zaken in Nederland. Hoe onvoorstelbaar ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoiets kan volgens mij niet meer verjaren. Is een andere COS besproken en daar snapte ook niemand hoe het nu precies in elkaar zat
nee is nog van paar dagen geledenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas heeft alweer gebeld? Want wilgo zij niet dat Bart met eric dat besproken heeft? Wat krijgt zij toch allemaal achter de schermen????
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Black_king het volgende:
Obstenaat......
Het schijnt dat alcohol ook een grote rol speelde...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Day het volgende:
Wat erg dat zo'n jong meisje er door toedoen van een agressieve klootzak er zo aan toe is.
Wilgo zei wel dat mensen haar eruit probeerden te werken en dat ze Brian niet kon vetrouwen. Hoe ze er bij komt dat het Barts plan is is wel vaag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas heeft alweer gebeld? Want wilgo zij niet dat Bart met eric dat besproken heeft? Wat krijgt zij toch allemaal achter de schermen????
ze moet wel. als ze aardig zou zijn zou ze sancties opgelegd krijgen, net als Sylviaquote:
DaTt vraag ik mij dus ook af?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Tomsky het volgende:
Hoezo heeft brulaap nu weer van buiten bericht gehad dat er plannen zijn om haar eruit te stemmen?
Ik begrijp dat dus echt niet he. Ik ken een heleboel mensen die DGK zouden kijken als nasty er niet in zat.quote:
Ik neem aan dat als je in elkaar geslagen wordt dat toch duidelijk te zien is. En dat als je een getuige hebt of een alibi dat je op dat moment thuis was met je vriend je toch wel sterk staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jawel, alleen moord verjaart niet. Alleen, het verjaart niet na een jaar (voor geweld van dit kaliber staat geloof ik 6 jaar, maar kan het mishebben, het is iig iets in die strekking). Punt is, dat als de gedaagde ontkent, juist de tegenpartij moet gaan bewijzen dat het werkelijk zo is gebeurd. Dat is lastig, als je geheugen je in de steek laat en er geen ooggetuigen waren. Op dat moment, adviseert de politie vaak om van aangfte af te zien, omdat de kans op veroordeling dan erg klein is en de procedure zelf erg zwaar is voor het slachtoffer. Het klinkt debiel en bijna ongelooflijk, toch is dit helaas een normale gang van zaken in Nederland. Hoe onvoorstelbaar ook.
Ze wist te vertellen dat Hij het met Eric had bsproken... Dat is van NA het gesprek met Wilgo... de black bitch heeft dus weer eens mogen bellen achter de schermen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
Wilgo zei wel dat mensen haar eruit probeerden te werken en dat ze Brian niet kon vetrouwen. Hoe ze er bij komt dat het Barts plan is is wel vaag.
dat ze van iedereen info krijgt is onderdeel van het spel, aldus DGK_REDACTIEquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef n1ek het volgende:
Wilgo zei wel dat mensen haar eruit probeerden te werken en dat ze Brian niet kon vetrouwen. Hoe ze er bij komt dat het Barts plan is is wel vaag.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Tissik het volgende:
Jawel, alleen moord verjaart niet. Alleen, het verjaart niet na een jaar (voor geweld van dit kaliber staat geloof ik 6 jaar, maar kan het mishebben, het is iig iets in die strekking). Punt is, dat als de gedaagde ontkent, juist de tegenpartij moet gaan bewijzen dat het werkelijk zo is gebeurd. Dat is lastig, als je geheugen je in de steek laat en er geen ooggetuigen waren. Op dat moment, adviseert de politie vaak om van aangfte af te zien, omdat de kans op veroordeling dan erg klein is en de procedure zelf erg zwaar is voor het slachtoffer. Het klinkt debiel en bijna ongelooflijk, toch is dit helaas een normale gang van zaken in Nederland. Hoe onvoorstelbaar ook.
nee dat was nog van wat Wilgo zeiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft door dat Bart haar eruit wil hebben.
Dat zou je denken ja. Helaas werkt het in praktijk vaak niet zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je in elkaar geslagen wordt dat toch duidelijk te zien is. En dat als je een getuige hebt of een alibi dat je op dat moment thuis was met je vriend je toch wel sterk staat.
HEt bloesje zat niet strakker, Natas is gewoon dikker!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
Natasia haar bloesje zit al weer strakker dan vanmiddag![]()
vanmiddag heeft bart sit toch geopperd aan brain was wel te verwachten dat ze dat zou horen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, de meeste mensen walgen van haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet he. Ik ken een heleboel mensen die DGK zouden kijken als nasty er niet in zat.
Ze heeft sindsdien rijlessen gehad...oh, ik bedoel natuurlijk "rijlessen", een heel klein genuanceerd verschilletjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |