Krijg ik dan een ban?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, dat suggereer ik. Maar is dit een dreigement? Alsjeblieft??
Laat het moderaten nou maar over aan danny, mensen ....quote:
Ik denk ook dat ze stoned is, ook al heeft iemand een hersenbloeding gehad, daarom kan iemand toch ook nog wel een jointje hebben gerookt? t Zit niet zozeer in haar praten dat ik het denk, maar haar oogopslag. Maar goed, zou ook net zo goed door een hersenbloeding kunnen komen, heb daar niet zoveel ervaring mee, de enige die ik ken die dat heeft gehad keek niet stoned uit zijn ogen, maar ja niet iedereen is hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je vaker, ik ken ook iemand op mijn werk die heeft een hersenbloeding gehad, en dat heeft ook zijn spraakcentrum aangetast. In het begin betekende dat dat ie ging stotteren (of met horten en stoten dingen vertellen), maar nu praat ie gewoon heel langzaam zodat het lukt.
BB was wat anders ik weet het, maar... remember Aldricoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
Sorry hoor, maar erger jij je dan niet aan die stupide opmerkingen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat het moderaten nou maar over aan danny, mensen ....
De gevolgen van een herseninfarct zijn hetzelfde als een CVAquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef jacqjacq het volgende:
wat zielig voor dat meisje, het ljkt wel bijna alsof ze afasie heeft (dus dat je wilt praten, maar de woorden komen gewoon je mond niet uit, of je zegt iets anders dan je bedoeld).
amanda wordt er al met al niet echt wijzer van
je moet gewoon niet overal op reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar erger jij je dan niet aan die stupide opmerkingen?
ja ik denk het dus ook hoe langer ik kijk en luister, ook ik heb twee mensen in mijn directe omgeving die een hersensbloeding hebben gehad, maar dit is anders.........quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze stoned is, ook al heeft iemand een hersenbloeding gehad, daarom kan iemand toch ook nog wel een jointje hebben gerookt? t Zit niet zozeer in haar praten dat ik het denk, maar haar oogopslag. Maar goed, zou ook net zo goed door een hersenbloeding kunnen komen, heb daar niet zoveel ervaring mee, de enige die ik ken die dat heeft gehad keek niet stoned uit zijn ogen, maar ja niet iedereen is hetzelfde.
En Georgie uit BB2, of hoe hij ook heette.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef PC eend het volgende:
Maar bij Brian is het gewoon iets om beter te kunnen slapen denk ik, omdat hij zo aan het malen was.
misschien kunnen we DGK even los van BB beschouwenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
BB was wat anders ik weet het, maar... remember Aldrico
Maar bij Brian is het gewoon iets om beter te kunnen slapen denk ik, omdat hij zo aan het malen was.
Amanda heeft natuurlijk een sponsor nodig. Dus ze hupt van de een naar de anderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:28 schreef Tomsky het volgende:
Wil iemand uitleggen hoe het komt dat Amanda steeds weer heel snel een nieuwe relatie heeft...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun jij het woordje tieten spellen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:28 schreef Tomsky het volgende:
Wil iemand uitleggen hoe het komt dat Amanda steeds weer heel snel een nieuwe relatie heeft...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gebruik van cannabis kan ook juist helpen om verstoorde spierbewegingen (spasmen) tegen te gaan. Tevens helpt het tegen neurogene pijnen. Het kan best zijn, dat ze daarom cannabis gebruikt (doe ik trouwens ook, vanwege dezelfde reden).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze stoned is, ook al heeft iemand een hersenbloeding gehad, daarom kan iemand toch ook nog wel een jointje hebben gerookt? t Zit niet zozeer in haar praten dat ik het denk, maar haar oogopslag. Maar goed, zou ook net zo goed door een hersenbloeding kunnen komen, heb daar niet zoveel ervaring mee, de enige die ik ken die dat heeft gehad keek niet stoned uit zijn ogen, maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |