dankquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef 2live het volgende:
hallo, die zus snapt het allemaal beter als amanda hoor!!!
Ik hoop dat het te laat is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Ik houd er mijn mond verder wel over.
Ik vind dat Amanda ook niet lief voor haar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef LiisaB het volgende:
geen domme opmerkingen over de zus van Amanda.
Kan jij niet gewoon weg hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze helpen in ieder geval hem compleet kalm te houden. Dus OF het zijn hele sterke homeopatische pilletjes, OF hij heeft een lobotomie ondergaan op de dag dat hij ze ging gebruiken.
Graag, wat doe je hier zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Ik houd er mijn mond verder wel over.
ajoh beetje humor is ook niet erg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zeg je dat soort dingen? Wat heb je eraan? Ik zal mensen als jij nooit begrijpen.
Heb je vaker, ik ken ook iemand op mijn werk die heeft een hersenbloeding gehad, en dat heeft ook zijn spraakcentrum aangetast. In het begin betekende dat dat ie ging stotteren (of met horten en stoten dingen vertellen), maar nu praat ie gewoon heel langzaam zodat het lukt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is niet lullieg bedoeld hoor, maar ik denk echt dat ze stoned is ofzo.......
hee pikkies, jullie begrijpen allang wat er bedoeld wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
Commentaar geven op personen zodat ik mijn eigen zielig leventje kan relativerenquote:
Nee, dat suggereer ik. Maar is dit een dreigement? Alsjeblieft??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs
Ach, deden ze bij BB ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
Ook voor jou, let op je woordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
Jezus wat een labiel wijf zeg, springt van de hak op de tak, en ze is een gore vreter ook.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |