iedereen welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Cyan het volgende:
Natasia praat tegen haar alsof ze 5 is
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef _martijn_ het volgende:
Mis ik nou iets of is die zus niet helemaal 100 ?
Erik ook al: watvoor smaakje wil je in je thee? Roooooibos? Bosvruchten??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Cyan het volgende:
Natasia praat tegen haar alsof ze 5 is
hersenbloeding gehad. Kan soms vrij slecht aflopen maar ook wel goed dus dan is het even afwachten hoe het met haar is denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef _martijn_ het volgende:
Zij is degene die een hersenbloeding heeft gehad, meen ik haar rechterkant lijkt dan ook iets verlamdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef _martijn_ het volgende:
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe is het mogelijk! Ze is nog dommer van Amanda! Ze kan niet eens normaal praten![]()
Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Herma ook
Wanneer is Herma er weer? Dan weten we meteen wanneer Natascha op de hoogte is...
Tenzij ze eerder dan dat al mag bellen zonder punten in te leveren, een uur zonder camera's met wilgo mag praten (of anderhalf uur. bart en lesley kregen die ene minuut die ze vroegen niet eens, natascha kreeg een half uur extra) of ze eerder een rijles heeft.
Als je met kulverhalen komt is het niet gek dat men je niet gelooft natuurlijk
Hersenbloeding nadat ze mishandeld werd door haar vriend. Erg sneu en aangrijpend om te zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef _martijn_ het volgende:
Je bedoelt dat ze wel weet wat ze wil zeggen, maar het niet kan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
Ik ben ontroerd hier.
Ik lees de onmacht zich uit te drukken in haar ogen. Wat een verschrikkelijke aandoening.
jezus mensen dat meisie heeft een hersenbloeding gehad en is niet helemaal 100%, ga dus niet dingen roepen als het is een snol, zaadopvanger etcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
ook een snollie
die volgens mij stoned is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Brici het volgende:
ZE HEEFT EEN HERSENBLOEDING GEHAD
Dus nou niet allemaal van die domme opmerkingen
Tief op !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Zal ze vast wel verdiend hebben.
Ah ok, dat betekent dat bij alle privileges van Natasia vooraf gestemd wordt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Daar heb je gelijk in. Maar dat is één wisseling van informatie. Natasia krijgt derhalve constant informatie.quote:Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Jadat , iemand die door alle spanningen van het spel niet goed goed kan inslapen, helpen jullie liever. Een ingreep om prestatiebevordering te "bewerkstelligen" (x689).. Klopt niet, smerig oneerlijke ingreep.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh dat, ik geloof dat hij inderdaad iets krijgt om te kunnen slapen ja... Schijnt niet veel te helpen.
doe 's normaal zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Alleen om nou als personeel een vriendinnetje van Natascha neer te zetten is dan weer erg doorzichtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Intriges, gekonkel en achter elkaars rug om lullen/over elkaar lullen is volgens mij de kern van dit soort programma's. Daar hoeven wij niets aan te 'beinvloeden' dat gaat echt vanzelf
Dat was wel een compleet andere situatie he? En dat werd ook niet 50% extra.quote:En niet vergeten dat Bart en Lesley 4 UUR zonder camera's hebben gehad! Ff bij de feiten blijven
Yep. Dat ontroert me. Gevangen in een lichaam met de onmogelijkheid je uit te drukken zoals jewilt.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Sense het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze wel weet wat ze wil zeggen, maar het niet kan?
Dat is inderdaad behoorlijk klote ja...
idiootquote:
Ze helpen in ieder geval hem compleet kalm te houden. Dus OF het zijn hele sterke homeopatische pilletjes, OF hij heeft een lobotomie ondergaan op de dag dat hij ze ging gebruiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh dat, ik geloof dat hij inderdaad iets krijgt om te kunnen slapen ja... Schijnt niet veel te helpen.
Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Heathen het volgende:
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.quote:doe 's normaal zeg...
ja en jezus christus ik typte dat voordat ik wist dat ze een hersenbloeding heeft gehad.... mierrenneukerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
jezus mensen dat meisie heeft een hersenbloeding gehad en is niet helemaal 100%, ga dus niet dingen roepen als het is een snol, zaadopvanger etc
beetje respect mag wel denk ik
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.
Iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Black_king het volgende:
Huub doet tenminste normaal. Wat is het toch een topgozer.
FY! Pleur op !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.
toedeledokiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Iemand die zo dom om is verdient dat. Zo gaat nu eenmaal de evolutie.
Verbaast me zeeer dat jij op deze planeet beland bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
<quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n debiele opmerking en ik pleur je direct van FOK! af, mafkees.
Ze heeft dan wel last van een vreetkickquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is niet lullieg bedoeld hoor, maar ik denk echt dat ze stoned is ofzo.......
Waarom in godsnaam zeg je dat soort dingen? Wat heb je eraan? Ik zal mensen als jij nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
dankquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef 2live het volgende:
hallo, die zus snapt het allemaal beter als amanda hoor!!!
Ik hoop dat het te laat is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Ik houd er mijn mond verder wel over.
Ik vind dat Amanda ook niet lief voor haar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef LiisaB het volgende:
geen domme opmerkingen over de zus van Amanda.
Kan jij niet gewoon weg hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze helpen in ieder geval hem compleet kalm te houden. Dus OF het zijn hele sterke homeopatische pilletjes, OF hij heeft een lobotomie ondergaan op de dag dat hij ze ging gebruiken.
Graag, wat doe je hier zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
Ik houd er mijn mond verder wel over.
ajoh beetje humor is ook niet erg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zeg je dat soort dingen? Wat heb je eraan? Ik zal mensen als jij nooit begrijpen.
Heb je vaker, ik ken ook iemand op mijn werk die heeft een hersenbloeding gehad, en dat heeft ook zijn spraakcentrum aangetast. In het begin betekende dat dat ie ging stotteren (of met horten en stoten dingen vertellen), maar nu praat ie gewoon heel langzaam zodat het lukt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit is niet lullieg bedoeld hoor, maar ik denk echt dat ze stoned is ofzo.......
hee pikkies, jullie begrijpen allang wat er bedoeld wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
Commentaar geven op personen zodat ik mijn eigen zielig leventje kan relativerenquote:
Nee, dat suggereer ik. Maar is dit een dreigement? Alsjeblieft??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs
Ach, deden ze bij BB ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus eigenlijk zeg jij dat wij omwille van de show iemand zo maar gaan lopen drogeren? Glad ijs.
Ook voor jou, let op je woordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
Jezus wat een labiel wijf zeg, springt van de hak op de tak, en ze is een gore vreter ook.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |