Wat een idioot! Optyfen met die gast!quote:"Als je op weg naar het trainingsveld keer op keer wordt uitgescholden of na een wedstrijd wordt opgewacht door een stelletje mafkezen, kun je haast niet presteren. Gezien alles wat er de laatste jaren is gebeurd, doen we het nog heel goed," aldus Koeman.
Tochquote:
Structuur gebracht? Waar dan? En elke debiel had de selectie wel kunnen uitdunnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Toch
Laat hem eerst maar even bij NEC verder groeien toch? Lijkt me in de toekomst zeker wel een trainer voor Feyenoord ja. Maargoed, doet Koeman het zo slecht dan? Het is toch al sinds van Marwijk kut. Koeman heeft er tenminste weer structuur in gebracht, de selectie uitgedund. Er is gewoon geen geld, dan kan er ook niets... Deze selectie is gewoon middelmaat en het is wachten op een zak met geld.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef TC03 het volgende:
Schop.
Dat kan je nooit zeker weten, maar niemand kan het slechter dan Koeman doen. Daarnaast is deze selectie niet top, maar deze selectie is echt niet zo slecht dat het twee maal vernederd hoeft te worden door Ajax, en bij NAC en Twente onderuit gaat met grote cijfers.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef Siemerink het volgende:
Toch: Koeman is niet schuldig aan de resultaten. Ik ben het lang niet altijd eens met zijn beslissingen, maar ik betwijfel of een andere trainer er meer uit haalt dan de vijfde plaats... denk eigenlijk van niet.
Heerenveen heeft tenminste wel een topspitsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Erasmusch het volgende:
Koeman heeft afgelopen zomer voor 7.8mln mogen uitgeven. De selectie is echt niet minder dan Heerenveen oid.
en zo belachelijk veel tegengoals krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zeker weten, maar niemand kan het slechter dan Koeman doen. Daarnaast is deze selectie niet top, maar deze selectie is echt niet zo slecht dat het twee maal vernederd hoeft te worden door Ajax, en bij NAC en Twente onderuit gaat met grote cijfers.
Koeman
Met een goede trainer en goede begleiding kan er best wat neergezet worden hoor. Sowieso komen volgend seizoen Slory en Bruins erbij. Dan heb je toch behoorlijk wat talenten.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef Siemerink het volgende:
Die 51 tegengoals zijn inderdaad te belachelijk voor woorden.
Het baart me ook zorgen dat hij spelers niet beter laat voetballen.
Ekramy moet maar eens de voorkeur gaan krijgen boven Timmer.
Greene kan een uitstekende rechtsback worden. Vlaar vind ik ook wel een zekerheidje in het centrum net als Drenthe aan de linkerkant.
Nou ja, dit seizoen (en naar ik vrees ook het komende seizoen) is uitzitten. Vijfde worden en hopen op een playoffs wonder. De vraag is of je als supporter blij moet zijn met het halen van voorronde CL, want daar heeft dit team niets te zoeken.
Met 2 ervaren versterkingen red je het absoluut niet om een (grote) stap vooruit te zetten.
Hoe willen jullie dat voor elkaar krijgen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef Happel het volgende:
Bosz zien we net als Koeman niet meer terug volgend jaar, dus zoveel zal hij er niet aan kunnen doen.
Ieder andere trainer zal er niet meer uithalen dan er nu inzit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Koeman zoveel krediet heeft. Het ligt aan de spelers, zegt men. Oké, kan best. Maar in de wedstrijden tegen PSV en AZ deed Feyenoord niet onder voor hun tegenstander, het kán dus wel. Het is gewoon Koeman die iedereen de prut in praat en overal zijn schouders bij ophaalt. Hij kan de spelers ook totaal niet motiveren.
Van den Herik is toch ook weg? Dat is echt niet omdat ze dat bij Feijenoord nodig vonden...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoe willen jullie dat voor elkaar krijgen dan?
Klopt... maar zie jij het echt serieus weer gebeuren? Heeft het legioen daar wel zin in?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Van den Herik is toch ook weg? Dat is echt niet omdat ze dat bij Feijenoord nodig vonden...
Het lijkt mij heel verstandig om daar eens mee te beginnen. Als je ziet wat Feyenoord in de loop der jaren al niet heeft gekocht wordt het eens tijd voor een stevig bestuur en dito management.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Hathor het volgende:
Een paar mensen in het bestuur met een gezonde kijk op voetbal zou ook niet verkeerd zijn overigens.
Nee, niks mis met een beetje ambitie.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze verwachten teveel daar in Rotterdam
Moet je wel fatsoendelijk materiaal halen vooral als je Kuijt verkoopt voor 18 miljoenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niks mis met een beetje ambitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |