Wat een idioot! Optyfen met die gast!quote:"Als je op weg naar het trainingsveld keer op keer wordt uitgescholden of na een wedstrijd wordt opgewacht door een stelletje mafkezen, kun je haast niet presteren. Gezien alles wat er de laatste jaren is gebeurd, doen we het nog heel goed," aldus Koeman.
Tochquote:
Structuur gebracht? Waar dan? En elke debiel had de selectie wel kunnen uitdunnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Toch
Laat hem eerst maar even bij NEC verder groeien toch? Lijkt me in de toekomst zeker wel een trainer voor Feyenoord ja. Maargoed, doet Koeman het zo slecht dan? Het is toch al sinds van Marwijk kut. Koeman heeft er tenminste weer structuur in gebracht, de selectie uitgedund. Er is gewoon geen geld, dan kan er ook niets... Deze selectie is gewoon middelmaat en het is wachten op een zak met geld.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef TC03 het volgende:
Schop.
Dat kan je nooit zeker weten, maar niemand kan het slechter dan Koeman doen. Daarnaast is deze selectie niet top, maar deze selectie is echt niet zo slecht dat het twee maal vernederd hoeft te worden door Ajax, en bij NAC en Twente onderuit gaat met grote cijfers.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef Siemerink het volgende:
Toch: Koeman is niet schuldig aan de resultaten. Ik ben het lang niet altijd eens met zijn beslissingen, maar ik betwijfel of een andere trainer er meer uit haalt dan de vijfde plaats... denk eigenlijk van niet.
Heerenveen heeft tenminste wel een topspitsquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Erasmusch het volgende:
Koeman heeft afgelopen zomer voor 7.8mln mogen uitgeven. De selectie is echt niet minder dan Heerenveen oid.
en zo belachelijk veel tegengoals krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zeker weten, maar niemand kan het slechter dan Koeman doen. Daarnaast is deze selectie niet top, maar deze selectie is echt niet zo slecht dat het twee maal vernederd hoeft te worden door Ajax, en bij NAC en Twente onderuit gaat met grote cijfers.
Koeman
Met een goede trainer en goede begleiding kan er best wat neergezet worden hoor. Sowieso komen volgend seizoen Slory en Bruins erbij. Dan heb je toch behoorlijk wat talenten.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef Siemerink het volgende:
Die 51 tegengoals zijn inderdaad te belachelijk voor woorden.
Het baart me ook zorgen dat hij spelers niet beter laat voetballen.
Ekramy moet maar eens de voorkeur gaan krijgen boven Timmer.
Greene kan een uitstekende rechtsback worden. Vlaar vind ik ook wel een zekerheidje in het centrum net als Drenthe aan de linkerkant.
Nou ja, dit seizoen (en naar ik vrees ook het komende seizoen) is uitzitten. Vijfde worden en hopen op een playoffs wonder. De vraag is of je als supporter blij moet zijn met het halen van voorronde CL, want daar heeft dit team niets te zoeken.
Met 2 ervaren versterkingen red je het absoluut niet om een (grote) stap vooruit te zetten.
Hoe willen jullie dat voor elkaar krijgen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef Happel het volgende:
Bosz zien we net als Koeman niet meer terug volgend jaar, dus zoveel zal hij er niet aan kunnen doen.
Ieder andere trainer zal er niet meer uithalen dan er nu inzit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Koeman zoveel krediet heeft. Het ligt aan de spelers, zegt men. Oké, kan best. Maar in de wedstrijden tegen PSV en AZ deed Feyenoord niet onder voor hun tegenstander, het kán dus wel. Het is gewoon Koeman die iedereen de prut in praat en overal zijn schouders bij ophaalt. Hij kan de spelers ook totaal niet motiveren.
Van den Herik is toch ook weg? Dat is echt niet omdat ze dat bij Feijenoord nodig vonden...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoe willen jullie dat voor elkaar krijgen dan?
Klopt... maar zie jij het echt serieus weer gebeuren? Heeft het legioen daar wel zin in?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Van den Herik is toch ook weg? Dat is echt niet omdat ze dat bij Feijenoord nodig vonden...
Het lijkt mij heel verstandig om daar eens mee te beginnen. Als je ziet wat Feyenoord in de loop der jaren al niet heeft gekocht wordt het eens tijd voor een stevig bestuur en dito management.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Hathor het volgende:
Een paar mensen in het bestuur met een gezonde kijk op voetbal zou ook niet verkeerd zijn overigens.
Nee, niks mis met een beetje ambitie.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze verwachten teveel daar in Rotterdam
Moet je wel fatsoendelijk materiaal halen vooral als je Kuijt verkoopt voor 18 miljoenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niks mis met een beetje ambitie.
Teveel? Feyenoord heeft structureel al problemen met clubs als Twente en is afgehaakt bij AZ! Het is de 2e stad van Nederland, enorm potentieel, grote aanhang, mooi stadion, historie, aantrekkingskracht en toch kunnen andere clubs met bescheidener middelen zo over Feyenoord heen. Ik zie gewoon al een aantal jaar geen Feyenoord meer en ik weet niet of het een dipje is of iets wat bijna niet meer op te lossen is.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat elke nederlandse club daar last van heeft. Alleen doordat Feyenoord geen prestaties neerzet is het moeilijker geworden om spelers aan te trekken/vast te houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
De kuip is tegenwoordig een stadion geworden waar iedere club van denkt, misschien is er wat te halen, hoe kan dat?
Kijk als je een trieste aanhang hebt die telkens moeten rellen, mensen bedreigen en al die andere trieste acties wat ze maken dat is ook niet echt bevorderend voor een club. En supporters maar zeiken en zeiken maar telkens als de club iets bereikt dan wordt het weer teniet gedaan door de o zo geweldige acties van de zogenaamde feyenoord supporters. En hoe ze zich gedragen bij trainingen met hun dreigende sfeer die ze creeren. Nee als voetballer krijg je dan echt zin om eens goed te gaan ballen en te trainen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Teveel? Feyenoord heeft structureel al problemen met clubs als Twente en is afgehaakt bij AZ! Het is de 2e stad van Nederland, enorm potentieel, grote aanhang, mooi stadion, historie, aantrekkingskracht en toch kunnen andere clubs met bescheidener middelen zo over Feyenoord heen. Ik zie gewoon al een aantal jaar geen Feyenoord meer en ik weet niet of het een dipje is of iets wat bijna niet meer op te lossen is.
Het zijn nooit allemaal technische wonders geweest daar, maar spelers als Cruz, Larsson, Kalou moeten nu ook nog te vinden zijn, aangevuld met hardwerkende redelijke voetballers doe je in Nederland dan gewoon mee voor de titel. De kuip is tegenwoordig een stadion geworden waar iedere club van denkt, misschien is er wat te halen, hoe kan dat?
De amsterdammers in Feyenoord hebben het nu en in het verleden nooit slecht gedaan en zelfs voor kampioenschap gezorgd!!quote:Op maandag 26 februari 2007 08:10 schreef DenniZZ het volgende:
Nog een paar slechte wedstrijden/nederlagen/joden aantrekken en dan barst de bom in de Kuip
Mark my words.
Er is geen geld en ze halen 2de rangs spelers.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Teveel? Feyenoord heeft structureel al problemen met clubs als Twente en is afgehaakt bij AZ! Het is de 2e stad van Nederland, enorm potentieel, grote aanhang, mooi stadion, historie, aantrekkingskracht en toch kunnen andere clubs met bescheidener middelen zo over Feyenoord heen. Ik zie gewoon al een aantal jaar geen Feyenoord meer en ik weet niet of het een dipje is of iets wat bijna niet meer op te lossen is.
Het zijn nooit allemaal technische wonders geweest daar, maar spelers als Cruz, Larsson, Kalou moeten nu ook nog te vinden zijn, aangevuld met hardwerkende redelijke voetballers doe je in Nederland dan gewoon mee voor de titel. De kuip is tegenwoordig een stadion geworden waar iedere club van denkt, misschien is er wat te halen, hoe kan dat?
S-U-K-K-E-Lquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef denka het volgende:
[..]
Kijk als je een trieste aanhang hebt die telkens moeten rellen, mensen bedreigen en al die andere trieste acties wat ze maken dat is ook niet echt bevorderend voor een club. En supporters maar zeiken en zeiken maar telkens als de club iets bereikt dan wordt het weer teniet gedaan door de o zo geweldige acties van de zogenaamde feyenoord supporters. En hoe ze zich gedragen bij trainingen met hun dreigende sfeer die ze creeren. Nee als voetballer krijg je dan echt zin om eens goed te gaan ballen en te trainen.
Koeman moet idd misschien weg maar als supporter zijnde moet je je club eens op een andere manier gaan steunen. Steunen in het belang van Feyenoord en niet telkens met achterlijke acties komen die ervoor zorgen dat feyenoord een nog zwartere naam krijgt in de wereld en dat het bereikte teniet wordt gedaan..
Dus zing de volgende keer niet Koeman Rot Op maar trieste nep supporters rot op!
De UEFA-propaganda is ook tot jou doorgedrongen blijk baar. Je snapt er helemaal niks van. Net alsof IEDERE week er boze supporters langs de trainingsvelden staan, dat is totaal niet zo. En daarnaast zijn de zogenaamde supportersrellen ook maar incidenten, zoiets als in Nancy gebeurt héél zelden. Maar goed, als jij denkt vanaf je luie stoel alles beter te weten...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef denka het volgende:
[..]
Kijk als je een trieste aanhang hebt die telkens moeten rellen, mensen bedreigen en al die andere trieste acties wat ze maken dat is ook niet echt bevorderend voor een club. En supporters maar zeiken en zeiken maar telkens als de club iets bereikt dan wordt het weer teniet gedaan door de o zo geweldige acties van de zogenaamde feyenoord supporters. En hoe ze zich gedragen bij trainingen met hun dreigende sfeer die ze creeren. Nee als voetballer krijg je dan echt zin om eens goed te gaan ballen en te trainen.
Koeman moet idd misschien weg maar als supporter zijnde moet je je club eens op een andere manier gaan steunen. Steunen in het belang van Feyenoord en niet telkens met achterlijke acties komen die ervoor zorgen dat feyenoord een nog zwartere naam krijgt in de wereld en dat het bereikte teniet wordt gedaan..
Dus zing de volgende keer niet Koeman Rot Op maar trieste nep supporters rot op!
Mongool.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mongool.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef denka het volgende:
[..]
quote:
Ben jij het achterlijke zusje van sanni?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef denka het volgende:
[..]
Jij bevestigt ook bepaalde vooroordelenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:11 schreef denka het volgende:
1 normale reactie op mijn reactie dat bevestigt nog maar eens het beeld van de feyenoordsupporter..![]()
Dat hoop ik ook, maar vraag het me afquote:Ik zit hier niet om jullie te dissen of wat dan ook maar ik ben wel van mening dat hoe de aanhang zich gedraagt dit zeker op een bepaalde manier meespeelt bij de spelers en de trainer.
Wie werkt er hard? De spelers of trainer iig niet.quote:Als ik ergens hard voor werk en iets bereik en het wordt weer teniet gedaan door buitenstaanders dan krijg ik er ook minder zin in om me er weer 200% voor in te zetten..
Jij nietquote:Succes met jullie clubbie![]()
Opkankeren kneusquote:Op maandag 26 februari 2007 19:11 schreef denka het volgende:
1 normale reactie op mijn reactie dat bevestigt nog maar eens het beeld van de feyenoordsupporter..![]()
quote:
quote:
Leer eens inhoudelijk te reageren en probeer nou eens niet over te komen als 14-jarig pubertjes, die het speciaal-onderwijs bevolken. Dit is echt zo simpel en het is alleen maar een teken van onmacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben jij het achterlijke zusje van sanni?![]()
Zulke naieve posts verdienen niet beter.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leer eens inhoudelijk te reageren en probeer nou eens niet over te komen als 14-jarig pubertjes, die het speciaal-onderwijs bevolken. Dit is echt zo simpel en het is alleen maar een teken van onmacht.
Já, laten we eens lekker inhoudelijk gaan reageren op die sterk beargumenteerde post!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leer eens inhoudelijk te reageren en probeer nou eens niet over te komen als 14-jarig pubertjes, die het speciaal-onderwijs bevolken. Dit is echt zo simpel en het is alleen maar een teken van onmacht.
Zie het zo; als je er met de pet naar gooit en het je niet uitmaakt of Feyenoord 10e of 5e staat (Koeman), dan wordt dat niet beloond, integendeel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:11 schreef denka het volgende:
Ik zit hier niet om jullie te dissen of wat dan ook maar ik ben wel van mening dat hoe de aanhang zich gedraagt dit zeker op een bepaalde manier meespeelt bij de spelers en de trainer. Als ik ergens hard voor werk en iets bereik en het wordt weer teniet gedaan door buitenstaanders dan krijg ik er ook minder zin in om me er weer 200% voor in te zetten..
Ik ben en blijf van mening dat de rol van supporters zeker meespeelt..
Succes met jullie clubbie![]()
Heeft niks met onmacht te maken. Het is vechten tegen de bierkaai. Ik ga mezelf niet meer verdedigen tegen dit soort berichten, van onwetende mannetjes die allerlei opgeklopte verhaaltjes lezen in de media.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Makkelijk om alles als onwetend af te schrijven. Mensen die reageren met mongool, debieltje, sukkel etc zijn gewoon niet in staat om op een normale manier te discussieren. Hoe kan je van Feyenoord verwachten dat ze wel naar jullie luisteren?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft niks met onmacht te maken. Het is vechten tegen de bierkaai. Ik ga mezelf niet meer verdedigen tegen dit soort berichten, van onwetende mannetjes die allerlei opgeklopte verhaaltjes lezen in de media.
Makkelijk, ja. Doch de waarheid. Ik ga niet meer in discussie met zulk soort personen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Makkelijk om alles als onwetend af te schrijven. Mensen die reageren met mongool, debieltje, sukkel etc zijn gewoon niet in staat om op een normale manier te discussieren. Hoe kan je van Feyenoord verwachten dat ze wel naar jullie luisteren?
Wat voor personen. Als ik naar mezelf kijk: Ik heb gewoon een andere mening dan jij die ik probeer te onderbouwen, waarop jij wel reageert maar dan alleen met (vul willekeurig triest woord in). Reageer dan helemaal niet of onderbouw jouw mening eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Makkelijk, ja. Doch de waarheid. Ik ga niet meer in discussie met zulk soort personen.
Supporters als 'buitenstaanders' bestempelen is fout 1 die je maakt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:11 schreef denka het volgende:
Als ik ergens hard voor werk en iets bereik en het wordt weer teniet gedaan door buitenstaanders dan krijg ik er ook minder zin in om me er weer 200% voor in te zetten..
Was je erbij? Volg je de club? Volg je haar supporters? Nee, niet zoals hij/wij dat doen. Dus ben je onwetend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Makkelijk om alles als onwetend af te schrijven. Mensen die reageren met mongool, debieltje, sukkel etc zijn gewoon niet in staat om op een normale manier te discussieren. Hoe kan je van Feyenoord verwachten dat ze wel naar jullie luisteren?
Je hebt een mening, wat leuk voor je. Die mening is gebasseerd op halve feiten, maakt niet uit maar neem dan wat aan van anderenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat voor personen. Als ik naar mezelf kijk: Ik heb gewoon een andere mening dan jij die ik probeer te onderbouwen, waarop jij wel reageert maar dan alleen met (vul willekeurig triest woord in). Reageer dan helemaal niet of onderbouw jouw mening eens.
Ik weet prima waar ik het over heb sterker nog weet van genoeg voetballers hoe ze hier over denkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Supporters als 'buitenstaanders' bestempelen is fout 1 die je maakt.
[..]
Was je erbij? Volg je de club? Volg je haar supporters? Nee, niet zoals hij/wij dat doen. Dus ben je onwetend.
Op het moment dat je een reactie krijgt, word er gecounterd met "ga maar lekker naar je relvriendjes" en dergelijke.
[..]
Je hebt een mening, wat leuk voor je. Die mening is gebasseerd op halve feiten, maakt niet uit maar neem dan wat aan van anderen
Ow en nu even dit;
Koeman, rot op.
Je meent hetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman rot op zal wel gezongen worden als Roda voor komt zondag.
Heb liever dat men naar het grote geheel kijkt en Koeman even met rust laat. Al mag hij wel vertrekken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman rot op zal wel gezongen worden als Roda voor komt zondag.
Hoezo broodspeler? Waarom noem je het niet topsporter? Als topsporter wil je de beste worden, dan speel je gewoon liever bij bv Liverpool dan bij Feyenoord. Niets meer dan logisch toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Keltie het volgende:
90% is broodspeler en vertrekt toch zodra hij kan.
Broodspeler. Topsporter is iets anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo broodspeler? Waarom noem je het niet topsporter? Als topsporter wil je de beste worden, dan speel je gewoon liever bij bv Liverpool dan bij Feyenoord. Niets meer dan logisch toch?
Waag het niet om aan Mr Feijenoord, Wimpie Jansen himself, te komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb liever dat men naar het grote geheel kijkt en Koeman even met rust laat. Al mag hij wel vertrekken.
Trieste post dit. Zeker als je het een beetje volgt en Adriaanse zelf al 100000x aangaf niet voor Feijenoord te willen werken omdat hij zichzelf niet bij die club vind passen (Hij te gecompliceerd, Feijenoord kan daar niet mee werken).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef sanni het volgende:
TT is al fout. "Koeman had nooit aangenomen moeten worden" Co Adriaanse was
de beste man voor feyenoord geweest.![]()
Dit is gewoon onwaar over het algemeen. Tuurlijk zullen er uitzonderingen zijn, maar voetballers hebben net zoals alle topsporters een droom om de beste te zijn. Daarvoor ga je naar de beste clubs. Dat vaak de beste clubs het vetste contract aanbieden is daarbij mooi meegenomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Broodspeler. Topsporter is iets anders.
Vroeger had je ook topsporters, maar die hadden nog iets van clubliefde/ eergevoel omdat je bij een bepaalde club speelt. Tegenwoordig niet meer, gaan ze naar degene met het vetste contract (wel logisch natuurlijk, laten we niet hypocriet zijn). Broodspelers.
Dus veel spelers gaan naar die oliestaatjes omdat ze daar in de beste competitie spelen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit is gewoon onwaar over het algemeen. Tuurlijk zullen er uitzonderingen zijn, maar voetballers hebben net zoals alle topsporters een droom om de beste te zijn. Daarvoor ga je naar de beste clubs. Dat vaak de beste clubs het vetste contract aanbieden is daarbij mooi meegenomen
clubliefde kan best blijven hoor ook al speel je voor een andere club. Ben zelf topsporter geweest en heb mijn roots nooit verloochend zoals vele anderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Broodspeler. Topsporter is iets anders.
Vroeger had je ook topsporters, maar die hadden nog iets van clubliefde/ eergevoel omdat je bij een bepaalde club speelt. Tegenwoordig niet meer, gaan ze naar degene met het vetste contract (wel logisch natuurlijk, laten we niet hypocriet zijn). Broodspelers.
Welke spelers gaan er naar oliestaatjes? Spelers die aan het einde van hun loopbaan zitten en over hun top heen zijn. Je moet bedenken dat dit mensen van in de 30 zijn en in de sport zit je dan al aan het einde van je carriere. Dus ik vind het vrij normaal dat ze dan nog wat geld binnenhalen om hun toekomst veilig te stellen. Vrij normaal lijkt mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus veel spelers gaan naar die oliestaatjes omdat ze daar in de beste competitie spelen?
Geld is de drijfveer tegenwoordig, ambitie staat op 2.
Ik gaf maar even een voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke spelers gaan er naar oliestaatjes? Spelers die aan het einde van hun loopbaan zitten en over hun top heen zijn. Je moet bedenken dat dit mensen van in de 30 zijn en in de sport zit je dan al aan het einde van je carriere. Dus ik vind het vrij normaal dat ze dan nog wat geld binnenhalen om hun toekomst veilig te stellen. Vrij normaal lijkt me
Dingen beweren is dingen zeggen (en proberen te bewijzen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef horstjan het volgende:
[..]
clubliefde kan best blijven hoor ook al speel je voor een andere club. Ben zelf topsporter geweest en heb mijn roots nooit verloochend zoals vele anderen.
Waarom heb je het over de uitzonderingen?. De meeste voetballers dromen toch echt van een mooie clubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik gaf maar even een voorbeeld.
Zullen we maar niet beginnen over spelers die 'tegen beter weten in' een vet contract tekenen, de hele tijd op de bank zitten maar niet weggaan omdat het toch wel lekker betaald? Goede topsporter hoor
Broodspelers![]()
Dit is ook meteen het vervelende aan je. Ik haal je voorbeeld onderuit en dan doe je het af als 'Ik gaf maar een voorbeeld'. En dan geef je daarna weer een ander voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik gaf maar even een voorbeeld.
Zullen we maar niet beginnen over spelers die 'tegen beter weten in' een vet contract tekenen, de hele tijd op de bank zitten maar niet weggaan omdat het toch wel lekker betaald? Goede topsporter hoor
Broodspelers![]()
Wie zegt dat het de uitzonderingen zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom heb je het over de uitzonderingen?. De meeste voetballers dromen toch echt van een mooie club
Gossie, zouden bepaalde onderwerpen meerdere voorbeelden kunnen hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit is ook meteen het vervelende aan je. Ik haal je voorbeeld onderuit en dan doe je het af als 'Ik gaf maar een voorbeeld'. En dan geef je daarna weer een ander voorbeeld.![]()
Als je niet achter je voorbeeld staat, geef hm dan ook niet...
Je geeft een voorbeeld over de oliestaatjes. Ik ga daar op in. En jij doet het af als ik gaf maar een voorbeeld. Ja dan vind ik je idd wel slap. Je begrijpt echt niet hoe een discussie werkt. Je hoeft niet honderden voorbeelden te geven, 1 is genoeg. Maar sta dan wel achter die ene.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gossie, zouden bepaalde onderwerpen meerdere voorbeelden kunnen hebben?
Je haalt het voorbeeld niet eens onderuit
Ik zal de volgende keren alle honderden voorbeelden alvast bedenken en allemaal geven
Hoie kom je daarbij. De verpaupering is het gevolg van het inkopen van de grote clubs. Goede spelers gaan naar de grote clubs. Zijn die spelers dan broodspelers? Nee gewoon topsporters die op het hoogste niveau willen acteren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het de uitzonderingen zijn
Broodspelers hebben de 'verpaupering' van het Nederlandse voetbal betekent (en verkrachting van het Engelse voetbal, imho).
Is heel leuk, maar met zulke onderwerpen gaat die vlieger niet op sjappie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je geeft een voorbeeld over de oliestaatjes. Ik ga daar op in. En jij doet het af als ik gaf maar een voorbeeld. Ja dan vind ik je idd wel slap. Je begrijpt echt niet hoe een discussie werkt. Je hoeft niet honderden voorbeelden te geven, 1 is genoeg. Maar sta dan wel achter die ene.
zalig zij die niet zien en toch geloven!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dingen beweren is dingen zeggen (en proberen te bewijzen)
Waarom ging Pi-Air van grote liefde Feyenoord naar Fenerbace, naar grote liefde NAC en toen weer naar Feyenoord? Omdat ie zo'n geweldige clubman is?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voorbeeld Dirk Kuijt. Waarom ging hij naar Liverpool? Puur voor het grote geld? Denk het niet toch?
Moet zeggen dat ik van Leonard zo goed als niets weet, dus daar kan ik niets over zeggen. Wbt Pi, had hij geen problemen op dat moment bij Feyenoord? Overigens is Fenerbache toch niet ondergeschikt aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom ging Pi-Air van grote liefde Feyenoord naar Fenerbace, naar grote liefde NAC en toen weer naar Feyenoord? Omdat ie zo'n geweldige clubman is?
Waarom kwam Leonard naar Feyenoord? Omdat ie o zo graag wilde voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |