Precies.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is toch eigenlijk: wordt DGK een nog beter programma als Sylvia ook van zich af gaat bekken? Of is het misschien wel geweldig dat ze altijd zo rustig blijft? Wil je een kippenhok met allemaal zéér uitgesproken mensen of is een kalm persoon ook wel eens prettig op z'n tijd? Als jij (en de redactie) vindt dat je allemaal Natasia en Huub types moet hebben, dan moet Sylvia er inderdaad uit. Wat mij betreft werkt ieder verhaal het best als je allemaal verschillende types erin schrijft. Dus óók een kalm en rustig persoon die alles wel zéér goed ziet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Stop er dan een knappe poolboy van spaanse afkomst inDan heeft ze misschien een reden om wat actiever te zijn.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is toch eigenlijk: wordt DGK een nog beter programma als Sylvia ook van zich af gaat bekken? Of is het misschien wel geweldig dat ze altijd zo rustig blijft? Wil je een kippenhok met allemaal zéér uitgesproken mensen of is een kalm persoon ook wel eens prettig op z'n tijd? Als jij (en de redactie) vindt dat je allemaal Natasia en Huub types moet hebben, dan moet Sylvia er inderdaad uit. Wat mij betreft werkt ieder verhaal het best als je allemaal verschillende types erin schrijft. Dus óók een kalm en rustig persoon die alles wel zéér goed ziet.
Mee eens. Ik bedoelde als je wilt scoren met alleen maar "waanzin" dan moet je Syl aan haar jas trekken. Maar als je inziet dat er ook andere dingen uit die kooi te halen zijn, lijkt het me mij héél interessant en slim om daar eens meer in te investeren. Want ook dat wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van de makers niet. Wél als er allemaal redelijk saaie mensen in het huis zaten, maar je heb al de meest gestoorde personen bij elkaar weten te krijgen. Dus een betere cast is al haast niet denkbaar. Om dan de persoon die toevallig wat rustiger is met een exit te dreigen slaat wat mij betreft nergens op.
Ik heb weer iets gemist zo te lezen. Bah, het is gewoon niet te doen om alleen savonds en in het weekend DGK te volgen, ik mis vanalles.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar er maar uitflikkeren. Simpel.
Haar onder dwang bepaalde acties te laten veroorzaken slaat nergens op. En áls ze dat al nodig vinden doen ze dat maar achter de schermen. Ik snap ook niet waarom dat op deze manier moet trouwens.
Dan misschien wel ja, wat ik ook al eerder zei, maar tussen dit stelletje is Syl een verademing en moet wat mij betreft absoluut blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef 2live het volgende:
[..]
vooralsnog ben ik het hier wel mee eens, hoewel als ik naar de tv uitzendingen kijk, syl amper voorbij zie komen.
Ik vind haar tot nog toe goed te pruimen, maar echt om te zeggen ik leer er iets van, nee. Het is idd de variatie van karakters wat het leuk maakt. Als er een aantal grootbekken verdwijnen wordt Syl wel echt te saai ben ik bang.
Ik kijk streams en tv en er zit wel degelijk verschil in. Syl is actief in huis[dansen, tango enz.] maar daar zie je op tv niets van terug. Brian en natasia komen te intelligent over op tv, hoewel gisteren werd brian wel te kakken gezet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:13 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Precies.Ik kijk amper streams, en ik ben het niet met APK eens over de scheiding tussen streamers en TV-kijkers.
De scheiding tussen TV-kijkers en streamers, dat die iets anders zouden zien en het anders zouden waarderen, zie ik niet.
Ik denk dat ze daar staat omdat de anderen een vrij lage aaibaarheidsfactor hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Staat ze daarom 2 of 3 op de populariteitspoll?
Iedereen weet dat Huub samenspant met Sylvia tegen de rest. Dat is haar verhaallijn.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan misschien wel ja, wat ik ook al eerder zei, maar tussen dit stelletje is Syl een verademing en moet wat mij betreft absoluut blijven.
Lees in de voorgaande COSSEN de posts van Scanman en je bent weer goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist zo te lezen. Bah, het is gewoon niet te doen om alleen savonds en in het weekend DGK te volgen, ik mis vanalles.
En nu heb ik de streams aan en lijkt het allemaal in een rustig vaarwater te zijn. Wachtend op de zus van Amoebe![]()
Het "script gedeelte" begint normaal pas na 20:00quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist zo te lezen. Bah, het is gewoon niet te doen om alleen savonds en in het weekend DGK te volgen, ik mis vanalles.
En nu heb ik de streams aan en lijkt het allemaal in een rustig vaarwater te zijn. Wachtend op de zus van Amoebe![]()
Noem eens een paar hoogtepunten van Sylvia waar heel Nederland niet over uitgepraat raakt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:13 schreef Bagheera het volgende:
De scheiding tussen TV-kijkers en streamers, dat die iets anders zouden zien en het anders zouden waarderen, zie ik niet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Noem eens een paar hoogtepunten van Sylvia waar heel Nederland niet over uitgepraat raakt?
Vrijwel alles is samengevoegd in een ander topic (ja, die bestaan ook!), namelijk [DGK] Streamverslagenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Lees in de voorgaande COSSEN de posts van Scanman en je bent weer goed op de hoogte.
Nou ja ruzie ... ik heb te vroeg gejuigd zie ik al.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef elcastel het volgende:
Ah, een echtelijke ruzie, nu al.
100 geleend van Brian. Denk dat ze die dus niet teruggeeft, nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef n1ek het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met contactpunten. Volgens mij heeft Amanda een schuld van een paar honderd punten maar krijg niet het idee dat ze die terug gaat / moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |