abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374405
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Well, dat doen ze natuurlijk wel een reden. Veel mensen kan je dan extra onder druk zetten, en daar gaan ze waarschijnlijk ook van uit. Dit hele gedoe met carnaval is gewoon opgezet om Sylvia voor het blok te zetten, daarom heeft de zwarte heks gisteren instructies gekregen om het Sylvia moeilijk te maken.
Maar Sylvia zit al zo lang als ze in DGK zit middenin carnaval. Het lijkt daar wel een verkleedpartijtje.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:00:39 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46374409
Je moet even nadenken, zegt brain tegen amanda
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:00:46 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_46374413
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:53 schreef happyme28 het volgende:

Heb je haar op tafel zien dansen in de TV-uitzending toen Huub terug kwam.
Het enige leuke / spannende daarvan vond ik dat ze kans had op een stroomstoot omdat ze zich vast hield aan de railing waar de spotjes in hangen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46374414
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik denk dat we daar niet veel over kunnen zeggen.
En wil ik ook geen eens.
Ga niet iemand beoordelen die een hersenbloeding heeft gehad.
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46374431
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Een COS terug viel mij deze op en ben ik het helemaal mee eens.
Gert(Moderator) - vrijdag 16 februari 2007 @ 16:41

quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:

[..]

Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??
Dat nepperige "televisie-maken" met die instant-ruzies die een half uur later ineens totaal uit de lucht zijn, nee dát is boeiend.
Nu hebben alleen de streamers het nog door, maar de TV-kijkers zijn ook niet gek, dit gaat wel doorsijpelen.

Laat Sylvia toch haar eigen spel spelen. Het is juist zo'n mooi contrast vergeleken met de rest. Ik vind haar houding t.o.v het spel (van taktiek kun je niet echt spreken) heel interessant.
En dan doen ze maar wat beter hun best om dit een keer fatsoenlijk in de uitzending te laten zien. Scoren met een schreeuwpartij kan iedereen. Hop, redactie: uitdaging.

Ik denk dat het voor vrouwelijke kijkers een uitdaging/spannend is om Sylvia te volgen omdat velen haar enorm waarderen. Het interessant, misschien zelfs leerzaam te vinden een evenwichtige meid te zien.
Zo is dat!!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:02:18 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46374458
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik snap het standpunt van de redactie zeer goed, mss ben ik een van de weinigen maar die mensen daar weten echt wel wat ze doen (okej, behalve dan die avond dat Huub eruit moest, klein uitglijertje wellicht)
Sylvia eruit is net iets minder grof, maar komt aardig in de buurt. Dat is toch ook wel te merken aan de reacties hier. Maar ze hebben zich toen niets aangetrokken van de reacties en zullen dat nu ook weer niet doen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46374476
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46374490
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Een COS terug viel mij deze op en ben ik het helemaal mee eens.

Gert(Moderator) - vrijdag 16 februari 2007 @ 16:41

quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor vrouwelijke kijkers een uitdaging/spannend is om Sylvia te volgen omdat velen haar enorm waarderen. Het interessant, misschien zelfs leerzaam te vinden een evenwichtige meid te zien.
ik kijk DGK niet om iets te leren, en een uitdaging om Syl te volgen?
Ze hoeft er voor mij niet uit, maar begrijp de reactie van TV-makers wel.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:04:19 #59
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46374496
pi_46374497

[ Bericht 100% gewijzigd door Bagheera op 16-02-2007 18:04:51 ]
pi_46374507
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef Judah het volgende:

[..]

Kunnen we jullie daar 'achter' zelden van betichten...
Iets meer credit toch. De ene keer is het geweldig en de andere keer is het bagger wat de redactie doet?
Wat ze zelf al zeiden: van briljant naar hufters in 2 dagen. Lekker kort door de bocht. Wie zegt dat ze dit niet doen om een beetje druk op Sylvia te zetten? Misschien staat René er volgene week weer vrolijk voor de motorrijlessen en wilde ze alleen even kijken hoe Sylvia zou reageren. Misschien ook wel totaal niet maar dat kun je nu niet al zeggen.
pi_46374523
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef Black_king het volgende:

[..]

Als iemand een keer 'n hersenbloeding heeft gehad betekent dat toch niet dat je daar alleen maar aardig over moet zijn of doen? Aangezien het hier de zus van Amanda betreft zou het me niets verbazen als het eenzelfde soort vervelend kind is, dan ga ik niet continu roepen 'jaaaa maar het heeft een hersenbloeding gehad'. Ik weet niet of zij er iets aan heeft over gehouden, maar dat hóeft helemaal niet zo te zijn hoor.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:06:04 #63
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46374529
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:04 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Mooie cap!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:06:07 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46374532
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef APK het volgende:

[..]

Het enige leuke / spannende daarvan vond ik dat ze kans had op een stroomstoot omdat ze zich vast hield aan de railing waar de spotjes in hangen.
De vraag is toch eigenlijk: wordt DGK een nog beter programma als Sylvia ook van zich af gaat bekken? Of is het misschien wel geweldig dat ze altijd zo rustig blijft? Wil je een kippenhok met allemaal zéér uitgesproken mensen of is een kalm persoon ook wel eens prettig op z'n tijd? Als jij (en de redactie) vindt dat je allemaal Natasia en Huub types moet hebben, dan moet Sylvia er inderdaad uit. Wat mij betreft werkt ieder verhaal het best als je allemaal verschillende types erin schrijft. Dus óók een kalm en rustig persoon die alles wel zéér goed ziet.
pi_46374546
brian gaat dus noooiiit natasia of amanda eruitstemmen. Hij heeft weer een zgn briljant plan. Gebruikt wat zinnetjes van Bart, en denkt dat natasia en amanda hem kunnen volgen.
pi_46374549
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sylvia eruit is net iets minder grof, maar komt aardig in de buurt. Dat is toch ook wel te merken aan de reacties hier. Maar ze hebben zich toen niets aangetrokken van de reacties en zullen dat nu ook weer niet doen.
Dat is wel duidelijk.
Dan zouden ze met een rap tempo die Lellebel er uit halen.
Het neuken is al geweest en meer kan die niet toevoegen..................ze snapt immers niets, niets en niets.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46374568
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:03 schreef 2live het volgende:

[..]

ik kijk DGK niet om iets te leren, en een uitdaging om Syl te volgen?
Ze hoeft er voor mij niet uit, maar begrijp de reactie van TV-makers wel.
Ik begrijp de reaktie van de makers ook wel maar er zijn ook mensen (en ik denk een aantal dames) die het leuk vinden om op een andere manier naar de bewoners te kijken. En daar zitten ook potentiële kijkers.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:08:41 #68
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46374597
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:09:50 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46374627
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Ik begrijp de reaktie van de makers ook wel maar er zijn ook mensen (en ik denk een aantal dames) die het leuk vinden om op een andere manier naar de bewoners te kijken. En daar zitten ook potentiële kijkers.
Ik snap de reactie van de makers niet. Wél als er allemaal redelijk saaie mensen in het huis zaten, maar je heb al de meest gestoorde personen bij elkaar weten te krijgen. Dus een betere cast is al haast niet denkbaar. Om dan de persoon die toevallig wat rustiger is met een exit te dreigen slaat wat mij betreft nergens op.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:10:12 #70
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46374639
Kijk, dat is pas camera werk !
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:10:43 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_46374656
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:

De vraag is toch eigenlijk: wordt DGK een nog beter programma als Sylvia ook van zich af gaat bekken? Of is het misschien wel geweldig dat ze altijd zo rustig blijft? Wil je een kippenhok met allemaal zéér uitgesproken mensen of is een kalm persoon ook wel eens prettig op z'n tijd? Als jij (en de redactie) vindt dat je allemaal Natasia en Huub types moet hebben, dan moet Sylvia er inderdaad uit. Wat mij betreft werkt ieder verhaal het best als je allemaal verschillende types erin schrijft. Dus óók een kalm en rustig persoon die alles wel zéér goed ziet.
Jij weet zelf het antwoord ook wel.
Sylvia komt nauwelijks in beeld, alleen af en toe om de kijker er aan te herinneren dat zij ook nog in het huis rond loopt, anders denkt iedereen na twee weken: 'Hè? Wie is dat?'

Bart is ook geen schreeuwer, maar hij begint bv wél een relatie met het mooiste paardenmeisje ter wereld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46374688
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

vooralsnog ben ik het hier wel mee eens, hoewel als ik naar de tv uitzendingen kijk, syl amper voorbij zie komen.
Ik vind haar tot nog toe goed te pruimen, maar echt om te zeggen ik leer er iets van, nee. Het is idd de variatie van karakters wat het leuk maakt. Als er een aantal grootbekken verdwijnen wordt Syl wel echt te saai ben ik bang.
pi_46374698
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:10 schreef APK het volgende:

Bart is ook geen schreeuwer, maar hij begint bv wél een relatie met het mooiste paardenmeisje ter wereld.
Stop er dan een knappe poolboy van spaanse afkomst in Dan heeft ze misschien een reden om wat actiever te zijn.
pi_46374705
quote:

[..]

Nou dat heeft idd veel spannende tv opgeleverd
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:12:42 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46374707
quote:

[..]

Jij weet zelf het antwoord ook wel.
Sylvia komt nauwelijks in beeld, alleen af en toe om de kijker er aan te herinneren dat zij ook nog in het huis rond loopt, anders denkt iedereen na twee weken: 'Hè? Wie is dat?'
Staat ze daarom 2 of 3 op de populariteitspoll?
Iedereen weet dat Huub samenspant met Sylvia tegen de rest. Dat is haar verhaallijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')