Okee, jammert.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
Dat viel me mee ze was eerder een soort van slaafs:
ze riep: ooowkaaaaayy...
beetje mopperen dat ze dan wel weer iets paars aan zou doen, maar voor de rest rustig.
Hoogmoed komt voor den val, toch? Doe toch eens normaal, en stellen jullie je niet zo aan. Domme akties zoals dit werken alleen bij natasia, amanda en brian. Blijf met je poten van Brian's medicijnen af, de bijwerkingen zijn echt eng!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
van *briljant* naar *gore hufters* in twee dagen... het lijkt De Gouden Kooi wel![]()
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij neukt ze hem niet, maar ze maakt weer zo'n populair praatje met hem, met vee schatje, lieffie, en poepie erin.
Oke ze hoeft haar karakter niet te veranderen volgens jullie maar wel iets meer aanwezig zijn? Volgens mij is Sylvia 24 uur per dag aanwezig in letterlijke zin. Maar jullie willen dus dat ze haar bek meer opentrekt? Brian over de tafel sleurt? Natasia haar haar in de fik zet met die stijltang? Amanda haar vettige paardenhaar in haar slaap afknipt? Huub een blowjob geeft? Bart een liefdesverklaring inclusief dramatisch gejammer geeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben ook met haar gesproken en ze hoeft haar karakter niet te veranderen. Ze moet gewoon iets meer aanwezig zijn. Spreek je uit is hier het credo. Daar heeft ze nu wat meer tijd voor.
Jullie Huub fout is idd goed hersteld, maar nu staan jullie op het punt weer zo'n drastische fout te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
van *briljant* naar *gore hufters* in twee dagen... het lijkt De Gouden Kooi wel![]()
dit is een verkeerd uitgangspunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.
Zou kunnen: anyways, ik heb ze niet zien neuken......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.![]()
En dan liedjes zingen over "liefde op heteerste gezicht."
En ik ben achterlijk.![]()
Helemaal mee eens..............................het is de enige met wie je je nog zou willen identificeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit is een verkeerd uitgangspunt.
Sylvia heeft een bepaalde manier van reageren die andere mensen uiteindelijk ook weer tot wanhoop kan brengen, als jullie dat niet onderkennen dan vind ik dat een gebrek aan inzicht.
Juist door haar bedachtzame optreden, misschien lichtelijk besluiteloze gedrag is ze een ongrijpbare en onzekere factor voor verschillende mensen.
Pak haar daar niet voor, tenminste 1 iemand in de kooi die oprecht en eerlijk handelt. Het is voor ons , streamers, juist erg interessant om te zien hoe zij zich staande weet te houden. (en dat geeft hoop voor de hele mensheid: eerlijkheid overwint uiteindelijk).
OK Mee eens, maar daarvoor hoeven haar activiteiten toch niet te stoppen>>>?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben ook met haar gesproken en ze hoeft haar karakter niet te veranderen. Ze moet gewoon iets meer aanwezig zijn. Spreek je uit is hier het credo. Daar heeft ze nu wat meer tijd voor.
Geen idee, maar in de context...quote:
Is er hier nu niemand slim genoeg om dit te doorzien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Wedden dat er nog ruzie komt tussen Bart en Nasty.
En dat Nasty dan met plan komt om Bart eruit te stemmen.
Iedereen gaat mee en iedereen blij ook Bart want die wilt gaan.
Alleen de redactie is dan de verliezer want ze kunnen Bart dan niet meer vervangen...
Wat denken jullie...?
Iedereen begint weer hysterisch te worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Jullie Huub fout is idd goed hersteld, maar nu staan jullie op het punt weer zo'n drastische fout te maken.
Ik kijk liever naar echte natuurfilms.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zou kunnen: anyways, ik heb ze niet zien neuken......
(maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk, kijk maar naar Amanda en Brian)
Vergeet de Nena-fout niet, zonder die fout had je ook geen Huub-foutquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie Huub fout is idd goed hersteld, maar nu staan jullie op het punt weer zo'n drastische fout te maken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef Cyan het volgende:
Spreek Amanda een keer aan over het persoonlijke hygiëne. En vraag dan meteen of Brian zijn monologen wat kan inkorten
Voorbeeldje, Eveline had zich bij haar intake-gesprekken voorgedaan als een evil bitch die niets van niemand pikte.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef marky het volgende:
[..]
Staat er in het contract hoe ze zich gedragen moet? Vast niet. Ze moeten altijd vooral hunzelf zijn. Als ze het anders willen moeten ze acteurs casten en geen mensen van de straat.
Dit afpakken maakt Syl alleen maar meer gesloten. Gewoon de zoveelste domme aktie van een domme redaktie.
En daar verdienen ze geen reet aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:37 schreef jacqjacq het volgende:
Het is voor ons , streamers, juist erg interessant om te zien hoe zij zich staande weet te houden.
Oh nog 3 van die nachten met Brian en ze weet precies wat monotoon betekentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef Dogga het volgende:
amanda weet niet wat mono tone is
Ook niet wat monogaam is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef Dogga het volgende:
quote:
Je hebt wel gelijk, maar ze is wel populair juist omdat ze zich niet zo laat meeslepen. Ook onder de tv kijkers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen begint weer hysterisch te worden.![]()
Zij voegt gewoon helemaal niets, noppes, nada toe aan het tv programma.
Daar moeten die 40 streamkijkers maar onder lijden.![]()
Bull shit, als fokkers geen kaartenactie op touw hadden gezet, was Huub nooit uit de verf gekomen. Huub is een moneymaker op dit moment.quote:
Je bent me voor.......quote:
Als ik haar in beeld zie denk ik dat ik naar Grease 3 kijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda's haar staat stijf van het vet.
Er wordt hier bedoeld: stemgeluid (= monotoon)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef Dogga het volgende:
sorry dacht dat je beide zo schreef..dacht dat het engels wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Er wordt hier bedoeld: stemgeluid (= monotoon)
geen geluid van een stereoset of zo: (= mono tone)
Ik lach me 'dood' hierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Cyan het volgende:
Oh nog 3 van die nachten met Brian en ze weet precies wat monotoon betekent
Het haar dondert alleen sneller in elkaar dan dat het opgebouwt is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als ik haar in beeld zie denk ik dat ik naar Grease 3 kijk
ik snap het ook wel, want ik vind ook dat syl zich wat meer mag uitspreken, maar dit slaat gewoon nergens op, dit is gewoon doelmatig treiteren om je doel je bereiken. Dat gaat niet werken bij syl, want dan zal ze nog stiller worden en uiteindelijk uit zichzelf weggaan, maarja misschien is dat wel wat jullie willen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Misschien op de 1e echo die haar moeder liet maken? Zo'n klein klompje cellen waar nog van alles mee kon gebeuren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:42 schreef Dogga het volgende:
natasia : ik was echt een vet lekker wijf
HELL NO DAT KAN NIET
Ja, als het aan jou ligt stoppen ze allemaal psychopaten in dat huis, dat is wel duidelijk.quote:
De streamers hebben anders wel heel wat media aandacht veroorzaakt...waar de kijkcijfers nu al 2 weken van profiteren...quote:
Geeft niets, misschien brutaal, maar ik dacht ik leg het even uit..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:43 schreef Dogga het volgende:
[..]
sorry dacht dat je beide zo schreef..dacht dat het engels was
Nee aan die gescripte ruzies dan wel.quote:
Is het REDACTIE-bashen nu afgelopen? Ze zaten niet bij BB, ze hebben ook een hekel aan Natasia en ze vinden Brian net zo vreemd als wij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |