quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Iets meer open zijnDat hebben jullie zeker ook tegen Amanda gezegd, maar die heeft dat te letterlijk opgenomen......
EENSquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.
Gelul... Jullie hebben genoeg mensen die dat wel doen. Als iedereen maar wat om zich heen gaat lopen schreeuwen wordt het echt een kippenhok. Sylvia is juist een verademing in de villa. Het is bij de beesten af dat jullie haar tot acties willen dwingen waar ze niet achter staat. Gewoonweg belachelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef eeff het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
De populariteit van Sylvia is voor de 100% gebaseerd op dat ze een "rustpunt" binnen het concept is. Daar waar andere bewoners zich als idioten gedragen kan je er bij Sylvia altijd op aan dat je normaal menselijk gedrag ziet, met een grote inzet tijdens workshops. Op het moment dat je haar gaat forceren om te huilen of te ruziën krijg je onnatuurlijk gedrag, en dat is niet wat mensen bij Sylvia willen zien.
Is het nou echt ZO erg dat er 1 normaal persoon in het huis zit? Dit gaat steeds meer een freak show worden. En afgaande op de kijkcijfers van de afgelopen 2 weken zal dat alleen maar erger gaan worden![]()
Het is wel een pressiemiddel natuurlijk, gedragsverandering afdwingen door straf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoe keek ze? Zeker beteuterd. Ik heb het net gemist, jammert. Had graag die blik van Natas willen zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Leuke gesprek over dat shirtje van Natasia, ik moest er harop om lachen
hier ben ik het nou helemaal mee eens. Syl is inderdaad gesloten, maar als jullie denken dat dit DE manier is, vind ik jullie erg kinderachtig! Wie is er in hemelsnaam zo dronken om hier op te komen, kan me niet voorstellen dat dit nuchter bedacht is!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
EENS
maar doe het dan niet op een laffe manier en dwing haar niet, ze is wie ze is, en je kan haar karakter niet veranderen. Een eerlijk gesprek achter zou dan meer op zijn plaats zijn, dit lijkt op wegpesten.
vestig de aandacht eens op natas ofzo want die komt overal mee weg, laat haar maar eens flippen dan heb je pas echt tv
Jullie trekken je alleen geen reet aan wat er leeft onder de mensen, dat is duidelijk. Lijkt me ook een goed plan, als je een programma maakt voor de mensen. Maar doe vooral wat jullie denken dat goed is. Met Huub zijn jullie daar ook al BIJNA mee de mist in gegaan. Zo erg zelfs dat van de 5 dagen dat Huub weg was bijna niets is uitgezonden. Ook dat was dus een geweldig plan. Misschien gaat er een lichtje branden nu?quote:
Ja, als je 24 uur achter je monitor geplakt zit wel misschien maar voor die 15 minuten TV per dag hebben ze niks aan een non die zit te lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia is juist een verademing in de villa.
De enige manier zou moeten zijn weggaan en dan hoop ik eigenlijk dat Huub er snel uitgestemd zal worden en daarmee de kijkcijfers weer afzakken naar het oude niveau zodat het leuke opzetje mislukt is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel een pressiemiddel natuurlijk, gedragsverandering afdwingen door straf.
Maar ik ben benieuwd hoe Sylvia hierop zal reageren.
Dat viel me mee ze was eerder een soort van slaafs:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hoe keek ze? Zeker beteuterd. Ik heb het net gemist, jammert. Had graag die blik van Natas willen zien![]()
Waarom zou je open zijn bij die tokkies.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Triest dat Sylvia zichzelf niet meer mag zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Precies, Bart en de redactie hebben ook een tijdje met elkaar in de clinch gelegen. Het zal nu wel weer bijgetrokken zijn omdat hij weer mee doet met het spel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart is interessant voor jonge vrouwelijk kijkers, kijk maar naar de populariteits poll.
Hoewel Bart ook al op z`n donder gehad heeft van de redaktie (bevestigt door de bewoners zelf).
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet zo lief hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Syl moet nu al geslepen en sluwe spelletjes spelen, afspraken maken dat ze haar uitje krijgt en Eric eruit stemmen met de toezegging dat het volgende maand Natasia is. (liever andersom)
Syl is TE lief en TE zacht, en ja dat is mss wel een sterke eigenschap om zoveel zelfbeheersing te hebben, maar aan de andere kant niet echt normaal, ik was allang op het paard gesprongen, over het hek gevlogen om eens ff een 'gesprek' met achter te hebben!![]()
Bij BB werkten we nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee jullie zijn haar aan het wegjagen. Syl is juist mooi in het rumoer zoals ze het nu speelt. Syl is het rustpunt in een woelige zee. Dat heb je ook nodig in een programma als deze. Maargoed jullie snapte het bij BB al nooit en ook hier gaat dat weer mis.
Ze overtreft Natasia en Huub toch nooit. Die gaan de komende tijd de uitzendingen vullen. Sylvia staat waarschijjnlijk op de tweede plaats nu in de p-poll, dus als je denkt haar eruit te moeten werken omdat ze zo weinig doet, heb je toch niet echt een goed idee wat TV maken is. Behalve badguys heb je ook good guys/girls nodig en dat is Sylvia in dit geval. Gooi je Sylvia eruit, heeft dus de badguy in feite gewonnen. Dat is echt een slecht plan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:26 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ja, als je 24 uur achter je monitor geplakt zit wel misschien maar voor die 15 minuten TV per dag hebben ze niks aan een non die zit te lezen.
Ook gore hufters kunnen best briljant zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
van *briljant* naar *gore hufters* in twee dagen... het lijkt De Gouden Kooi wel![]()
Jullie beginnen ook steeds meer karaktereigenschappen van Natasia te vertonen, dus dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
van *briljant* naar *gore hufters* in twee dagen... het lijkt De Gouden Kooi wel![]()
Ik ken 2 Sylvia-types in m`n omgeving en ik denk dus niet dat bedreigingen veel effect gaan hebben. Misschien dat Sylvia een poging gaat ondernemen om ruzie te maken, of zelfs wel veel emotie te tonen, maar dat zal er heel geforceerd uit gaan zien, een beetje als Bart's game-room gesprek met Sylvia een week geleden. Er moeten andere, betere, methodes te bedenken zijn om Sylvia iets meer te openen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het is wel een pressiemiddel natuurlijk, gedragsverandering afdwingen door straf.
Maar ik ben benieuwd hoe Sylvia hierop zal reageren.
Het was een compliment hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
had je maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Staat er in het contract hoe ze zich gedragen moet? Vast niet. Ze moeten altijd vooral hunzelf zijn. Als ze het anders willen moeten ze acteurs casten en geen mensen van de straat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
En dit is nog steeds tv, die gasten zijn ergens voor gecast en hebben hun handtekening onder het contract gezet. En zij houdt zich niet aan het contract, dus sancties. Hard, maar zo is het wel.
En DGK zal straks ook lullig op je CV staanquote:
Ja idd wat is een toneelhaak?????quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:27 schreef My_ het volgende:
Toneelhaak?!
weet ik, maar het was ook wel een goede samenvatting van deze cos....quote:
We hebben ook met haar gesproken en ze hoeft haar karakter niet te veranderen. Ze moet gewoon iets meer aanwezig zijn. Spreek je uit is hier het credo. Daar heeft ze nu wat meer tijd voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
EENS
maar doe het dan niet op een laffe manier en dwing haar niet, ze is wie ze is, en je kan haar karakter niet veranderen. Een eerlijk gesprek achter zou dan meer op zijn plaats zijn, dit lijkt op wegpesten.
vestig de aandacht eens op natas ofzo want die komt overal mee weg, laat haar maar eens flippen dan heb je pas echt tv
tis net alsof je een kleind kind iets geeft .... kind blij ... en dan weer snel afpakken ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
EENS
Neuh, volgens mij neukt ze hem niet, maar ze maakt weer zo'n populair praatje met hem, met vee schatje, lieffie, en poepie erin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
Natasia neukt met de klusjesman?
Weet Wilgo dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |