quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef Clank het volgende:
Stem: Natasia wil je even iets anders aantrekken?
Natasia: Waarom?
Stem: Deze blouse is twee maten te klein.
Echt, heus werkelijk waar...quote:
Dan kan hij misschien ook even vragen of Brian ophoud met dat irritante gepingel op die klote piano!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
Die stem is trouwens Stijn (over de maten van Natasia)
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Niet meer paaldansen.. niet meer tangodansen... helemaal niets"
Het klinkt idd alsof het alleen om Sylvia gaat. Wat een waklgelike streek zeg.
Dat je dit als kijker moet accepteren
Ik snap het echt niet ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef noa84 het volgende:
Het gaat toch echt alleen om de activiteiten van Sylvia...
Ik accepteer en begrijp het wel, mss kan DGK_REDACTIE zometeen het e.e.a. toelichten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze maakt geen televisie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet ...
Is er ook nog geen reden gegeven om de activiteiten te stoppen ?
Natasia: "En een reden hebben ze zeker niet gegeven..."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Het klinkt idd alsof het alleen om Sylvia gaat. Wat een walgelijke streek zeg.
ff tussendoor: ik bescheur mij om jouw user-iconquote:
Het lijkt er idd op dat al haar activiteiten worden ingetrokken. Wat een klote streek zeg. Zylvia denkt aan een vrijwillige exit nu. Misschien hopen ze daar wel op ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
(nu vraag ik het aan jou)
Waarom zouden haar activiteiten moeten stoppen? En waarom geldt dit dan niet voor de rest?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik accepteer en begrijp het wel, mss kan DGK_REDACTIE zometeen het e.e.a. toelichten?
Snap hier ook helemaal niets van! Sylvia zet zich bij alle activiteiten altijd voor de volle honderd procent in!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Dan wordt ze eruit gestemd, mind my words.quote:
Stijn heeft smaakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
Die stem is trouwens Stijn (over de maten van Natasia)
Als je het zo goed begrijpt kan jij het beter toelichten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik accepteer en begrijp het wel, mss kan DGK_REDACTIE zometeen het e.e.a. toelichten?
Maar waarom is dit dan ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Vraag het aan de redactie!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden haar activiteiten moeten stoppen? En waarom geldt dit dan niet voor de rest?
Nee, zij gaat gelukkig niet mee in al het gemanipuleer ... heel jammer van DGK.quote:
Daar wordt denk ik, flink op aangestuurd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat al haar activiteiten worden ingetrokken. Wat een klote streek zeg. Zylvia denkt aan een vrijwillige exit nu. Misschien hopen ze daar wel op ofzo
Ja dat hopen ze ook. Ze hebben haar juist vandaag gepakt omdat ze vandaag zichzelf al niet zo lekker voelde. Iemand pakken op haar zwakste moment is een beetje laag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat al haar activiteiten worden ingetrokken. Wat een klote streek zeg. Zylvia denkt aan een vrijwillige exit nu. Misschien hopen ze daar wel op ofzo
Op deze manier wordt het mij echt te nep. Nog een paar van dit soort streken en dan kap ik met DGK kijken.quote:
Ze denken daar nogsteeds dat we kijken omdat Natasia erin zit. Vreemde is juist dat ik wegzap of stream uitzet als mevrouw in beeld is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef Missy_1974 het volgende:
ze moeten het natas maar eens flink moeilijk maken, die heeft het verdient en syl zeker niet
Ondanks dat ze geen player is, vind ik dit een bijzondere lage streek, ik accepteer dit dus niet, en begrijpen helemaal al niet!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het niet om. Ze moet zich bij de interacties tusssen de bewoners voor de volle honderd procent inzetten. Dat is veel belangrijker. Die activiteiten zijn er slecht om de bewoners bezig te houden als er geen tv-beelden nodig zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap hier ook helemaal niets van! Sylvia zet zich bij alle activiteiten altijd voor de volle honderd procent in!
Ze zijn inderdaad dan heel laag bezig .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat hopen ze ook. Ze hebben haar juist vandaag gepakt omdat ze vandaag zichzelf al niet zo lekker voelde. Iemand pakken op haar zwakste moment is een beetje laag.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit te lullig gewoon. BAH
Ze pesten haar gewoon weg.
Omdat ws Sylvia te weinig tv "Maakt"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden haar activiteiten moeten stoppen? En waarom geldt dit dan niet voor de rest?
Ze casten natuurlijk op bepaalde kwaliteiten en eigenschappen maar zo lijkt het wel alsof er een script klaar ligt. Het spel is op deze manier ook niet eerlijk want als de redactie je niet mag maak je dus geen kans om te winnen. Want blijkbaar doen ze er dan alles aan om het je zo moeilijk te maken dat je vrijwillig weg gaatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het niet om. Ze moet zich bij de interacties tusssen de bewoners voor de volle honderd procent inzetten. Dat is veel belangrijker. Die activiteiten zijn er slecht om de bewoners bezig te houden als er geen tv-beelden nodig zijn.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Heeft zdngmw zich omgekleed ???
Ze hebben toch de toezegging gekregen dat er niet meer in de krant geknipt wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar niet alle nieuwtjes omtrent DGK lezen ze omdat de redactie dat eruit knipt
ja nu een groen opruimings bloesje met een iets grotere maat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Heeft zdngmw zich omgekleed ???
Ze is er niet voor niets al een keer uitgezet eigenlijk. JdM gaf toen zowel Angelique als Sylvia op. Het maakte hem niet uit wie eruit zou vliegen en plakte er daarom nog even een stemming aan vast. Maar in feite mochten beide dames van hem vertrekken. Vandaar dat ze nog altijd die mening hebben, want Sylvia is gewoon dezelfde gebleven en is niet meegegaan in de hectiek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan wordt ze eruit gestemd, mind my words.
Hmm...zou kunnen, was mij iig niet bekendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben toch de toezegging gekregen dat er niet meer in de krant geknipt wordt
Dat is waar Scan, dat was ik al weer vergeten, maar idd, het ging toen om Angelique of Sylvia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is er niet voor niets al een keer uitgezet eigenlijk. JdM gaf toen zowel Angelique als Sylvia op. Het maakte hem niet uit wie eruit zou vliegen en plakte er daarom nog even een stemming aan vast. Maar in feite mochten beide dames van hem vertrekken. Vandaar dat ze nog altijd die mening hebben, want Sylvia is gewoon dezelfde gebleven en is niet meegegaan in de hectiek.
De redaktie wordt een steeds grotere bepaler van het spel. Ze hebben Ilona er ook zo uitgewerkt. De redaktie weet dat ze dat uitje ook niet krijgt en hoopt dat dat voor Syl de druppel zal zijn en dat ze dan haar 24 uur aanvraagt. Dan komen we ook weer op het verhaal waar er bij de redaktie en programmaleiding mensen zitten die een hekel hebben aan Huub en hem graag zien gaan en met het vertrek van Syl is dat ook weer makkelijker. Want een eenmaal uitgestemde Huub kan niet meer terug. Dat ze daarmee ook de kijkcijfers om zeep helpen boeit ze schijnbaar niet. Het is blijkbaar bij Talpa en endemol een ambelijk sooitje geworden waar het elkaar plagen belangrijker is dan het publiek vermaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
De redactie weet dat het carnavalsuitje niet door gaat en hopen haar zo te dwingen vanavond een enorme ruzie te beginnen. Dat zit er denk ik achter. De redactie begin aardig in de buurt van asociale natasia te komen.
http://www.voetbalkrant.com/index.php?menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=143389quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Rijkaard weg bij Barcelona???
Precies. Ik zit -- steeds meer tegen beter weten in -- te wachten tot de trash-mensen BAN weg zijn. Dan gaat Syl misschien geslepen, sluwe spelletjes spelen OP NIVEAU. Samen met, of tegen, Bart bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
Is het nou echt ZO erg dat er 1 normaal persoon in het huis zit? Dit gaat steeds meer een freak show worden.
Roken, eten, slapen, computerspelletjes, beetje lullen, beetje discussiëren, Lesley missen .... kortom niksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef GoldenGuy het volgende:
Bart is de saaiste bewoner Wat doet die nou eigenlijk???
Volgens mij is dit de klusjesman Ton of Tom, die betaald door JdM ook het huis van Natasia opknapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef Elounda het volgende:
Wie is die kerel bij Natasia?
Ze zegt tegen hem: kijk je nog wel een naar je meissie?
wtf...
De klusjesmanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef Kinga het volgende:
wtf is dat
Eind van het seizoen pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Rijkaard weg bij Barcelona???
wij zijn er altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Hé DGK_REDACTIE, waar zitten jullie nu? Of is het nu te 'heet' hier op FOK?
Wat een stelletje trieste figuren zijn jullie om zoiets bij juist de meest normale persoon in het huis te fliken. Flik zoiets eens met Natasia ofzo, maar nee.... dan zijn jullie te bang jullie zogenaamde kijkcijferkanon te verliezen (wat ze ABSOLUUT niet is). Jullie mogen dan programmamakers zijn, maar begrijpen doen jullie er weinig van.
Bart is interessant voor jonge vrouwelijk kijkers, kijk maar naar de populariteits poll.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Roken, eten, slapen, computerspelletjes, beetje lullen, beetje discussiëren, Lesley missen .... kortom niks
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Wat een stelletje trieste figuren zijn jullie om zoiets bij juist de meest normale persoon in het huis te fliken. Flik zoiets eens met Natasia ofzo, maar nee.... dan zijn jullie te bang jullie zogenaamde kijkcijferkanon te verliezen (wat ze ABSOLUUT niet is). Jullie mogen dan programmamakers zijn, maar begrijpen doen jullie er weinig van.
Er blijkt maar één persoon te zijn (een vrouw) die Huub eigenlijk niet terug in de villa wilde. De rest wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef marky het volgende:
Dan komen we ook weer op het verhaal waar er bij de redaktie en programmaleiding mensen zitten die een hekel hebben aan Huub en hem graag zien gaan en met het vertrek van Syl is dat ook weer makkelijker.
Leuke gesprek over dat shirtje van Natasia, ik moest er harop om lachenquote:
Ja de Breezermeisjes van 16 zullen hem interessant vinden maar als DGK het daar van moet hebben dan kunnen ze beter op TMF gaan uitzendenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart is interessant voor jonge vrouwelijk kijkers, kijk maar naar de populariteits poll.
Hoewel Bart ook al op z`n donder gehad heeft van de redaktie (bevestigt door de bewoners zelf).
Deborah Pannekoek?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er blijkt maar één persoon te zijn (een vrouw) die Huub eigenlijk niet terug in de villa wilde. De rest wel.
Leuk geformuleerd ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.
Syl moet nu al geslepen en sluwe spelletjes spelen, afspraken maken dat ze haar uitje krijgt en Eric eruit stemmen met de toezegging dat het volgende maand Natasia is. (liever andersom)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Precies. Ik zit -- steeds meer tegen beter weten in -- te wachten tot de trash-mensen BAN weg zijn. Dan gaat Syl misschien geslepen, sluwe spelletjes spelen OP NIVEAU. Samen met, of tegen, Bart bijvoorbeeld.
Zoals ik had gehoopt dat DGK zou worden.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sylvia onttrekt zich te veel aan het geheel. Je hoeft bij ons echt niet te schreeuwen enzo maar Syl moet ietsje meer open zijn en dus geven we haar wat meer tijd om dat te doen.
Nee jullie zijn haar aan het wegjagen. Syl is juist mooi in het rumoer zoals ze het nu speelt. Syl is het rustpunt in een woelige zee. Dat heb je ook nodig in een programma als deze. Maargoed jullie snapte het bij BB al nooit en ook hier gaat dat weer mis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Iets meer open zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Slap argumentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klopt het, dat in het redactie-team verschillend wordt gedacht over Sylvia ? En dat sommige redacteuren haar weg willen sturen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hallelujah!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |