quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef Clank het volgende:
Stem: Natasia wil je even iets anders aantrekken?
Natasia: Waarom?
Stem: Deze blouse is twee maten te klein.
Echt, heus werkelijk waar...quote:
Dan kan hij misschien ook even vragen of Brian ophoud met dat irritante gepingel op die klote piano!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef BONG4002 het volgende:
Die stem is trouwens Stijn (over de maten van Natasia)
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Niet meer paaldansen.. niet meer tangodansen... helemaal niets"
Het klinkt idd alsof het alleen om Sylvia gaat. Wat een waklgelike streek zeg.
Dat je dit als kijker moet accepteren
Ik snap het echt niet ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef noa84 het volgende:
Het gaat toch echt alleen om de activiteiten van Sylvia...
Ik accepteer en begrijp het wel, mss kan DGK_REDACTIE zometeen het e.e.a. toelichten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze maakt geen televisie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet ...
Is er ook nog geen reden gegeven om de activiteiten te stoppen ?
Natasia: "En een reden hebben ze zeker niet gegeven..."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Het klinkt idd alsof het alleen om Sylvia gaat. Wat een walgelijke streek zeg.
ff tussendoor: ik bescheur mij om jouw user-iconquote:
Het lijkt er idd op dat al haar activiteiten worden ingetrokken. Wat een klote streek zeg. Zylvia denkt aan een vrijwillige exit nu. Misschien hopen ze daar wel op ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
(nu vraag ik het aan jou)
Waarom zouden haar activiteiten moeten stoppen? En waarom geldt dit dan niet voor de rest?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik accepteer en begrijp het wel, mss kan DGK_REDACTIE zometeen het e.e.a. toelichten?
Snap hier ook helemaal niets van! Sylvia zet zich bij alle activiteiten altijd voor de volle honderd procent in!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |