Als je het diep filosofisch bekijkt, heeft hij natuurlijk wel gelijkquote:
Die kan je hier om de andere post neerzettenquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:53 schreef patrick37 het volgende:
ik neem de GK altijd op en sinds een week spoel ik beelden met brainless gelijk door,
ik kan het niet meer opbrengen om naar dat debiele gelul van die rattenkop niet meer aanhoren.
Het is zo vermoeiend en dan ook die zogenaamde poézie van hem,het lijkt wel het niveau van "vriendenboekje"van de lagere school,wat is die gozer dom,ongelofelijk
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:53 schreef patrick37 het volgende:
ik neem de GK altijd op en sinds een week spoel ik beelden met brainless gelijk door,
ik kan het niet meer opbrengen om naar dat debiele gelul van die rattenkop niet meer aanhoren.
Het is zo vermoeiend en dan ook die zogenaamde poézie van hem,het lijkt wel het niveau van "vriendenboekje"van de lagere school,wat is die gozer dom,ongelofelijk
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef PREDiCTiON het volgende:
'Ik ben echt helemaal para, brodda!'
dit riekt naar racismequote:Op zondag 18 februari 2007 02:39 schreef Hathor het volgende:
Wat is hij trouwens ? Een blanke die denkt dat ie een neger is, of een neger die te veel in chloorwater gezwommen heeft ?
Kan toch welquote:Op zondag 18 februari 2007 03:10 schreef Tomsky het volgende:
Owja:
Ik ga haar spuitend laten komen
Mag in dit draadje niet ontbreken...
Joh.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef F04 het volgende:
Die Brian praat ook heel vak buitenlands, meestal Engels, Antilliaans.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
Brian: "Huub is wat later van het eerste uur, snap je."
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian heeft een geestelijke kennismaking met zichzelf .... alsdus Brian![]()
hahahahahahahah echt te grappig die kerel!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lo_La het volgende:
Waarin Brian zichzelf voorstelt en zijn "crib" (compleet met Tupac-posters)laat zien. http://www.eengoudenkooi.nl/brianspotlight.htm
Té grappig!!!
Ik moest gelijk aan deze denken...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lo_La het volgende:
Waarin Brian zichzelf voorstelt en zijn "crib" (compleet met Tupac-posters)laat zien. http://www.eengoudenkooi.nl/brianspotlight.htm
Té grappig!!!
lol... check em debiel met z'n armen zwaaien tijdens zn 'kickbokstrap'quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lo_La het volgende:
Té grappig!!!
De teringquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:05 schreef Tomsky het volgende:
Scherp opgevangen van LuNatic:
'het is hier een kleinere vierkante meter'
Clarence Seedorf en Edgar Davids roepen dat ook altijd.quote:
flip mode squadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
In gesprek met Natte-As in de keuken:
"Dan sta je on-the-flat-mode-spot"![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:17 schreef avonne het volgende:
"ik probeer mijn laatste adem vol te houden"
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Prospera het volgende:
Tegen Natas in de keuken over de vijanden:
Omdat wij te heet in hun kont zitten.
quote:15:53 - Gaat het, Brian?
Op sommige momenten vraag je je toch af of de Miljonairs niet gek aan het worden zijn. Dit keer is dat bij Brian het geval: “Soms denk ik dat het noodzakelijk is voor mij om wiet te roken…” “Kan toch? Als je daar behoefte aan hebt”, vindt Natasia. “Ik heb het nog nooit gedaan, het is gewoon iets wat in mijn hoofd zit”, reageert Brian. Maar hij richt zijn aandacht dan tot iets anders: “Ik ga nu even een gedicht schrijven in mijn hoofd.”
quote:Ik word helemaal para brother...
Het is hier een kleinere vierkante meter
We kunnen elkaar niet meer uitluchten hier
Een vluchtweg voor een tunnel die er niet bestaat
Daar heb ik Amanda voor gewaakt,
jouw voor gewaakt,
mezelf voor gewaakt
Ze willen je van de troon afschieten.
Ik zie haar toch liever,
dat zij haar kop in het zand zet.
Ik kreeg al
van die signamelementen.
Ergens heb ik ook disrespect,
om jou te gaan helpen,
of wat dan ook.
Praat het jezelf niet slechter aan.
Het is goed voor je oriëntatie,
voor je eigen zelf zeg maar.
Kan ik goed met haar praten over gesprekken
Het is hier een platvorm waarop je jezelf kan laten zien
Het feestjes bouwen gaat niet stoppen
Dat we ook dingen naar ons toegevuurd gekregen
Trek een mening,
ik confronteer meteen de mensen erbij
Maar ik kan niet in de toekomst voorspellen
we wachten tot de Heer boven z'n judgement oordeelt
Informatie is kennis, snap je
Waarom denk je dat die mensen kwaad op je zullen nemen?
Ik probeer mijn laatste adem vol te houden
Dan kunnen mensen me een streek naaien.
Ik word helemaal para, brother.
is dit filmpje misschien ook ergens anders te vinden? die site is sinds kort offline natuurlijk,..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Lo_La het volgende:
Té grappig!!!
Dit is zelfs heavy voer voor een shrinkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:17 schreef J-Will het volgende:
Ik heb een transcript van een gedicht dat ik hem via de streams heb zien maken, serieus:
[..]
Geweldig die uitspraken van hem, ik kijk dan ook graag naar hemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
"Kan ik goed met haar praten over gesprekken"
Die snap ik niet helemaal. Leg 's uit..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zegt dat ze meer aan het spel moeten denken tegen Eric.
waarom stemt hij Natas er dan niet uit?
Pipo Brainless
Brian zegt tegen Eric dat hij Huub moet weg stemmen en dat ze meer aan het spel moeten denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Leg 's uit..
Omdat als hij Natasia weg stemt, hij het levensgrote risico loopt dat hij er de volgende keer uitgestemd zal worden. Bovendien heeft Natasia steeds gezegd dat ze er na een jaar vrijwillig uitstapt en dat gelooft Brain. Voor het spel is het voor Brain dus ronduit onhandig om Asociasia eruit te stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brian zegt tegen Eric dat hij Huub moet weg stemmen en dat ze meer aan het spel moeten denken.
Maar als ze meer aan het spel moeten denken waarom stemt hij Natasia dan niet weg.
Waarschijnlijk zei hij dat ook nog in combinatie met zijn stopwoordje "snap je?", nog dommerquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef nonstoprocken het volgende:
Over vader van Sylvia: Hij staat op sterven.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef minky11 het volgende:
Niemand kan me niks maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef nonstoprocken het volgende:
Over vader van Sylvia: Hij staat op sterven.
wees blij dat je hem verder niet ken.....vreemde vogel!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef ConQuestator het volgende:
Die gast, Brian Kubatz , zo heette ie toch?
Ik ken 'm van vroeger, alleen van kennen. Beetje aparte gat, dat wel.
Ja, dat durfde ik niet te typen..kon niet geloven wat ik hoorde van Brain..lolquote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
"dat ze de pil soms niet drinkt"
hhehehequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef Prosac het volgende:
"Ik was in Carlos met gesprek"
Ja he, dat vind ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:53 schreef Grafikal het volgende:
Je kunt beter een topic openen met zinnige uitspraken van Brian, kun je die ook weer gelijk sluiten
omgquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef zijle het volgende:
"Niemand heeft de formule om een blackout te beheersen"
Dit is echt niet normaal. Hij moet echt een cursus ABN volgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef patist het volgende:
"Qua geld kost dat financieel niet duur"
"Dat bepaal ik zelf wel uit"
"Het escaleert helemaal uit de hand"
"Het is het een of het twee"
Whehequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef patist het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef patist het volgende:
quote:"Het escaleert helemaal uit de hand"
quote:"Het is het een of het twee"
heeftie dat serieus gezegtquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef patist het volgende:
niet om te zeiken ofzo hoor maar volgens mij heb je die uitspraken gewoon van een site als deze gehaald; http://members.home.nl/marwin.slaats/fun.html.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef patist het volgende:
Site doet het nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef Jojo21 het volgende:
[..]
niet om te zeiken ofzo hoor maar volgens mij heb je die uitspraken gewoon van een site als deze gehaald; http://members.home.nl/marwin.slaats/fun.html.
Daar staan alle vier de zinnen in het rijtje van Antilliaanse spreekwoorden (:
Wilde hem net posten, echt geniaal haha de stakker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:56 schreef ResonatingBiodroid het volgende:
Brian tegen Huub: Als je een vrouw slaat, dan breek ik je hele bek voor mekaar
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:32 schreef Prospera het volgende:
Het wordt een klassieker: Ik vraag je deze vraag.
ALLEMAAL pure bullshit geef filmpjes ervan dan zo kan ik er ook nog wel 1000 verzinnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Geniaal deze
[..]BB5-flashback
[..]
Hawkay.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:04 schreef BENJOLA het volgende:
in zijn uitleg vanav
ik heb een telefoon afgetrokken
Of anders?quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef blake_revenge het volgende:
ey patist ik zou maar je kop houden
???quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef blake_revenge het volgende:
PSV KAMPIOEN HEERLIJK1 DOELPUNT VERSCHIL !!!!!!!!!!11
Daarvoor, toen de telefoon nog werkte :" Jullie kunnen al deze shit schuilen!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:04 schreef BENJOLA het volgende:
in zijn uitleg vanav
ik heb een telefoon afgetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |