Ik vind het leuk bedacht van je.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:15 schreef Powerss het volgende:
Wat vind u ???
Waarom heeft hij hier geen gelijk dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:14 schreef bleiblei het volgende:
Een beetje flauw van Wilders.
Met die 2 die het kabinet in gingen hadtie nog beetje gelijk. Dit is gewoon kul.
Dat doet het hemquote:(c) ANP
Alsof wij Marokko ooit op een WK zullen zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Powerss het volgende:
Het moet voor iedereen duidelijk zijjn dat hier meer belangen worden verstrengeld dan bij Aboutaleb.
Ik bedoel als deze jongens scoren tegen Maroko zijn ze in hun Vader land hun leven niet meer zeker.
Dus open je een onzin-topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Powerss het volgende:
Het moet voor iedereen duidelijk zijjn dat hier meer belangen worden verstrengeld dan bij Aboutaleb.
Ik bedoel als deze jongens scoren tegen Maroko zijn ze in hun Vader land hun leven niet meer zeker.
Wie is TS???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten
Leuk bedacht trouwens TS
Kansloos waarvoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef bleiblei het volgende:
Ah, de TS heeft het zelf verzonnen. Hoe kansloos kan je zijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |