quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Joostebrood het volgende:
mag je trouwens Youtube links hier plaatsen?
edit: ik geloof trouwens dat dit wel kan ja
http://www.youtube.com/watch?v=yx67o77DW_I&search=no%20one%20would%20riot%20for%20less
Uw gebeden zijn verhoordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
please let this song be on the new album
Ik stond toen vlak vooraan en Conor viel wel een paar keer om omdat ie volgens mij een heleboel drugs had gebruikt. Dat vind ik erg jammer, immers betalen veel fans voor zijn optreden en wij verwachten uiteraard wel goed optreden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef -Dries- het volgende:
Boeie, iedere artiest maar wel live een misstap, alle andere concerten van hem die ik heb gezien/gekeken, waren echt top!
Toch een beetje jammer, vooral omdat ze live bijna alleen maar Cassadaga-nummers spelen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Zozo, het album is nog steeds niet gelekt..
Wat heeft dat nou weer met netjes te maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef moelan0e het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon netjes wachten tot de 31e en dan dubbel zoveel genieten.
Je lult.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef moelan0e het volgende:
O, kijk nu wat mijn mailbox met open armen heeft ontvangen?
Het hele album!
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef moelan0e het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon netjes wachten tot de 31e en dan dubbel zoveel genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |