Ik heb geen beelden gezien van wat er nu eigenlijk gebeurd is, maar toch ben ik heel benieuwd wat hier uit gaat komen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef Staanplaats het volgende:
Uiteraard gaat dit enorme gevolgen hebben voor Man. Utd. en zullen ze moeten vrezen voor uitsluiting! Toch?
...
Z-side beroofd van kunst in Euroborgquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]
Schilderijen gejat bij Grunn.
Heeft er eigenlijk iemand beelden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden gezien van wat er nu eigenlijk gebeurd is, maar toch ben ik heel benieuwd wat hier uit gaat komen....
PSV zit voor Roda-PSV bijna altijd in Heerlen centrum. Men weet in Eindhoven ook dat er een 120 camera's in de binnenstad van Heerlen hangen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat is ook in een centrum van een stad, tijdens het uitgaan hoor...
Heb 2 jaar geleden gezien in Breda, denk toch wel een stuk of 20 alleen op de grote markt, zullen er nog wel meer bij zijn gekomen ondertussen.
Ik heb ook geen beelden gezien, maar als de UEFA ook maar een beetje consequent is, volgt hier dus een zeker uitsluiting voor verdere deelname aan de CL dit seizoen, als ik dat artikel zo lees. Een andere mogelijkheid hebben ze niet, tenzij ze de wereld willen overtuigen van willekeur die ze in hun straffen als leidraad gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden gezien van wat er nu eigenlijk gebeurd is, maar toch ben ik heel benieuwd wat hier uit gaat komen....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk iemand beelden?
Ja daarom gaan we daar zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV zit voor Roda-PSV bijna altijd in Heerlen centrum. Men weet in Eindhoven ook dat er een 120 camera's in de binnenstad van Heerlen hangen.
Hij weet het zelf ook niet zo goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Dacht trouwens dat jij een "ultra" was en geen HK......
Volg het wel allemaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja daarom gaan we daar zitten![]()
We hebben ook een aantal keren in Kerkrade zelf gezeten en nog nooit zijn jullie ons op komen zoeken...
Dacht trouwens dat jij een "ultra" was en geen HK......
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hij weet het zelf ook niet zo goed.
Volgens mij is dat wel bij meer clubsquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik dacht altijd dat Bremen een kleine groep nazi's had die vrij actief waren... weet iemand daar meer van?
Erruit met die guppenquote:"Rellen ManUnited in categorie Feyenoord"
22 februari 2007
Xavier Thuilot, algemeen directeur van Lille, heeft donderdag gesuggereerd dat Manchester United door de UEFA uit de Champions League moet worden gezet. Tijdens het duel tussen beide ploegen braken dinsdagavond ongeregeldheden uit bij het vak met Engelse fans.
Ad powered by www.webads.nl
Thuilot verwees naar het lot van Feyenoord, dat uitgesloten werd van verdere deelname aan de UEFA Cup, nadat Rotterdamse supporters zich rond de wedstrijd in Nancy hadden misdragen. "Het is aan de UEFA om te beslissen in deze zaak, maar het is duidelijk dezelfde categorie als Feyenoord", aldus Thuilot.
Manchester United pleit op zijn beurt voor een straf voor Lille. Volgens de Engelsen schoten de veiligheidsmaatregelen rond de wedstrijd in Lens tekort. De 5000 Engelse fans zaten in een vak waar normaal plaats is voor 3500 bezoekende supporters. Volgens Thuilot kwam dit doordat de Engelse club de kaarten een maand geleden al aan de fans heeft verstrekt. "Daardoor zijn er zeer goede vervalsingen gemaakt", zei Thuilot.
Twee Manchester-fans moesten dinsdag door ordediensten over de hekken worden getild om niet te worden platgedrukt in het overvolle supportersvak. Om aan de verdrukking te ontkomen, forceerden de supporters een hek en trokken richting het veld. De Franse politie moest traangas inzetten om de Engelsen terug te dringen. Het duel werd in Lens gespeeld, omdat Lille's eigen stadion niet aan de veiligheidseisen van de UEFA voldoet.
Verder diende Lille bij de UEFA een protest in tegen de Nederlandse scheidsrechter Erik Braamhaar. Ryan Giggs scoorde uit een vrije trap, terwijl Lille de muur nog aan het formeren was. Volgens Thuilot gaat het niet om de geldigheid van de goal, maar om het feit dat de arbiter Giggs zou hebben aangemoedigd om de vrije bal snel te nemen. "Het gedrag van Braamhaar laat zien dat hij niet onpartijdig was."
maar ja, daar vroeg ik niet naar he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel bij meer clubs
Belachelijk veel ME en politie in de stad/rond de Arena.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Pfff, bremen. Rommeltje in binnenstad, kleine confro gehad met wat moffen aangevuld door turken (fenerbache). Liepen ook nog engelsen tussen door. Veels te veel stillen in de stad. Jammer dat we niet nog wat rondjes verder gaan in Europa.
Nee, maar het was alleen maar om aan te geven dat het nogal een 'debiel' vraagje wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar ja, daar vroeg ik niet naar he?
Ach gut... wijsneusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar het was alleen maar om aan te geven dat het nogal een 'debiel' vraagje was![]()
Tsja, een korps onderzoekt het eigen functioneren. Dat is al dubieus... maar met die prestatiecontracten erbij zou je wel gek zijn om er iets mee te doen zolang het niet breeduit in de media komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:27 schreef Superheld het volgende:
Eén van de door de politie mishandelde NAC supporters die aangifte heeft gedaan tegen het optreden van de politie in Arhnem voor Vitesse - NAC, heeft onderstaande brief ontvangen.
"Op 27 september 2006 heeft u aangifte gedaan van zware mishandeling. Deze aangifte is besproken met de Officier van Justitie in het Arrondissementsparket Arnhem. De Officier heeft beslist dat, gegeven de omstandigheden, proportioneel geweld is gebruikt door de politie en geen sprake is van enig strafbaar feit.
Daarom zal geen strafrechtelijk onderzoek worden ingesteld. Indien u het niet eens bent met de beslissing van de Officier van Justitie, kunt u hiertegen bezwaar aantekenen op grond van artikel 12 Wetboek van Strafvordering bij het Gerechtshof te Arnhem, postbus 9030, 6800 EM te Arnhem."
Uiteraard wil de supporter in beroep tegen deze belachelijke uitspraak, maar daar is wel jullie steun voor nodig. Er zijn namelijk getuigenverslagen nodig! Ben jij één van de vele die getuigen zijn geweest van het optreden van de politie Arhnem, steun dan deze NAC supporter en noteer wat je hebt gezien. Stuur alles waarvan je denkt dat het kan helpen naar madball.madball@gmail.com
Poltie arnhem = Corrupt![]()
verklaar je eerst de term 'Nazi' maar eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach gut... wijsneus![]()
Valt reuze mee. Noem mij eens wat west europese clubs met een echt actieve nazi following.
ben je nou echt zo'n sappie, of doe je gewoon heel hard je best?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
verklaar je eerst de term 'Nazi' maar eens.
Aangezien dat nogal eens te pas en te onpas word gebruikt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ben je nou echt zo'n sappie, of doe je gewoon heel hard je best?
Geef antwoord op m'n vraag of laat me lekker met rust ajb. Je wijsheden mag je voor jezelf houden
Noem je dat een tegenvraag? Je kan zelf niet bedenken wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:55 schreef Keltie het volgende:
Gezien je vraag ben je er zelf ook niet echt bekend mee of wel?
Maargoed, dat je tegenvragen al ziet als 'wijs proberen te doen' zegt al genoeg.
Je 1e alinea is echt je reinste flauwekul, je 2e klopt dan weer wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen beelden gezien, maar als de UEFA ook maar een beetje consequent is, volgt hier dus een zeker uitsluiting voor verdere deelname aan de CL dit seizoen, als ik dat artikel zo lees. Een andere mogelijkheid hebben ze niet, tenzij ze de wereld willen overtuigen van willekeur die ze in hun straffen als leidraad gebruiken.
En het lijkt mij toch wel behoorlijk veel aanleiding om als UEFA eens een onderzoek te starten naar de Franse stadions en de veiligheidsvoorzieningen daar. Twee keer een soortgelijk incident in korte tijd kan geen toeval zijn, lijkt mij. Uiteraard zijn forse straffen voor de betrokken clubs en/of voetbalbond dan ook op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |