abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:41:22 #61
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46533871
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef Staanplaats het volgende:
Uiteraard gaat dit enorme gevolgen hebben voor Man. Utd. en zullen ze moeten vrezen voor uitsluiting! Toch?

...
Ik heb geen beelden gezien van wat er nu eigenlijk gebeurd is, maar toch ben ik heel benieuwd wat hier uit gaat komen....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46533997
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]

Schilderijen gejat bij Grunn .
Z-side beroofd van kunst in Euroborg

Zelfgemaakt en qua emotionele waarde onbetaalbaar. Een pop-art kunstwerk waarop de voetballer Arjen Robben staat hing tot 23 januari bij de deur van het Z-sidehonk in de Euroborg. Sindsdien is het verdwenen. Eigenaar en Z-sidevoorman Bert Heller is woest.

Heller is helder. "Degene die voor de diefstal verantwoordelijk is, heeft een groot probleem." De Groninger maakte samen met een maatje vijftien popart werken van bekende voetballers en voetbalmomenten.

Op de beelden van de bewakingscamera's op de gang bij het honk van de Z-side is duidelijk te zien hoe drie mannen het kunstwerk om zes uur 's ochtends van de muur pakken en ermee verdwijnen. Heller: "En dat is nog niet het alles. Het naambordje van de Z-side is die nacht ook verdwenen." Heller heeft na de diefstal alle werken van de muur gehaald.

Speurwerk van de politie heeft nog geen dader opgeleverd. Volgens politiewoordvoerster Sylvia Sanders lijkt het erop dat de dieven via de parkeergarage naar binnen zijn gekomen. In de Euroborg is die nacht een alarm afgegaan. Wie informatie heeft, kan de politie bellen. Of Heller. Hij looft een beloning uit van vierhonderd euro voor de gouden tip.
pi_46536810
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik heb geen beelden gezien van wat er nu eigenlijk gebeurd is, maar toch ben ik heel benieuwd wat hier uit gaat komen....
Heeft er eigenlijk iemand beelden?
Secrets never die. Only people.
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:54:32 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46548440
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef Superheld het volgende:

[..]

Dat is ook in een centrum van een stad, tijdens het uitgaan hoor...

Heb 2 jaar geleden gezien in Breda, denk toch wel een stuk of 20 alleen op de grote markt, zullen er nog wel meer bij zijn gekomen ondertussen.
PSV zit voor Roda-PSV bijna altijd in Heerlen centrum. Men weet in Eindhoven ook dat er een 120 camera's in de binnenstad van Heerlen hangen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46549545
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik heb ook geen beelden gezien, maar als de UEFA ook maar een beetje consequent is, volgt hier dus een zeker uitsluiting voor verdere deelname aan de CL dit seizoen, als ik dat artikel zo lees. Een andere mogelijkheid hebben ze niet, tenzij ze de wereld willen overtuigen van willekeur die ze in hun straffen als leidraad gebruiken.

En het lijkt mij toch wel behoorlijk veel aanleiding om als UEFA eens een onderzoek te starten naar de Franse stadions en de veiligheidsvoorzieningen daar. Twee keer een soortgelijk incident in korte tijd kan geen toeval zijn, lijkt mij. Uiteraard zijn forse straffen voor de betrokken clubs en/of voetbalbond dan ook op zijn plaats.
pi_46550514
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Heeft er eigenlijk iemand beelden?
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:38:41 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46550596
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

PSV zit voor Roda-PSV bijna altijd in Heerlen centrum. Men weet in Eindhoven ook dat er een 120 camera's in de binnenstad van Heerlen hangen.
Ja daarom gaan we daar zitten
We hebben ook een aantal keren in Kerkrade zelf gezeten en nog nooit zijn jullie ons op komen zoeken...

Dacht trouwens dat jij een "ultra" was en geen HK......
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46550702
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Hij weet het zelf ook niet zo goed.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:53:18 #69
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46557407
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja daarom gaan we daar zitten
We hebben ook een aantal keren in Kerkrade zelf gezeten en nog nooit zijn jullie ons op komen zoeken...

Volg het wel allemaal
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Hij weet het zelf ook niet zo goed.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46561955
ik dacht altijd dat Bremen een kleine groep nazi's had die vrij actief waren... weet iemand daar meer van?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46562766
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik dacht altijd dat Bremen een kleine groep nazi's had die vrij actief waren... weet iemand daar meer van?
Volgens mij is dat wel bij meer clubs
pi_46562899
quote:
"Rellen ManUnited in categorie Feyenoord"
22 februari 2007

Xavier Thuilot, algemeen directeur van Lille, heeft donderdag gesuggereerd dat Manchester United door de UEFA uit de Champions League moet worden gezet. Tijdens het duel tussen beide ploegen braken dinsdagavond ongeregeldheden uit bij het vak met Engelse fans.
Ad powered by www.webads.nl

Thuilot verwees naar het lot van Feyenoord, dat uitgesloten werd van verdere deelname aan de UEFA Cup, nadat Rotterdamse supporters zich rond de wedstrijd in Nancy hadden misdragen. "Het is aan de UEFA om te beslissen in deze zaak, maar het is duidelijk dezelfde categorie als Feyenoord", aldus Thuilot.

Manchester United pleit op zijn beurt voor een straf voor Lille. Volgens de Engelsen schoten de veiligheidsmaatregelen rond de wedstrijd in Lens tekort. De 5000 Engelse fans zaten in een vak waar normaal plaats is voor 3500 bezoekende supporters. Volgens Thuilot kwam dit doordat de Engelse club de kaarten een maand geleden al aan de fans heeft verstrekt. "Daardoor zijn er zeer goede vervalsingen gemaakt", zei Thuilot.

Twee Manchester-fans moesten dinsdag door ordediensten over de hekken worden getild om niet te worden platgedrukt in het overvolle supportersvak. Om aan de verdrukking te ontkomen, forceerden de supporters een hek en trokken richting het veld. De Franse politie moest traangas inzetten om de Engelsen terug te dringen. Het duel werd in Lens gespeeld, omdat Lille's eigen stadion niet aan de veiligheidseisen van de UEFA voldoet.

Verder diende Lille bij de UEFA een protest in tegen de Nederlandse scheidsrechter Erik Braamhaar. Ryan Giggs scoorde uit een vrije trap, terwijl Lille de muur nog aan het formeren was. Volgens Thuilot gaat het niet om de geldigheid van de goal, maar om het feit dat de arbiter Giggs zou hebben aangemoedigd om de vrije bal snel te nemen. "Het gedrag van Braamhaar laat zien dat hij niet onpartijdig was."
Erruit met die guppen
pi_46583256
Pfff, bremen. Rommeltje in binnenstad, kleine confro gehad met wat moffen aangevuld door turken (fenerbache ). Liepen ook nog engelsen tussen door. Veels te veel stillen in de stad. Jammer dat we niet nog wat rondjes verder gaan in Europa.
pi_46586827
Dacht dat bremen nogal wat nazi's had rondlopen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_46586872
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel bij meer clubs
maar ja, daar vroeg ik niet naar he?
pi_46587869
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 01:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Pfff, bremen. Rommeltje in binnenstad, kleine confro gehad met wat moffen aangevuld door turken (fenerbache ). Liepen ook nog engelsen tussen door. Veels te veel stillen in de stad. Jammer dat we niet nog wat rondjes verder gaan in Europa.
Belachelijk veel ME en politie in de stad/rond de Arena.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:09:10 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46588028
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

maar ja, daar vroeg ik niet naar he?
Nee, maar het was alleen maar om aan te geven dat het nogal een 'debiel' vraagje was
pi_46588130
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, maar het was alleen maar om aan te geven dat het nogal een 'debiel' vraagje was
Ach gut... wijsneus

Valt reuze mee. Noem mij eens wat west europese clubs met een echt actieve nazi following.
pi_46588512
Eén van de door de politie mishandelde NAC supporters die aangifte heeft gedaan tegen het optreden van de politie in Arhnem voor Vitesse - NAC, heeft onderstaande brief ontvangen.

"Op 27 september 2006 heeft u aangifte gedaan van zware mishandeling. Deze aangifte is besproken met de Officier van Justitie in het Arrondissementsparket Arnhem. De Officier heeft beslist dat, gegeven de omstandigheden, proportioneel geweld is gebruikt door de politie en geen sprake is van enig strafbaar feit.
Daarom zal geen strafrechtelijk onderzoek worden ingesteld. Indien u het niet eens bent met de beslissing van de Officier van Justitie, kunt u hiertegen bezwaar aantekenen op grond van artikel 12 Wetboek van Strafvordering bij het Gerechtshof te Arnhem, postbus 9030, 6800 EM te Arnhem."

Uiteraard wil de supporter in beroep tegen deze belachelijke uitspraak, maar daar is wel jullie steun voor nodig. Er zijn namelijk getuigenverslagen nodig! Ben jij één van de vele die getuigen zijn geweest van het optreden van de politie Arhnem, steun dan deze NAC supporter en noteer wat je hebt gezien. Stuur alles waarvan je denkt dat het kan helpen naar madball.madball@gmail.com

Poltie arnhem = Corrupt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_46588661
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:27 schreef Superheld het volgende:

Eén van de door de politie mishandelde NAC supporters die aangifte heeft gedaan tegen het optreden van de politie in Arhnem voor Vitesse - NAC, heeft onderstaande brief ontvangen.

"Op 27 september 2006 heeft u aangifte gedaan van zware mishandeling. Deze aangifte is besproken met de Officier van Justitie in het Arrondissementsparket Arnhem. De Officier heeft beslist dat, gegeven de omstandigheden, proportioneel geweld is gebruikt door de politie en geen sprake is van enig strafbaar feit.
Daarom zal geen strafrechtelijk onderzoek worden ingesteld. Indien u het niet eens bent met de beslissing van de Officier van Justitie, kunt u hiertegen bezwaar aantekenen op grond van artikel 12 Wetboek van Strafvordering bij het Gerechtshof te Arnhem, postbus 9030, 6800 EM te Arnhem."

Uiteraard wil de supporter in beroep tegen deze belachelijke uitspraak, maar daar is wel jullie steun voor nodig. Er zijn namelijk getuigenverslagen nodig! Ben jij één van de vele die getuigen zijn geweest van het optreden van de politie Arhnem, steun dan deze NAC supporter en noteer wat je hebt gezien. Stuur alles waarvan je denkt dat het kan helpen naar madball.madball@gmail.com

Poltie arnhem = Corrupt
Tsja, een korps onderzoekt het eigen functioneren. Dat is al dubieus... maar met die prestatiecontracten erbij zou je wel gek zijn om er iets mee te doen zolang het niet breeduit in de media komt.
pi_46588729
Zelfs de stillen uit Breda hadden het er over, eentje kreeg zelfs klappen maar die zullen hun collega's er natuurlijk niet bij willen naaien...Allemaal corrupte tyfushonden!

http://www.vakg.nl/fotos/seizoen0607/vitesse/vitesse0607.htm

Journalist van omroepbrabant met verslag, zegt het zelf al...

[ Bericht 41% gewijzigd door Superheld op 23-02-2007 11:41:20 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:47:49 #83
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46589045
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ach gut... wijsneus

Valt reuze mee. Noem mij eens wat west europese clubs met een echt actieve nazi following.
verklaar je eerst de term 'Nazi' maar eens.
Aangezien dat nogal eens te pas en te onpas word gebruikt.
pi_46589114
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

verklaar je eerst de term 'Nazi' maar eens.
Aangezien dat nogal eens te pas en te onpas word gebruikt.
ben je nou echt zo'n sappie, of doe je gewoon heel hard je best?

Geef antwoord op m'n vraag of laat me lekker met rust ajb. Je wijsheden mag je voor jezelf houden
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:52:33 #85
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46589179
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

ben je nou echt zo'n sappie, of doe je gewoon heel hard je best?

Geef antwoord op m'n vraag of laat me lekker met rust ajb. Je wijsheden mag je voor jezelf houden

Wat een menneke ben je ook..
pi_46589209
In ieder geval geen menneke dat probeert wijs te doen als iemand effe een snel vraagje stelt.

Als je bekend bent met de groep van Bremen waar ik over praat, dan weet je wel wat ik bedoel.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:55:36 #87
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46589268
Gezien je vraag ben je er zelf ook niet echt bekend mee of wel?

Maargoed, dat je tegenvragen al ziet als 'wijs proberen te doen' zegt al genoeg.
pi_46589423
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:55 schreef Keltie het volgende:
Gezien je vraag ben je er zelf ook niet echt bekend mee of wel?

Maargoed, dat je tegenvragen al ziet als 'wijs proberen te doen' zegt al genoeg.
Noem je dat een tegenvraag? Je kan zelf niet bedenken wat ik bedoel?

Ik stel een vraag, waarop jij de wijsneus gaat uithangen. Geef ik antwoord, krijg ik een vraag over wat dan wel niet precies een nazi is.

Eén ding moet ik je nageven, je bent wel erg precies. Zo precies dat je niet in staat was een antwoord op m'n vraag te geven zonder een politicologisch addendum bijgeleverd te krijgen.

Misschien moet je het eens bij 10 voor 12 proberen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:19:21 #89
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46589918
Gezien je met dure woordjes gaat gooien ga ik er maar vanuit dat je dit ook zelf had kunnen verzinnen.
Maargoed, Fascisme ben je mee bekend? De term Nazi's/ Nazisme is echter veel populairder want jah, klinkt erger.
Daarom vroeg ik je om Nazi's te verklaren. Vaak word, imho, Nazisme en Fascisme (Nazi's en Fascisten) nogal verward/ door elkaar gehusseld.

Maargoed, lekker je neerbuigende toontje behouden zodra er een normaal gesprek dreigt te gaan komen
pi_46590236
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb ook geen beelden gezien, maar als de UEFA ook maar een beetje consequent is, volgt hier dus een zeker uitsluiting voor verdere deelname aan de CL dit seizoen, als ik dat artikel zo lees. Een andere mogelijkheid hebben ze niet, tenzij ze de wereld willen overtuigen van willekeur die ze in hun straffen als leidraad gebruiken.

En het lijkt mij toch wel behoorlijk veel aanleiding om als UEFA eens een onderzoek te starten naar de Franse stadions en de veiligheidsvoorzieningen daar. Twee keer een soortgelijk incident in korte tijd kan geen toeval zijn, lijkt mij. Uiteraard zijn forse straffen voor de betrokken clubs en/of voetbalbond dan ook op zijn plaats.
Je 1e alinea is echt je reinste flauwekul, je 2e klopt dan weer wel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')