abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58803283
Ik heb altijd dat ik aan de telefoon veel te hard praat dus laatst in de bus iedereen was stil ik neem zo op ik praat best hard. Maar ik versta die man aan de telefoon niet dus ik ga nog harder praten Iedereen keek me zo aan
pi_58804569
Ik ga altijd met de bus van Emmen naar Groningen en aan het eind van de dag weer terug. Ik mooi een half uur eerder vrij van stage, dus ik denk, Mooi, bus eerder naar huis, ook wat eerder thuis. Dus ik pak lijn 300 naar Emmen (die rijdt wel door Gieten), gaan weer bij de halte weg richting de N34. Vlak voor een kruispunt, veel lawaai buiten tegen de bus aan. Was er een wielrenner zo slim om tussen de bus en een rijdende auto door te fietsen. Was ik nog later thuis dan wanneer ik de bus gepakt had die ik normaal heb (lijn 305, die gaat namelijk niet door Gieten).

Week later weer eerder vrij van stage, dus weer een bus eerder gepakt. Staan we bij de halte in Borger, komt er bij het rechter achterwiel gigantisch veel rook weg. Bleken de remblokken vastgelopen te zijn...Konden we niet verder. Dus maar weer wachten lijn 305 die ik normaal heb naar Emmen.

Neem ook nooit meer een bus eerder naar huis....Gaat altijd mis
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:01 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58804712
Laatst zat ik in de bus en vlak voor mijn halte sta ik op om uit te stappen. Rijdt die stomme buschauffeur gewoon door Dus ik boos naar voren gelopen van "hey waarom stopt u niet?" Blijk ik vergeten te zijn om op het knopje te drukken Voelde me toen wel even heel stom
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_58805350
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat een keer bij een blinde in de bus, die blinde stapte uit, en liep zo met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Iedereen lachen, bus reed verder.

Ik zat een keer bij een blinde in de bus (dezelfde ) , die blinde stapte uit en ging tegen een bushokje aanpissen. Iederen lachen, bus reed verder.
Een blinde man zei tegen mij welke bus hij moest nemen naar Den Haag.. dus ik zei, u moet die bus daar nemen... en stond te wijzen naar de bushalte.. Toen ging het lichtje branden. Oh ja, hij is blind. Ben toen maar naar de correcte bushalte met hem gelopen Waardoor ik bijna mijn bus miste
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:38:46 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_58806866
Echt geweldig. Vanmiddag op station Gouda werd er omgeroepen: "De intercity van 12.11 (zoiets, weet 't niet meer precies) naar Utrecht vertrekt van spoor 6".

Op Gouda is helemaal geen spoor 6 Je hebt spoor 3, 4, 5, en dan weer 8, 9, 10 en 11. Dus ik zag allemaal mensen geergerd naar beneden de hal onder de sporen inrennen, verbaasd rondkijken, nog meer geergerd Ik ging stuk XD

Ohja, een paar jaar geleden ook iets geweldigs meegemaakt. Vriendin en ik wilden gaan shoppen in Den Haag (gingen vanuit Gouda), maar daar waren werkzaamheden, dus op de heenweg gingen we via Rotterdam. Wel wat gedoe maar ging verder allemaal goed. Op de terugweg dachten we; misschien kunnen we ook via Leiden? Dus wij nemen een intercity richting Amsterdam volgensmij. Op een gegeven moment waren we wel erg ver uit de richting dachten we, want de conducteur kondigde ineens 'Amsterdam Lelylaan' aan. XD Dus wij er maar uit gestapt, conducteur die toen ook langskwam vertrouwde het niet helemaal. Wij daar op dat station, daar draaiden ze toen klassieke muziek dus wij helemaal in een deuk, op het meest criminele station van Nederland aangekomen dachten we Dus wij weer terug in de trein waar we vandaan kwamen, komen we 2 van die studenten tegen die kijken wat voor vervoersbewijs je hebt, hele verhaal verteld, vonden ze wel grappig. En wij ook. XD Wat een ervaring. (toen nog he, jong, lief en onschuldig )

[ Bericht 11% gewijzigd door Enfermera op 21-05-2008 20:11:26 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:35:31 #286
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58823297
-Ik en een vriend stappen in Almere CS op richting Lelystad en we zijn nogal luidruchtig en we zien een conducteur van het perron naar de deur rennen waar wij bij stonden en hij flikkert zo tussen trein en perron terwijl de deuren net dicht gaan. Ik vergeet nooit meer zijn verschrikte gezicht achter het sluitend glas terwijl hij naar beneden valt. Een collega van hem opent de deuren weer en hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.

-Na een avondje stappen er achter komen dat de eerste bussen nog niet rijden en je gaat maar alvast in het hokje zitten waar je bus bij gaat stoppen over een uurtje. Dan gewekt worden door de bestuurder van de eerste bus met: Hey jij daar met dat stuk in je kraag, moet je nog mee of wat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 22-05-2008 13:49:04 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_58823392
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:35 schreef Belsezar het volgende:

hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:50:07 #288
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58823662
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:39 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Ja idd, hij heeft het verkeerde beroep gekozen
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:57:43 #289
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_58823851
Ik heb een wel heel erge

Ik zat in de trein van Den haag CS naar Utrecht. En er zit zo een meisje tegenover me. En ze kijkt me steeds aan en dan weer met een rood hoofd weg, beetje giegelend. En ik maar denken: 'Wat is er aan de hand joh, mss heb ik sjans.'

Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:56:06 #290
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58825290
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:

"Hey schatje blablabla..."

En toen ineens:

"hoezo zie je het niet meer zitten?"

dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:

"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:

"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"

He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58825576
Allochtone breezers?
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:10:05 #292
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58825621
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:

En toen ineens:

"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:

Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:04:33 #293
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58827171
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:06:36 #294
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58827216
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:

En toen ineens:

Je heb ter toch wel een breezer en een neukbeurt aangeboden om het gode te maken en/of haar te troosten?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:23:20 #295
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58827647
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:04 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
pi_58833579
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een wel heel erge

Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
Je droeg alleen een boxershort?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:20 #297
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_58838757
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Je droeg alleen een boxershort?
nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_58838997
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Mmmm okey... !
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:13:40 #299
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_58843329
wat mij overkomen is:
ik ging in de trein van alkmaar naar amsterdam centraal.
dus ik stap zo in, en ik stap uit op amsterdam centraal
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:30:44 #300
84341 alsem
ja toch
pi_58843829
een na laatste post
pi_58843926
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:13 schreef Zero_Empathy het volgende:
wat mij overkomen is:
ik ging in de trein van alkmaar naar amsterdam centraal.
dus ik stap zo in, en ik stap uit op amsterdam centraal
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')