quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef 2cv het volgende:- Het beter weten dan 9292ov.nl en vanaf 1 of ander klein plaatsje vlak voor Roosendaal terug reizen met de bus om dan op de trein te stappen naar Roosendaal. Achja, ik had OV ...
Oud Gastel, altijd gezellig..
![]()
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Gizmore het volgende:En natuurlijk alle keren dat de bus gewoon helemaal maar niet meer komt (gebeurt ook echt wel om de week)
![]()
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?
Sta vandaag in Roosendaal, m'n auto weggebracht voor een grote beurt op het industrieterrein aldaar. Bleek allemaal iets langer te duren dan verwacht, dus ik denk, what the hell, loop ik ff naar 't centrum. Kom vast onderweg wel ergens een bushalte tegen. Nou, er zat er een, maar aan de andere kant van het industrieterrein. Daar was ik dus vandaan gelopen.
![]()
Dat besefte ik dus pas op het moment dat ik al halverwege het centrum was (al 20 minuten aan het lopen). Dus ik denk, lekker belangrijk, loop de rest v/h stuk dan ook wel door. 25 minuten later was ik in het centrum.
Ff geshopped, totdat ik telefoontje kreeg dat auto klaar was. Dus ik naar het busstation in het centrum. Hangen daar kaarten met reisinfo, vertrektijden bussen e.d., ook trajectinformatie. Anyway, 1 buslijn welke exact stopt op het industrieterrein waar ik moet zijn.
![]()
Dus ik zoeken naar reisinformatie. Niet aanwezig. Van elke bus aanwezig, behalve DIE lijn uiteraard.
![]()
Paar bussen voorbij gekomen, maar niet de stadsbus die ik hebben moet. Ik denk, allicht stopt ie hier niet. NS station kan ik ook langslopen op de terugweg, stopt ie daar misschien. Is ook een busstation bij aanwezig. Dus ik begonnen aan de wandeling terug, kom je daar aan, blijkt het een belbus. Minimaal uur van te voren bellen om te reserveren. What the fuck? Had toch al 1/3 van de terugweg te voet afgelegd naar het NS station, de rest ook maar teruggelopen. Mij een beetje blij maken met een dooie mus, kut OV. Bagger Brabantse Bus Assholes.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?