Een blinde man zei tegen mij welke bus hij moest nemen naar Den Haag.. dus ik zei, u moet die bus daar nemen... en stond te wijzen naar de bushalte.. Toen ging het lichtje branden. Oh ja, hij is blind. Ben toen maar naar de correcte bushalte met hem gelopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat een keer bij een blinde in de bus, die blinde stapte uit, en liep zo met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Iedereen lachen, bus reed verder.
Ik zat een keer bij een blinde in de bus (dezelfde) , die blinde stapte uit en ging tegen een bushokje aanpissen. Iederen lachen, bus reed verder.
[X] Geschiktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:35 schreef Belsezar het volgende:
hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.
Ja idd, hij heeft het verkeerde beroep gekozenquote:
Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:
"Hey schatje blablabla..."
En toen ineens:
"hoezo zie je het niet meer zitten?"
dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:
"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:
"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
Je heb ter toch wel een breezer en een neukbeurt aangeboden om het gode te maken en/of haar te troosten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:
"Hey schatje blablabla..."
En toen ineens:
"hoezo zie je het niet meer zitten?"
dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:
"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:
"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
Je droeg alleen een boxershort?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een wel heel erge
Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je droeg alleen een boxershort?
Mmmm okey...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |