Huidige resultaten kunnen de aankomende tien jaar enigszins afwijken van de afbeeldingquote:

Uit De Gelderlander:quote:
http://www.gelderlander.nl/arnhem/article1106990.ecequote:Ernstige zorgen over OV-terminal
door Marco Bouman
Dinsdag, 13 februari 2007 - ARNHEM - 2007 wordt het jaar van de waarheid voor het nieuw te bouwen station van Arnhem.
Dit jaar moet blijken of de OV Terminal van Ben van Berkel, hart van Arnhem Centraal, eigenlijk wel gebouwd kan worden.

Euhm, lelijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef Asmodean het volgende:
Als we het dan toch over nieuwbouw hebben, wat dachten jullie van dit gedrocht wat maar liefst 2x hoger dan de Dom wordt (als alles doorgaat)...
[afbeelding]

Nog wel meer dan twee keer toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef Asmodean het volgende:
Als we het dan toch over nieuwbouw hebben, wat dachten jullie van dit gedrocht wat maar liefst 2x hoger dan de Dom wordt (als alles doorgaat)...
[afbeelding]

Het was mij al wel eens opgevallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Corio geeft niets om de binnenstad. Had ik mijn gebrek aan waardering voor dit bedrijf al geuit?

Ik heb in Leidsche Rijn tot nu toe maar liefst 1 straatje (!!!) gezien waarvan ik dacht "he, dat zie er nog wel aardig uit." Over die overige 30.000 woningen zal ik het maar niet hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]

Leavin' heaven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef The6thgate het volgende:
water in de catharijnesingel lijkt me wel gaaf. zal tegen die tijd vast niet in utrecht wonen dus zal t ooit wel weer s zien
denk dat t wel zwaar overlast gaat worden dan met al die verbouwingen

Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef The6thgate het volgende:
denk dat t wel zwaar overlast gaat worden dan met al die verbouwingen

nee, maar ga gerust je gang.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:39 schreef Q. het volgende:
[..]
De architecten willen wel maar mogen niet. Corio heeft de scepter stevig in handen en die wil alleen maar meer en meer en meer winkelruimte. Corio geeft niets om de binnenstad. Had ik mijn gebrek aan waardering voor dit bedrijf al geuit?

Art Deco, New York staat er vol van. Ik vind het wel mooi, maar de Inktpot is wel een van de weinige Utrechtste gebouwen in die stijl.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze stijl dan?.

Ik dacht dat hij niet meer terug wilde komen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef sanni het volgende:
Geloof het of niet maar de meesten zijn gewoon te lui om hun wireless netwerk te beveiligen.
Ik zit nu in Utrecht en surf nu op een wireless netwerk. Gewoon open en bloot.Onbegrijpelijk
maar wel lekker makkelijk.![]()

Ik snap goed waarom de SS het als hoofdkwartier gebruikte.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:05 schreef speknek het volgende:
Art Deco, New York staat er vol van. Ik vind het wel mooi, maar de Inktpot is wel een van de weinige Utrechtste gebouwen in die stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |