Ik zag het boek vanavond bij Holland Sport en het ziet er inderdaad prachtig uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Dat is die van Frits Barend en Johan Derksen enzo he? Hij kost een paar duiten maar dan heb je ook wat, lijkt me.
Zag het boek al eens eerder dacht gelijk :'Die wil ik hebben'quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag het boek vanavond bij Holland Sport en het ziet er inderdaad prachtig uit.
Is ook het enige boek waaraan JC zijn medewerking heeft verleend.
Maar qua Belgen zijn ze toch iets anders met hun keuzes, maar dat is eigenlijk een apart topic waard:quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Rensenbrink staat in de top 5 van beste nederlanders ooit. In België zou ie op 1 staan.
Had Holland Sport nog niet gezien , maar in een advertentie ( daarin kan je niet zien dat het een best groot boek isquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Dat is die van Frits Barend en Johan Derksen enzo he? Hij kost een paar duiten maar dan heb je ook wat, lijkt me.
Volgens mij is die avond juist 2 dagen voor z'n verjaardag, dus op 23 april.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
26 april de hele avond Cruijff op Nederland-3. DWDD over Cruijff Holland Sport over Cruijff, documentaires met nooit vertoonde beelden etc. Heb er zin in
HIERquote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef OnlineGokker het volgende:
Waar en voor hoeveel?
quote:Ajax ‘bevriest’ rugnummer 14
Amsterdam, 18 apr 2007
Ter ere van de 60ste verjaardag van Johan Cruijff, vandaag over een week, hebben de directie en raad van commissarissen van Ajax besloten het shirt met rugnummer 14 voorgoed te ‘bevriezen’. Dit heeft voorzitter John Jaakke tijdens een verjaardagsdiner met de clubleiding en Cruijff bekendgemaakt.
Met de symbolische overdracht van het shirt aan Johan Cruijff zal ‘nummer 14’ met ingang van het komende seizoen nooit meer door een speler van het eerste elftal worden gedragen. John Jaakke: ,,Johan Cruijff is van onschatbare waarde geweest voor Ajax en heeft de club wereldwijde naam en faam bezorgd. Wie nummer 14 zegt, zegt Johan Cruijff. Daarom bevriezen we ‘zijn’ rugnummer als een hommage aan een unieke voetballer. Johan 60. 14 voor altijd.”
Nee, het gaat over hem zoals heel Nederland3 in het teken van JC staat maandag, maar hij is er zelf niet bij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
hij is maandag er bij DWDD
Yups, hele avond Nederland 3.quote:
Als hij alle 1947 handtekeningen heeft gezet, neem ik aan.quote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer komt die Cruijff Bijbel eigelijk binnen?
Dat boek wat Derksen liet zien in VI
Inderdaad, ook meteen besteld zodra het kon. Heb er al een plekje voor vrijgemaakt in de boekenkastquote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
Ik heb van dit boek
[afbeelding]
de limited edition (1947 exemplaren) in box met mijn naam er in gekalligrafeerd en met zijn originele handtekening besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |