Die doet Holland Sport, op maandag doet hij nooit DWDD.quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Dit leek me nou met uitstek een avond voor Matthijs van Nieuwkerk
Maar wat doet Claudia de Breij in een Cruijf-avondquote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die doet Holland Sport, op maandag doet hij nooit DWDD.
Mathijs doet de holland sport samen met Wilfried de Jong ..quote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wat doet Claudia de Breij in een Cruijf-avond![]()
quote:
In hoeveel topics ga je dit posten?quote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Eén jaar Feyenoord en gelijk Speler van de Eeuw...
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ben ik een ouwe sentimentele zak als ik daar al kippenvel van krijg ?
Gaaf verhaal was dat.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef RayMania het volgende:
Wissel met Gerrie Muhren toch? Die 14.
Hoho, probeert zo min mogelijk te rokenquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
Een rookverbod in het contract en om tien uur naar bed
Anderen hadden een rookverbod, Cruijff moest het zoveel mogelijk beperken.quote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoho, probeert zo min mogelijk te roken.
Die komt nog een keer langs, is overigens vorige week al vertoond in DWDD dat doelpunt van het jaar uit de USA.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Is dat ene nooit eerder vertoonde superdoelpunte in de USA al geweest?
Geweldigquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anderen hadden een rookverbod, Cruijff moest het zoveel mogelijk beperken.
Komt nog. Is raar dat ik het gisteren voore het eerst zag. Terwijl het daar doelpunt van het jaar was. Is ook geen kandidaat in mooiste doelpunt ooit. Vreemd.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Is dat ene nooit eerder vertoonde superdoelpunte in de USA al geweest?
Gouden gids...voorbode van wat nu de Jupiler-league heet en waar jullie over 2 jaar in spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat hem goed zo echt shirt
Dat waren nog eens wedstrijdenquote:
Dat was inderdaad prachtig, weet jijonder welken naam Ajax is doorgegaan,ik ken nu alleen de Amsterdamse Pirates, Tja ik kom uit brabantquote:
Nee, en ik snap nu ook wel waarom.quote:Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk item over Levante, daar wist ik bijna niks van.
Een misluktequote:Op maandag 23 april 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wat een actie weer. Deze beelden zien we nooit.
;P
Ja, ze hadden toen grote ambities in de USA.quote:
je was eerderquote:
Pele Cruijff Beckenbauer Best speelden erquote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een competitie daar he. Echt iets voor Beckham.
Én Waterreus!quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pele Cruijff Beckenbauer Best speelden er
Was er wel hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef BigFire het volgende:
[..]
hier http://www.dailymotion.co(...)22-fc-dallas-april-7
niet eens een strafschopgebied
Eusebio ! , Gerd Muller ! , Bobby Moore ! , Rensenbrink ! Mattheus , Stoichkov, Zenga, Ravelli, Valderrama, Djorkaeff, Donadoni, ...quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pele Cruijff Beckenbauer Best speelden er
En nog steeds de mooiste manier om een doelpunt te vieren!quote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Dat typische juichdsprongetje deed ie al op zijn 17de
helemaal niet tof.quote:
Zo vier ik ook elk doelpunt dat ik scoor, vind het de mooiste manier van juichenquote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Dat typische juichdsprongetje deed ie al op zijn 17de
Voor jouw tijd hè ? Snap je dat de oudere garde hem beter vindt dan van Basten ?quote:
Ik ben opgegroeid met Bergkamp en Kluivert. Maar Cruijf is me tuurlijk bijgebracht door m'n moederquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hè ? Snap je dat de oudere garde hem beter vindt dan van Basten ?
Heeft iemand een linkje?quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Is dat ene nooit eerder vertoonde superdoelpunt in de USA al geweest?
Eén van z'n beste dagen ooit.quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef One_conundrum het volgende:
En wat vonden we van Tom Egbers?
Ik krijg altijd te horen: "Drugs?" en daarna "Ajax?". Zodra je over Ajax begint houden ze maar niet op over Cruijff en Van Bastenquote:Op maandag 23 april 2007 22:53 schreef Roi het volgende:
Zowiezo, als je in het buitenland komt is het een van de eerste dingen die ze zeggen als je uit Nederland komt "Aahhh, CRUYF!"
Hierin is-ie in z'n element en dus goed.quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef One_conundrum het volgende:
Zo'n tof persoon was Cruijff dus niet helemaal...quote:Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk item over Levante, daar wist ik bijna niks van.
Een gare loesewrt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef One_conundrum het volgende:
Hij ging voor het geld, maar Levante betaalde niet alles wat beloofd was. (Tenminste, dat was mijn conclussie.)quote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zo'n tof persoon was Cruijff dus niet helemaal...
Geld was het enige waar ie oog voor had ja, hebberig zelfs. Met dat ie ging eisen dat ie zelfs de helft van kaartverkoop bij uitwedstrijden wou hebben. Zijn hebberigheid zorgde voor de geldproblemen, waardoor hij volgens mij wel een deel 'misliep' maar nog steeds dik incasseerde.. terwijl z'n medespelers echt de pineut waren en die heeft ie hard laten stikken.quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Hij ging voor het geld, maar Levante betaalde niet alles wat beloofd was. (Tenminste, dat was mijn conclussie.)
In een fish 'n chips in london had ik vorig jaar een indier die helemaal psv eindhoven fan wasquote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen: "Drugs?" en daarna "Ajax?". Zodra je over Ajax begint houden ze maar niet op over Cruijff en Van Basten
Ik zat een maand of 2 geleden in de trein richting Tilburg en toen kwam er een of andere zwerver tegenover me zitten. Hij kwam uit Griekenland, maar hij kon niet te lang in Amsterdam blijven want dan zou hij illegaal zijn dus hij ging weer terug.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In een fish 'n chips in london had ik vorig jaar een indier die helemaal psv eindhoven fan wasVond ze helemaal geweldig, eigenlijk het hele nederlandse voetbal vond ie super.. maar wat zal ie dan nu janken over z'n geliefde psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |