Lijkt me ook leuk voor de jongeren die ze weinig of nooit hebben gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Leuk al die beelden weer eens terug te zien.![]()
Zeker leuk om te zien, ondanks dat ik het meeste natuurlijk al wel eens heb gezienquote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk voor de jongeren die ze weinig of nooit hebben gezien.
Yups.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef RayMania het volgende:
Wissel met Gerrie Muhren toch? Die 14.
Die doet Holland Sport, op maandag doet hij nooit DWDD.quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Dit leek me nou met uitstek een avond voor Matthijs van Nieuwkerk
Maar wat doet Claudia de Breij in een Cruijf-avondquote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die doet Holland Sport, op maandag doet hij nooit DWDD.
Mathijs doet de holland sport samen met Wilfried de Jong ..quote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wat doet Claudia de Breij in een Cruijf-avond![]()
quote:
In hoeveel topics ga je dit posten?quote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Eén jaar Feyenoord en gelijk Speler van de Eeuw...
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ben ik een ouwe sentimentele zak als ik daar al kippenvel van krijg ?
Gaaf verhaal was dat.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef RayMania het volgende:
Wissel met Gerrie Muhren toch? Die 14.
Hoho, probeert zo min mogelijk te rokenquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
Een rookverbod in het contract en om tien uur naar bed
Anderen hadden een rookverbod, Cruijff moest het zoveel mogelijk beperken.quote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoho, probeert zo min mogelijk te roken.
Die komt nog een keer langs, is overigens vorige week al vertoond in DWDD dat doelpunt van het jaar uit de USA.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Is dat ene nooit eerder vertoonde superdoelpunte in de USA al geweest?
Geweldigquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anderen hadden een rookverbod, Cruijff moest het zoveel mogelijk beperken.
Komt nog. Is raar dat ik het gisteren voore het eerst zag. Terwijl het daar doelpunt van het jaar was. Is ook geen kandidaat in mooiste doelpunt ooit. Vreemd.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Is dat ene nooit eerder vertoonde superdoelpunte in de USA al geweest?
Gouden gids...voorbode van wat nu de Jupiler-league heet en waar jullie over 2 jaar in spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat hem goed zo echt shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |