Ik ben meer benieuwd naar de reactie van Natasia op dit alles?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:56 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang de regels voor de ontslagronde niet veranderen hoeven ze zich geen zorgen te maken toch?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de redactie hiermee om zal gaan, mochten ze echt een setje worden.
Zal een beetje lastig worden om te zien, maar ze zal groen geel paars worden van jaloezie maar ze zag het wel aankomen hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de reactie van Natasia op dit alles?
Ze moeten in ieder geval iets gaan verzinnen voor de ontslagronde, want met al die pacts gaat er gewoon niemand uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hadden het toch steeds al over unaniem -1 omdat het anders onmogelijk zou blijken om er iemand uit te stemmen![]()
Denk dat de redactie haar er nog wel even in wil houden al is het alleen maar even om te zien hoe de anderen ermee omgaan
Zo ging het wel met Nena. Maar Natasia reageerde wel heel erg emotioneel (erg huilen), toen Brian haar had verteld dat Amanda bij hem zou slapen vannacht. Ik heb zo'n idee, dat Natasia dit echt niet gaat trekken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:00 schreef Prospera het volgende:
Natas zal proberen Brian van Amanda af te weken en Huub probeert Amanda op te geilen.
Vogeltjes fluiten en ze gaan lekker slapen.
Degene die er nu het zwakst voor staat, is Natasia. Misschien waren dat de tranen van vanavond?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ze moeten in ieder geval iets gaan verzinnen voor de ontslagronde, want met al die pacts gaat er gewoon niemand uit.
Maar zo te zien hebben ze nog steeds geen gepaste oplossing gevonden.
Naah, ik geloof niet dat Brian Natasia eruit stemt. Volgens mij is hun band echt hecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Degene die er nu het zwakst voor staat, is Natasia. Misschien waren dat de tranen van vanavond?
Eens. Nu is het zo, dat iedereen wel enige dekking heeft van een medebewoner. Hoewel Natasia haar positie daarin nu wel aan het wankelen is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind unaniem -1 wel een goeie want dan is bijna niemand meer veilig, dat maakt het spel wel spannender
Ze hadden er ook wel iets in kunnen gooien ala Exp Robinson..immuniteit
In dit geval dan gewoon standaard iedere maand voor degene die dan het populairst is
Bart heeft inderdaad ook een onzekere positie, die hij zelf heeft gecreëerd door op "safe" te willen spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:07 schreef Day het volgende:
[..]
Naah, ik geloof niet dat Brian Natasia eruit stemt. Volgens mij is hun band echt hecht.
Bart daarentegen moet zich wel zorgen gaat maken. BAN beginnen zijn gedrag nu echt zat te worden en HES kan hij ook niet echt vertrouwen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bart heeft inderdaad ook een onzekere positie, die hij zelf heeft gecreëerd door op "safe" te willen spelen.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:10 schreef Day het volgende:
[..]
Maar misschien heeft Farceman(?) wel gelijk en is dat waar Bart op uit is.
Ik vind immuniteit ook een betere beloning voor de populairste dan alleen contactpuntenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eens. Nu is het zo, dat iedereen wel enige dekking heeft van een medebewoner. Hoewel Natasia haar positie daarin nu wel aan het wankelen is.
Zo supreme was het niet, Brian kon niet eens klaarkomen, en Amanda helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gvd ben precies voor t moment supreme naar me nest gegaan
Dat wil je echt niet zien, tenenkrommend en helaas was het Erik die het schaamrood naar voren bracht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:59 schreef Ruudjem het volgende:
heeft iemand een filmpje van de ruzie van eric vs natasia gister , over de carnavalsstemming ?
dan voelt en voert hij wel erg slecht een momentum aanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:04 schreef Ruudjem het volgende:
hmm volgens mij was t wel gewoon echt.. :S leek t op imho
maar natuurlijk - ik hoop echter voor Eric dat ze "weg" zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:08 schreef Ruudjem het volgende:
hmm nou , als iemand de beelden heeft , zal ik er beter over kunnen oordelen.![]()
ah kijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:14 schreef Ruudjem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qAkNWNDY1rU
natasia vs eric
Is het gedrocht al wakker?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:33 schreef Utrecht het volgende:
Natasia snapt niet dat je met meer mensen vriendjes in huis kan zijn, dat liet ze in het begin ook al zien, iets in de trant van als je mij nu geen aandacht meer geeft, ga je hem zo ontzettend krijgen. Ik weet alleen niet meer tegen wie ze dat zei.
Ze denkt nu waarschijnlijk ook, brian en Amanda een stel, dan kan ik de steun van die 2 wel vergeten. Blijkbaar snapt ze niet dat je ook meerdere mensen kan steunen bij een stemronde
hahahaha !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en de morning after pil
Maar dat geldt niet voor Natasia, die ligt te janken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |