In ruil voor sex.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:15 schreef Xenia het volgende:
Brian: "blablaonverstaanbaar gefluister - ik bescherm je"
Een loverboy onderscheidt zich van een pooier, juist omdat hij een meisje de indruk geeft écht van haar te houden. Op een bepaald moment, moet zo'n meisje dan de wederzijdse liefde bewijzen. Meestal door het nemen van een tattoo met zijn naam, liefst voor iedereen zichtbaar in de nek. Vervolgens, komt het verhaal dat hij zóveel voor haar heeft gedaan (nieuwe kleren gekocht, de kapper, sieraden, eten etc etc), en dat ze nu toch écht haar steentje bij moet dragen in die kosten. En zo staat zo'n meid ineens op de tippelzone (onder de 18), of beland (boven de 18) achter het raam. Maar dan nog steeds, is het alleen ZIJN meisje, met zijn naam op haar lijf geschreven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik vind het echt grote bullshit om iemand een loverboy te noemen als iemand dat simpelweg gewoon niet is.
Pas als hij Amanda wil laten neuken door Hupert in ruil voor contactpunten kan hij als loverboy betiteld worden
En begrijp me niet verkeerd, ik kots van die gast maar ik geloof wel dat hij een meisje alleen voor zichzelf wil houden
Ciao, ik gaat er ook vantussen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:17 schreef Xenia het volgende:
Streams uit, ik kan dat gezemel niet meer aanhoren. Truste
Dat valt allergeenzins te bezien, en daarbij valt het me op dat mocht de redactie van Oplichters gezocht mij benaderen voor footage van de Loverboy praktijken van Beenless dan zal ik in alle toonsoorten zingen, meer om den prijs dan om den knikkers, dat ik geen opnamen heb. U, beste lezer van dit fuijeton, weet wel beter. Hopelijk, tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige borrel ......
Daar ben ik het helemaal mee eens. En juist daarom is Braajen een ongeloveloze hufter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:18 schreef STAP01 het volgende:
Eigenlijk is het best zielig voor Amanda.
Voor jou speciaal zal ik mijn zin anders formuleren...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mij ook. Maar een loverboy laat zijn vriendin niet tippelen, zijn personeel.![]()
Ik kan je verzekeren van wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mij ook. Maar een loverboy laat zijn vriendin niet tippelen, zijn personeel.![]()
Hallo ze is geen kind meer, ze is 19quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. En juist daarom is Braajen een ongeloveloze hufter.
Vind je dat echt? Ze is er toch zelf bij. En we kunnen hier toch niet spreken van een onschuldig meisje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. En juist daarom is Braajen een ongeloveloze hufter.
20 Jaar geleden, was je pas voor de wet volwassen op je 21e.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo ze is geen kind meer, ze is 19![]()
Dan is Brian ook nog niet volwassen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
20 Jaar geleden, was je pas voor de wet volwassen op je 21e.
Werkelijk volwassen (in biologische zin, dus niet voor de wet), is een mens pas op zijn/haar 26e levensjaar.
Ja, dat vind ik echt. Brian is een stuk ouder en zou moeten weten dat hij met deze daad haar imago beschadigd. Voor een man, is dat natuurlijk heel anders. Dat merk je ook wel aan alle reacties op het forum.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:22 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ze is er toch zelf bij. En we kunnen hier toch niet spreken van een onschuldig meisje?
ze weet heus wel wat ze doet = neuken om in het programma te blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hallo ze is geen kind meer, ze is 19![]()
Denk eerder: ze is te domquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:25 schreef avonne het volgende:
ze is te jong om te beseffen dat dit consequenties heeft voor de rest van haar leven
Exact, maar Brian (die haar zogenaamd wel zal beschermen), weet dat dondersgoed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ze weet heus wel wat ze doet = neuken om in het programma te blijven
ze is te jong om te beseffen dat dit consequenties heeft voor de rest van haar leven
Brian is en blijft een zielige rukker, al neukt hij elke dag met een vrouwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt. Brian is een stuk ouder en zou moeten weten dat hij met deze daad haar imago beschadigd. Voor een man, is dat natuurlijk heel anders. Dat merk je ook wel aan alle reacties op het forum.
Ik begrijp je wel, hoor. Maar ik snap het gedrag van heel veel van de DGK-bewoners niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sommige mensen worden het ook nooit![]()
Dat heb ik ook. Ik begrijp soms ook geen bal van de bewoners. Ik vraag me werkelijk af hoe je uit dat huis komt, als je een echt lange tijd in dat gesticht hebt moeten leven? Ze zijn nu pas 5 maanden onderweg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, hoor. Maar ik snap het gedrag van heel veel van de DGK-bewoners niet.
En ik probeer het ook maar niet meer te snappen. This is tv, denk ik dan maar.![]()
Ik neem aan dat jij er weer met een stopwatch bij zit?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit jij ook te wachten op de 3de ronde![]()
Zolang er geen sprake is van een tattoo, van cadeaus, van tippelen van nwe kleding , van sieraden en etc.ets. zijn er bijzonder weinig overeenkomsten met een loverboyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een loverboy onderscheidt zich van een pooier, juist omdat hij een meisje de indruk geeft écht van haar te houden. Op een bepaald moment, moet zo'n meisje dan de wederzijdse liefde bewijzen. Meestal door het nemen van een tattoo met zijn naam, liefst voor iedereen zichtbaar in de nek. Vervolgens, komt het verhaal dat hij zóveel voor haar heeft gedaan (nieuwe kleren gekocht, de kapper, sieraden, eten etc etc), en dat ze nu toch écht haar steentje bij moet dragen in die kosten. En zo staat zo'n meid ineens op de tippelzone (onder de 18), of beland (boven de 18) achter het raam. Maar dan nog steeds, is het alleen ZIJN meisje, met zijn naam op haar lijf geschreven.
En psies zo, gedraagt Braajen zich. Of hij het ook werkelijk is, is een tweede. Hij vertoont iig overeenkomstig gedrag.
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:30 schreef Alfaro het volgende:
Mijn god volgens mijn wil ze een echte relatie opbouwen![]()
Nee niet opgekrikt (hoewel, als je het heel letterlijk neemtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian is en blijft een zielige rukker, al neukt hij elke dag met een vrouw
Dus zijn imago is ook niet opgekrikt
(pun intended)
Zou het? Ze wordt toch al vanaf dag 2 al voor del uitgemaakt hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee niet opgekrikt (hoewel, als je het heel letterlijk neemt). Maar hij is nu ook geen slettebak of hoer of welke andere term dan ook, itt Amanda. Deze daad, verandert niet zoveel aan zijn imago. Het imago van Amanda daarentegen heeft nu wel een onherstelbare deuk opgelopen.
Er gaan dan ook maanden overheen, voordat zoiets kan gebeuren (in het echte leven, niet in DGK). Ik blijf er gewoon bij, dat hij exact hetzelfde gedrag vertoont als een loverboy die een meisje in zijn valstrik lokt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zolang er geen sprake is van een tattoo, van cadeaus, van tippelen van nwe kleding , van sieraden en etc.ets. zijn er bijzonder weinig overeenkomsten met een loverboy
Brian is gewoon een ordinaire glijer die net als miljoenen andere mannen met zoetsappige verhaaltjes een orgasme voor zichzelf probeert te bewerkstelligen om het maar even met zijn favoriete woordje te benoemen
Ze had tot nu toe ook nog het tegendeel kunnen bewijzen... Het voordeel van de twijfel is ze nu voor eens en voor altijd kwijt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:34 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het? Ze wordt toch al vanaf dag 2 al voor del uitgemaakt hier?
En toen had ze nog niks gedaan. Haar imago is nu eerder bevestigd.
Ik zal mijn vriendinnen morgen even waarschuwen dan, die hebben ook van die vrienden die lief tegen ze zijn en die cadeautjes geven...foute boel dus, zijn gewoon allemaal loverboysquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er gaan dan ook maanden overheen, voordat zoiets kan gebeuren (in het echte leven, niet in DGK). Ik blijf er gewoon bij, dat hij exact hetzelfde gedrag vertoont als een loverboy die een meisje in zijn valstrik lokt.
Da's waar. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat dit zou gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze had tot nu toe ook nog het tegendeel kunnen bewijzen... Het voordeel van de twijfel is ze nu voor eens en voor altijd kwijt.
Ja joh, Braajen is stapelverliefd op Amanda. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendinnen morgen even waarschuwen dan, die hebben ook van die vrienden die lief tegen ze zijn en die cadeautjes geven...foute boel dus, zijn gewoon allemaal loverboys![]()
Brian zou stapelverliefd kunnen worden op een opblaaspop, als het hem maar een orgasme kan bezorgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja joh, Braajen is stapelverliefd op Amanda. Je hebt helemaal gelijk.
Toen ze onder de douche sprong, had ik al het vermoeden dat dit zou gaan gebeuren. Maar ik vind het echt jammer, dat het is gebeurd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:39 schreef Day het volgende:
[..]
Da's waar. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat dit zou gebeuren.
Ik was helemaal in de veronderstelling dat ze dit (het bij elkaar slapen) alleen maar deden om de rest op een verkeerd spoor te zetten. Schrok dus ook best wel toen ze ineens begonnen te zoenen.
Lust is iets heel anders dan liefde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian zou stapelverliefd kunnen worden op een opblaaspop, als het hem maar een orgasme kan bezorgen
Ik wens ze een fijne toekomst met of zonder lust of liefde dat zal me eerlijk gezegd m'n reet roestenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lust is iets heel anders dan liefde.
Als dat goed gaat tussen die 2 gaan ze fluitend de toekomst in daar in gevangenschap...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:48 schreef Day het volgende:
Er worden hele toekomstplannen gemaakt daar.![]()
Zolang de regels voor de ontslagronde niet veranderen hoeven ze zich geen zorgen te maken toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als dat goed gaat tussen die 2 gaan ze fluitend de toekomst in daar in gevangenschap...
En je weet hoe de omgeving altijd op een setje reageert he...die willen ze uit elkaar gaan halen...
Ze hadden het toch steeds al over unaniem -1 omdat het anders onmogelijk zou blijken om er iemand uit te stemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 04:56 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang de regels voor de ontslagronde niet veranderen hoeven ze zich geen zorgen te maken toch?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de redactie hiermee om zal gaan, mochten ze echt een setje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |