quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik gun ze het zelfs AIDS toe.
Ach, dan is daarmee 1 ding zeker: ze krijgen later geen kinderen, zodat de eventuele kinderen niet hoeven lijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:04 schreef Ashrak het volgende:
Nee, deze opmerking vind ik niet kunnen .. sorry.
Heeft ze gelijk iets voor de rondvraag ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:05 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben benieuwd of Palma dit gezien heeft, ze kijkt regelmatig naar de streams
Zo he! ben jij wel lekker in je koppie! sorrie hoor maar dit is echt een beetje sick!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
Sorry .. ik vind de eerdere opmerking echt misplaatst.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:05 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ach, dan is daarmee 1 ding zeker: ze krijgen later geen kinderen, zodat de eventuele kinderen niet hoeven lijden.
Echt niet, die komt niet in de publiciteit, die schuwt het ook al om dagelijks in dezelfde auto te worden gezienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef anno-i-mus het volgende:
Nieuwe bewoner: Rogier.... morgen
en soa ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef GoldenGuy het volgende:
ik neem aan dat ze allemaal op sao getest zijn eigenlijk
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens aan dat ene zinnetje denken wat Brian op moest lezen van juf Judith;
"Afval is iets wat op een verkeerde plaats ligt"![]()
Ik vraag me af of hij er naast zatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
best kans van ja. of ze ontkent het `ik zat er NAAST`
Trustuhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef BwennieBren het volgende:
Nah ja luitjes, adios, sleep tight, don't let the bedbugs bite, and if the will, steek ze dan maar in Brainles bil!
Toedels en welterusten
Dit soort opmerkingen laten, a.u.b.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
~quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef BwennieBren het volgende:
Nah ja luitjes, adios, sleep tight, don't let the bedbugs bite, and if the will, steek ze dan maar in Brainles bil!
Toedels en welterusten
In het geval van Nasty mochten we d'r alles toewensen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:08 schreef Day het volgende:
Dit soort opmerkingen laten, a.u.b.
Het begint ook met een A! Hoe toepasselijk. Dat wordt leuk monteren voor DGK: eerst Brian " afval..." en dan amoebe bij Brian in bedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens aan dat ene zinnetje denken wat Brian op moest lezen van juf Judith;
"Afval is iets wat op een verkeerde plaats ligt"![]()
De een zijn dood is de ander zijn brood. In DGK is het een kwestie van overleven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:08 schreef Xenia het volgende:
Die Brian is echt een hufter. Hij weet dondersgoed dat hij hiermee de relatie van dat kind de doodsklap heeft gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |