niet lang meer gok ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:57 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wel sneu voor de zus van Amanda, die woonde toch ook bij rogier in?
Ja, en ze komt morgen langs dacht ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:57 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wel sneu voor de zus van Amanda, die woonde toch ook bij rogier in?
Ik vind ze echt subliem bij elkaar passen, beiden trashquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar goed, alle 'vooroordelen' over deze twee weer bevestigd, ze verdienen elkaar.
jammer dat Brian door z'n pammetjes niet meer goed te bespelen valt - vals ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:56 schreef Missy_1974 het volgende:
huub zal wel merken dat ze sex hebben gehad als ze dan idd aman gaan bashen zal brian wel flippen ja
maar wegstemmen nee dat zal hij zeker niet doen, waar moet ie anders zijn ballen in legen ?
Amanda begon ook met een onschuldig bezoekje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Amoebe zus zou morgen toch komen .. kan ze gelijk blijven
Moet Amoebe eerst Brainless even trappen, waarbij ze niet moet vergeten dat als ze Nena wil overtreffen ze toch een behoorlijk trap moet uitdelen. Nena heeft dat niet voor niets in de Panorama uitgelegd.
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Brian, geef haar even 100 euro en stuur haar dan terug naar haar eigen bed.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind ze echt subliem bij elkaar passen, beiden trash
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:54 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kunnen we dan eindelijk een peukie opsteken![]()
De ultieme clash: +- twee weken gebleven, relatie kapot, dakloos en iedereen noemt haar een hoer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou leuk voor het programma zijn, niemand verwacht het. Bovendien heeft Amanda haar doel volbracht, wat kan ze vanaf nu nog toevoegen aan het programma? Ik zou het wel een mooi einde voor haar vinden komende donderdag...
Eerder andersom.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Welnee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
Toch heb ik het idee dat Brian op Nena wel verliefd was, maar dat idee heb ik met Amanda niet.
Yep, daarom ging ze eerst even douchen voor het onschuldige bezoekjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Amanda begon ook met een onschuldig bezoekje.![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
Toch heb ik het idee dat Brian op Nena wel verliefd was, maar dat idee heb ik met Amanda niet.
best kans van ja. of ze ontkent het `ik zat er NAAST`quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, en ze komt morgen langs dacht ik.
Heb zo'n idee dat Amanda morgen spijt heeft, instort en naar huis gaat.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
Hoezo 100 euro ? Standaard 10 euro. Met kreunen is toch 12,50quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef scanman01 het volgende:
5 contactpunten... ze hebben geen euries daarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:59 schreef FMCS het volgende:
[..]
?
Hij is een half uur bij d'r gebleven, dat kost hem slechts 5 euro. Geen 100 euro.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Ik zit nog wel even met het condoomvraagstuk!
You took the words right out of my mouth...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef anno-i-mus het volgende:
Nieuwe bewoner: Rogier.... morgen
Dat idee heb ik ook. Hij heeft zich nu alleen op amoebe uitgeleefd. Dat amoebe zich daarvoor leent, daarom heet ze dan ook amoebe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
Ben je gek, voor haar gevoel heeft Rogier haar toch een rot brief gestuurd en niets laten horen met Valentijn...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, en ze komt morgen langs dacht ik.
Heb zo'n idee dat Amanda morgen spijt heeft, instort en naar huis gaat.
Brie wil gewoon zijn prakkie kwijt en deed alsof hij verliefd was op Nena. Hij is daarom nog steeds gefrustreerd en leeft zich uit op het gewillige slachtoffer: Del.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
best kans van ja. of ze ontkent het `ik zat er NAAST`
Dat idee heb ik ook. In ieder geval dat hij haar erg leuk vond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef Xenia het volgende:
En dat kun je niet ontkennen, want zij weet dat jij weet wat zij weet en ze zat er gewoon naast. Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Huub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oh dan pies ik in me broek!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef anno-i-mus het volgende:
Nieuwe bewoner: Rogier.... morgen
Ik denk van niet. Ik gun ze het zelfs AIDS toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ze er uberhaupt 1 gebruikt hebben.
Vergeet niet dat ze niet anders gewend is he! Ze is nooit langer dan 2 dagen zonder 'vriendje' geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Hij heeft zich nu alleen op amoebe uitgeleefd. Dat amoebe zich daarvoor leent, daarom heet ze dan ook amoebe.
Ik was er toch zelf bij, ik heb het gezien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer overdreven, maar heftige jeukende kruizen? Ik ben er helemaal voor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik gun ze het zelfs AIDS toe.
Nee, deze opmerking vind ik niet kunnen .. sorry.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik gun ze het zelfs -knip- toe.
je weet niet waarover je praat... hoop ik voor jou!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:03 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik gun ze het zelfs AIDS toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |