Dat klaarkomen is al net zo fake als haar tietenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet niets, maar hoort deste meer. Het is duidelijk dat Amanda nu op het punt staat klaar te komen
Nou en? Die kinderen zijn daar toch zeker niet? Je moet al die ouders eens bezig zien in de slaapkamer, als de kindertjes liggen te slapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:33 schreef FMCS het volgende:
De vraag blijft wel of de kinderberscherming gaat ingrijpen, aangezien Nastasia ook in datzelfde huis ronddwaalt.
Precies, zij heeft net dat kreuntje van orgasme niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klaarkomen is al net zo fake als haar tieten
Ik heb het over de psychologische en gehoorschade.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:35 schreef Tissik het volgende:
Nou en? Die kinderen zijn daar toch zeker niet? Je moet al die ouders eens bezig zien in de slaapkamer, als de kindertjes liggen te slapen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
wie weet vecht ze wel voor haar leven
Bij Nena was het ook met 3 keer stoten gebeurd. Niet écht een prestatie om over te jubelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:34 schreef Heathen het volgende:
Hij zat haar net te vingeren is er daarna maar twee tellen weer op geweest.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klaarkomen is al net zo fake als haar tieten
Oh daarom zat ze zo te hijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef LuNaTiC het volgende:
' Het is ZO heet'
Wees blij voor hem, eindelijk verlost! (als ie uberhaupt bestaat, ik geloof het niet zo...dit verhaal rommelt aan alle kanten),quote:
Wat een mietje..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bij Nena was het ook met 3 keer stoten gebeurd. Niet écht een prestatie om over te jubelen.
Hoeveel contactpunten zou ze krijgen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Hahaha, wat een hoer..
Jeugdzorg was al ingeschakeld voor ze DGK inging, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:35 schreef FMCS het volgende:
[..]
Ik heb het over de psychologische en gehoorschade.
Omdat ze nog niet is klaargekomen, duh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies, zij heeft net dat kreuntje van orgasme niet.
Even wachten tot de stemmingsrondequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Nu moet het eruit??
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:38 schreef Gigageil het volgende:
Ik dacht dat Amanda een sigaretje opstak onder de deken, maar het was Eric op de andere stream.....![]()
Denk dat je op het internet wel wat opwindenders kan vinden dan ditquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:38 schreef Carlaa het volgende:
De mannelijke streamers typen nu zeker met 1 hand?
Dus ik verstond het toch goed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef Missy_1974 het volgende:
heb jij hem eruit gehaald zei ze WTF voel je de lul niet eens ?
Momenteel hoeft het even niet met beide handen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:38 schreef Carlaa het volgende:
De mannelijke streamers typen nu zeker met 1 hand?
De condoom zeker. Dat had ik ook pas met mijn ex, moest ik naar het ziekenhuis om die condoom eruit te laten halen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:37 schreef Xenia het volgende:
Amanda "Je moet het eruit halen"
Brainless "sssst"
Amanda "want ik word gek"
![]()
Gelukkig kan Amanda slecht fluisteren met die strot van drquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef Xenia het volgende:
Amanda: "1 seconde.. of heb jij 'm er al uitgehaald?"
Das toch wel erg als je het verschil niet kan voelen of hij er nu wel of niet inzitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
Amanda "Heb jij hem er al uit gehaald?"
dat verstond ik ook ja.... hahaha, nou lekker danquote:
is hij zo klein?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
Amanda "Heb jij hem er al uit gehaald?"
Da's nou een nuchtere opmerking in de hitte van de strijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef GoldenGuy het volgende:
Nou Brian stemt amanda er in ieder geval voorlopig niet uit
Ze is toch geselecteerd om haar inhoudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Das toch wel erg als je het verschil niet kan voelen of hij er nu wel of niet inzit![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
De condoom zeker. Dat had ik ook pas met mijn ex, moesten we naar het ziekenhuis om die condoom eruit te laten halen....![]()
ik vraag maar niet verderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
De condoom zeker. Dat had ik ook pas met mijn ex, moest ik naar het ziekenhuis om die condoom eruit te laten halen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |