Leer Nederlands.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Doormiddel van lafjes je blote eikel langs haar binnenste schaamlippen te schuiven natuurlijk.
omg fucking noob, dat weet toch iedereen. N00b.
Hóe hard?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:46 schreef Megumi het volgende:
Megafoon of toeter pakken en let wel op in het linker oor kijhard roepen neuken is dat mou zo lastig om dat zelf te bedenken?
Heel hardquote:
Er staat een paard op de gang, jaja een paard op de gang!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:36 schreef welkominspace het volgende:
gewoon een paard op de gang zetten bij de buren en dat liedje gaan zingen(ofzo)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Ga eens weg verrader![]()
Dan geef je haar de keuze:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
Dude, ik wilde wel Kolonisten van Catan spelen
Edit: kap nou eens met dat gescheld vent.quote:
Dit is ziek, hij moet haar gewoon batsen, wordt ze hopelijk wakker...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Boeman het volgende:
Kleed haar uit, voor zover ze dat nog niet is. Bind haar armen en benen vast, aan het bed, en zet haar met bed en al in je kelder. Maak aan het bedframe een stok vast met daaraan een appel die nét boven haar mond hangt, maar wel zover dat ze er ook nét niet bijkan. En laat haar dan 8 dagen op dat bed daar liggen. Wel af en toe wat water naar binnen gieten, anders doet ze het niet meer.
Na die 8 dagen kom je wild binnen lopen, doe je het licht aan, en schreeuw je: en, heb je nu je zin, trut!?
Of Bijten.. Hard!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gewoon in d'r tetten knijpen!
Dierenbeulquote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef fraubitch het volgende:
het is uit. ik heb hem in een lama laten stikkenen toen at een vogel mijn spinnetje op en daarna ging ik met de fiets naar de wasserette maar die was dicht dus ik heb de afwas maar aan de eendjes gevoerd
Om 18.55?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:55 schreef master_X het volgende:
der uit het bed te gooiengelijk een ochtend humeurtje
![]()
Ja maar alleen met le0quote:Op maandag 26 februari 2007 18:55 schreef most_wanted het volgende:
Maar Dribbel was toch homo?
Ik zie haar er idd gewoon liever in liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Whahaha alsof iemand jou uit bed wil zien komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |