Ach guttegut, wat een theater weer zeg.quote:Moszkowicz heeft een advocaat in de arm genomen
Bewijzen, confrère, bewijzen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:01 schreef Cynix ® het volgende:
Moskofiets is toch gewoon dé holmaat van de onderwereld? Wat is daar lasterlijk aan?
Ik snap niet wat daar bewezen aan moet worden, het is een publiek geheim.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bewijzen, confrère, bewijzen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kelder zei ook dat hij een goede advocaat was. Pure laster en daar gaat ie niet op in.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef Sidekick het volgende:
Wanneer een advocaat een andere advocaat voor zijn eigen verdediging neemt, dan weet je dat er iets mis is met zijn capaciteiten.
Hoe zo nee?quote:
Of hij schakelt een 'vrindje' in om een soort sfeer van objectivitieit te simuleren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef Sidekick het volgende:
Wanneer een advocaat een andere advocaat voor zijn eigen verdediging neemt, dan weet je dat er iets mis is met zijn capaciteiten.
Ik denk dat je een advocaat onder de arm moet nemen, of anders krijg je er eentje toegewezen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe zo nee?
Hij kan zich toch zelf wel verdedigen? Of heeft hij het zelf te druk?
Dat is meer omdat hij zelf belang heeft bij de zaak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef Sidekick het volgende:
Je reinste nonsens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef Sidekick het volgende:
Je vergeet de vuile was en het modder gooien over en weer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef Pool het volgende:
Ik heb het op beiden niet zo. Wel hou ik van dergelijke media-conflicten. Ik hoop dus op een tergend lange rechtszaak, met veel toespelingen in de media en hoger beroep, gevolgd door cassatie.![]()
![]()
Precies, grachtengordelrelletje. Kelder verkoopt wat extra blaadjes en ook Moskowicz kan deze situatie op talloze manieren uitbuiten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef sanni het volgende:
Luister ik verdenk die 2 ervan dat ze bewust de zaak een beetje op laten lopen. Goed voor de bladen en ego-vulling. Beiden kennen elkaar heel goed heb ik gehoord,komen elkaar met regelmaat bij allerlei evenementen tegen dus de soep zal wel niet zo heet worden gegeten of zoiets
quote:Moszkowicz verliest in zaak-Kelder
` De Amsterdamse rechtbank heeft alle
bezwaren afgewezen die advocaat Bram
Moszkowicz had ingediend tegen Jort
Kelder,de hoofdredacteur van zakenblad
Quote.Volgens Moszkowicz was Kelder te
ver gegaan in de discussie over zijn
rol als advocaat van Willem Holleeder.
Kelder vindt dat de advocaat zich moet
terugtrekken uit de zaak,omdat hij ook
advocaat is geweest van Willem Endstra,
een mogelijk slachtoffer van Holleeder.
Moszkowicz spande een kort geding aan
nadat Kelder de advocaat en zijn cliënt
onder meer "maffiamaatjes" had genoemd.
Maar de rechter vindt dat Kelder geen
onrechtmatige uitlatingen heeft gedaan
Goed zo!quote:
Ik had het van de week er met de andere partners op kantoor over en verdedigde exact dezelfde stelling: "hij moet niet zeuren, want het is gewoon een feit, althans, het heeft er alle schijn van". Uiteindelijk was iedereen het er wel mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef multatuli het volgende:
maar het is leuk om eerst te zeggen dat het natuurlijk voor een advocaat zeer schadelijk is, maar dat het nu eenmaal waar is.
Mwôa, met enige intuïtie kom je ook een heel eind.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Bewijzen, confrère, bewijzen.
Natuurlijk, maar dat geldt dan ook voor Mo$kofi¤t$ zelf, die kennelijk denkt dat-ie ontouchable is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef Jarno het volgende:
Echt, het vleesgeworden failliet van VVD stemmend Nederland.
Het is hartverwarmend dat je al na een paar weken een antwoord hebt geformuleerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Cynix ® het volgende:
Mwôa, met enige intuïtie kom je ook een heel eind.
Ik wachtte de uitspraak even af, een formaliteit natuurlijk, maar wel zo netjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend dat je al na een paar weken een antwoord hebt geformuleerd![]()
Een antwoord op mijn opmerking, dooiequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wachtte de uitspraak even af, een formaliteit natuurlijk, maar wel zo netjes.![]()
Ja, Kelder zei vanavond in De Wereld Draait Door dat Moszkowicz zeer vertrouwelijke info naar Nova zou hebben gelekt en dat dat in de justitiestukken is terug te vinden. Het net sluit zichquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Net weer een fijn item op het 10-uur journaal: Mosko schijnt volgens het OM stukken over Endstra gelekt te hebben naar de media. Het begint een beetje penibel te worden allemaal!
dat welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef Arcee het volgende:
Wel erg stoer van die Kelder eigenlijk om een rechtszaak tegen Moszkowicz te winnen.
I know. Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een antwoord op mijn opmerking, dooie [afbeelding]
Kijk nou eens naar de datum van mijn post.
Gek genoeg voel ik geen greintje medelijden opkomen voor dat maffiamaatje met zijn koffers vol zwart geld*.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:01 schreef milagro het volgende:
Ex secretaresse beweert dat Mosko heel bang is voor zijn eigen client, Holleeder dus... nou, dat wordt behalve penibel beroepsmatig ook nog eens penibel qua leven in de meest letterlijk zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |