Mij ook?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:53 schreef Homdeck het volgende:
ik heb een aantal mensen op foto's gezien
uhm ja. ik heb foto's van meet 1 gezienquote:
Maar dat geeft niet. Heb ook wel een foto van jou gezien, toen je nog een fotoboek hadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
uhm ja. ik heb foto's van meet 1 gezien![]()
Ik heb nooit foto's gezien van de eerste meetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
uhm ja. ik heb foto's van meet 1 gezien![]()
oja ik ben ook nog een tijdje on-anoniem geweest. welke foto bedoel je? het is maanden geleden dat ik ze gezien heb.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet. Heb ook wel een foto van jou gezien, toen je nog een fotoboek had![]()
Mooi he, trouwens, die foto van mij![]()
Ik zal eens kijken of ik ze nog heb, dan stuur ik je ze wel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb nooit foto's gezien van de eerste meet![]()
Eeh, geen in het bijzonder, ik ben gewoon erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oja ik ben ook nog een tijdje on-anoniem geweest. welke foto bedoel je? het is maanden geleden dat ik ze gezien heb.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh, geen in het bijzonder, ik ben gewoon erg aantrekkelijk.
ja je hebt een onuitwisbare indruk op me gemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh, geen in het bijzonder, ik ben gewoon erg aantrekkelijk.
Weet ik, weet ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja je hebt een onuitwisbare indruk op me gemaakt.
n00bquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
Wat is een 'Soempie' eigenlijk?een binnenvaller ofzo?
Klopt! Hoe zie jij er dan uit/wat voor kleding had jij aan? Heb wel wat mensen gezien die ik niet eerder had gezien, maar om dan aan allemaal te vragen "Ben jij Neleos" vond ik ook wat stomquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vandaag trouwens Hawaii Tim gezien, hij had een Sex Pistols t-shirt aan.
Ik was die week weg geloof ik toen jullie daar een benaming aan hebben gegevenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
n00b![]()
een reeks van welgeteld 4 posts van dezelfde user. niet meer en niet minder.
Spijkerbroek, en een grijs/zwarte trui. Ik zag je heel even om kwart voor twee, in het niet rokers gedeelte van de kantine. Jij hing een beetje tegen zo'n muur aan, en je was ineens weg. Ik wist bijna zeker dat jij het was, herkende je natuurlijk beetje van tv, en dat Sex Pistols t-shirt was het overtuigende bewijs. Maar ik durfde ook niet echt iets te zeggen. Maar ik hing een beetje bij een van die statafels in het midden van de zaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt! Hoe zie jij er dan uit/wat voor kleding had jij aan? Heb wel wat mensen gezien die ik niet eerder had gezien, maar om dan aan allemaal te vragen "Ben jij Neleos" vond ik ook wat stom
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Een 'sheep' is dan zeker een post met 10 quotes![]()
Uiteraard, zo gaan die dingen, als ik je weer zie spreek ik je wel ff aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan heb je niet echt een blijvende indruk gemaakt. En toen ik opeens weg was, was gewoon mijn pauze afgelopen
Ik hou van hangen
Excellent, dan merk ik het vanzelf welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uiteraard, zo gaan die dingen, als ik je weer zie spreek ik je wel ff aan.
Mini meetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uiteraard, zo gaan die dingen, als ik je weer zie spreek ik je wel ff aan.
oh dat is idd klotewerkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Homdeck het volgende:
ik ben toch zo slecht in het proppen van een dekbed in zo'n hoes hè. ben er nu mee aan het klooien. om mijn moeder maar even te citeren: het wordt tijd dat je weer aan de vrouw komt homdeck"
Men neeme in beide handen een punt van het dekbed en brengen nu de handen in de hoes naar elke hoek een punt. vervolgens pak je doe punten+hoes van buiten beet en schudden maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Homdeck het volgende:
ik ben toch zo slecht in het proppen van een dekbed in zo'n hoes hè. ben er nu mee aan het klooien. om mijn moeder maar even te citeren: het wordt tijd dat je weer aan de vrouw komt homdeck"
ik plaats deze post even bij mijn favorieten voor de volgende keerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Men neeme in beide handen een punt van het dekbed en brengen nu de handen in de hoes naar elke hoek een punt. vervolgens pak je doe punten+hoes van buiten beet en schudden maar.
Dan stop je de punten van het dekbed aan de onderkant in de daarvoor bestemde hoeken en schud vervolgens van de onderkant.
en dan zit ie bij mij altijd goed![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Men neeme in beide handen een punt van het dekbed en brengen nu de handen in de hoes naar elke hoek een punt. vervolgens pak je doe punten+hoes van buiten beet en schudden maar.
Dan stop je de punten van het dekbed aan de onderkant in de daarvoor bestemde hoeken en schud vervolgens van de onderkant.
en dan zit ie bij mij altijd goed![]()
![]()
Ik kan het welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef Neleos het volgende:
Flikker op man, een dekbed in een hoes stoppen is net zo simpel. Amateurs.![]()
nietesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:02 schreef Neleos het volgende:
Flikker op man, een dekbed in een hoes stoppen is net zo simpel. Amateurs.![]()
Wablief?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Nog een extra opmerking:
Na intensief gebruik word er aangeraden om de handeling te herhalen om ze het comfort te behouden.
Dekbeddenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wablief?
En heb je het over vrouwen of dekbedden?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Daff lijkt eingelijk best wel wat op mat herben( niet erg maar wel wat)
als mijn vraag beantwoord is jaquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Soempie het volgende:![]()
ik heb een beetje een eh apart mailtje van iemand die z'n lul op de foto heeft gezet.
Why?![]()
Ja tofquote:
omgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Zat er nog text bij waarom heb je niet ge sms'st ?
Je had gewoon moeten zeggen van hier moet ik er uit en vervolgens gewoon een paar treinstellen naar achter gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja tofStrand was erg leuk!
Alleen op de terugweg zat ik naast iemand die tandartsen uit het buitenland naar Nederland haalt. Hij bleef er maar over doorgaan: 2 uur lang!!![]()
Nu weet ik bijvoorbeeld alles van de opleiding tot tandarts in Oostenrijk: dat de opleiding daar te moeilijk is in het 5e jaar, waardoor de meesten naar Roemenie (oid) gaan om de opleiding af te maken. Speciaal daarvoor is er een Duitstalige klas opgericht. Etc. Dit korte stukje is al saai, laat staan 2 uur lang.![]()
En jij was nog nooit met de trein geweest?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen van hier moet ik er uit en vervolgens gewoon een paar treinstellen naar achter gaan
Waarom kom ik nou niet op zulke dingenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef Homdeck het volgende:
gewoon je ogen dichtdoen. dan stoppen ze vanzelf met praten
Hee hoe was de uitreiking? Gefeliciteerd nogmaalsquote:
geweldige postquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Neleos het volgende:
Soempie, ik weet niks te reageren op je piemel verhaal of je tandarts verhaal.
Volgens mij ben ik moe.![]()
Ik ga toch maar slapen.
Doeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |