Nee sorryquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand ervaring met het gebruik van brandstofcellen in woningbouw?![]()
ze hadden zo veel goeie grappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De dolfijnen vond ik echt een hele leuke grap
En waarom aan jou vragen? Hij speelt ook World of Warcraft, dus het was te proberen
ook sneuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Projectgenoot van mij heeft wel eens een oude versie van een verslag ingeleverd ipv de verbeterde versie, daardoor geen bonuspunten, daardoor vak niet de eerste keer gehaald
Dat denk ik nou ook altijd, maar daar wordt je echt gek vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook sneu
soms denk ik dat ik beter alles zelf kan doenmaar dan word ik ws overspannen
Wat is je nieuwe baan dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef erkel het volgende:
2 jaar lang op zaterdag een bijbaantje gehad in een diepvries magazijn, maar daar ben ik eruit gewerkt dmv geen contract verlenging. Was Laurus, dus enigszins begrijpelijkDus voorlopig ff vrij op zaterdag
echt heerlijk.
Maar binnenkort begin ik met nieuw bijbaantje, dus dan is de pret weer over van de vrijheid. Maar dan begint de pret van geen geldzorgen meer (hoop ik)![]()
Ik ben al door selectie-prodecure van een callcenter gekomen en als het goed is begin ik binnenkort met de cursus/opleiding voor het werk. Maar door de wintersport was dat even uitgesteld.quote:
Een callcenter dus.. Lijkt me wel leuk werkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben al door selectie-prodecure van een callcenter gekomen en als het goed is begin ik binnenkort met de cursus/opleiding voor het werk. Maar door de wintersport was dat even uitgesteld.
Mij dus niet, heb zelf een hekel aan mensen die opbellen om je iets aan te smeren, dus kan me voorstellen dat je heel wat te voorduren krijgt als je diegene bent die belt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een callcenter dus.. Lijkt me wel leuk werk
Het is dan ook een bijbaantjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niets mis met callcenter.Je moet er alleen niet te lang zitten.
vertel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef Nesle het volgende:
Ah gelukkig, ik heb van jongs af aan geleerd van mijn vader hoe ik die aansmeergesprekken moet afkappen
Nou eerst toen was ik nog een scheiterd wat betreft terughappen, dus toen hing ik altijd maar meteen opquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou eerst toen was ik nog een scheiterd wat betreft terughappen, dus toen hing ik altijd maar meteen op. later ging het van, "Ja met blablabla, ik wil u graag iets meer vertellen over..." "neh bedankt!". Ik heb me ook wel is al de vrouw des huizes ( ja zo zeiden ze dat een keer!
) voorgedaan en die kerol zn hele verhaaltje laten doen
ik was toen met vrienden hoor
maar toen toch aan het eind toen ik bijna was overgehaald opgehangen. Ik was nog een kleinkind toen hoor dus aub bekritiseer me hier niet op
![]()
16 ja. Maar ik nam dan al vroeg de telefoon op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Homdeck het volgende:
je bent nog maar 16 toch? mijn zusje wordt morgen 16 en haar zie ik nog altijd als mijn kleine zusje. Ik weet niet of zij het met die benaming eens is trouwens.
dat doe ik ook gewoon. Ik zeg netjes dat ik geen interesse heb en als ze dan door blijven zeuren, hang ik gewoon op. ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je kunt toch gewoon in het begin aangeven dat je geen interesse hebt?
Dus jij hebt Callcenter ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef David Letterman het volgende:
Ik wijs ze altijd op hun fouten mbt het volgen van het script totdat ze zelf niet meer weten waarvoor ze mij eik bellen, zeer vermakelijk...
ja, ik heb zelf aan de telefoon gezeten en mensen opgeleid...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus jij hebt Callcenter ervaring?
Is minder leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
waarom zeuren ze vaak door als ik zeg dat ik geen interesse heb? daar maken ze zich niet echt populairder mee namelijk. worden ze daar ook op getraind?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ja, ik heb zelf aan de telefoon gezeten en mensen opgeleid...
Dan hebben ze aan jouw een verkeerde iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ja, ik heb zelf aan de telefoon gezeten en mensen opgeleid...
bij keiharde sales gesprekken is dat vrijwel standaard...jij gaat er niet op in, maar het blijkt dat doorzeuren toch wel kans van slagen heeft, wat ook weer tot een sale kan leiden...een deel van de mensen die worden gebeld blijken dan toch gevoelig om toe te geven...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarom zeuren ze vaak door als ik zeg dat ik geen interesse heb? daar maken ze zich niet echt populairder mee namelijk. worden ze daar ook op getraind?
ik brul ze altijd uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet alleen dat je je niet moet laten afschepen door een 'Nee'. Daar wordt op geselecteerd bij het oefengesprek. Bijna ooit de fout gemaakt om me te solliciteren voor outboundquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarom zeuren ze vaak door als ik zeg dat ik geen interesse heb? daar maken ze zich niet echt populairder mee namelijk. worden ze daar ook op getraind?
hmmm ach ja er zullen altijd wel mensen zijn die dan alsnog overstag gaan. ik vind het al helemaal irritant als ik verantwoording af moet leggen aan die gasten waarom ik niks van ze wil kopen. Net alsof ik ze dat uitgebreid ga vertellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
bij keiharde sales gesprekken is dat vrijwel standaard...jij gaat er niet op in, maar het blijkt dat doorzeuren toch wel kans van slagen heeft, wat ook weer tot een sale kan leiden...een deel van de mensen die worden gebeld blijken dan toch gevoelig om toe te geven...
die verantwoording is voor sales weer een deur die ze kunnen openen, een mogelijkheid, dus nooit aangeven waarom je niks wilt kopen etc...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hmmm ach ja er zullen altijd wel mensen zijn die dan alsnog overstag gaan. ik vind het al helemaal irritant als ik verantwoording af moet leggen aan die gasten waarom ik niks van ze wil kopen. Net alsof ik ze dat uitgebreid ga vertellen![]()
Ja klopt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef David Letterman het volgende:
die verantwoording is voor sales weer een deur die ze kunnen openen, een mogelijkheid, dus nooit aangeven waarom je niks wilt kopen etc...
jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:45 schreef Neleos het volgende:
Iemand nog wakker?
Juist.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je verpest mijn Soempiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben er ook nog
Lijk je een beetje op Screech dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog nooit iemand van jullie gezien.
Naja, foto's van Soempie, maar dat telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |